Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
331 342,00 UAH
UA-2020-04-29-001390-a 5c019ee17f504e7da82cf0cc5b99a884
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзись Олена Анатоліївна



iv_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,культури,молоді та спорту Іваничівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141756
Місцезнаходження: 45300, Україна , Волинська обл., смт. Іваничі, вул. Банківська, буд. 2
Контактна особа: Дзись Олена Анатоліївна
,,
iv_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внасліддок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 15:33
Оскарження наміру укласти договір: 10 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 Гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт.Іваничі, вулиця Банківська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару забезпечення навчальних закладів відділу освіти,культури, молоді та спорту Іваничівської райдержадміністрації послугами з централізованого теплопостачання в 2020 року. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

29 квітня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аванті-Девелопмент"
#38202034
Переможець 331 342,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 15:33

Документи

29 квітня 2020 15:32
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:32
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:31
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 15:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аванті-Девелопмент"
#38202034
331 342,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2020 15:32
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:32
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:31
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 15:36
Дод.уг.тепло 12.10.FR12.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 10:08
Тепло 13,05.FR12.pdf укладений
13 травня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у звязку з зменшенням обсягів та фактичного призначення
Номер договору про закупівлю: 13-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML