Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс газонів)
Очікувана вартість
2 234 599,35 UAH
UA-2020-04-29-000875-a 7aeebf8db49443f491ca214bcfc04780
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Космина Михайло Юрійович

380322521767 o.poturay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056115
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Липинського, 11
Контактна особа: Космина Михайло Юрійович
380322521767
o.poturay@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 16:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 11:38
Очікувана вартість: 2 234 599,35 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 173,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Покіс газонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Шевченківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 12:24
7. Додаток 3 ТД Проект договору.docx
29 квітня 2020 12:24
6. Додаток 2 ТД Технічне завдання покіс.docx
29 квітня 2020 12:23
4. Додаток 1 ТД Перелік документів.doc
29 квітня 2020 12:22
3. ТД покіс.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000025 ● 710ac0589d9f48418ad185f3ca074fce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.06.2020 № 98

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.06.2020 № 98.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-29-000875-a 29.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог, викладених у висновку від 17.06.2020 UA-M-2020-06-02-000025 про результати моніторингу закупівлі, проведеного Західним офісом (Львівська обл.) Держаудитслужби, районна адміністрація повідомляє. Листом від 19.06.2020 № 36-вих-46308 районна адміністрація повідомила ФОП Пуцило М.З. щодо необхідності укладення додаткової угоди про розірвання договору № 128/Т/20 від 29.05.2020 за згодою сторін. У випадку незгоди на розірвання договору за згодою сторін, договір № 128/Т/20 від 29.05.2020 буде розірвано Шевченківською районною адміністрацією в односторонньому порядку з 03.07.2020 року. Згаданий лист 19.06.2020 скерований на електронну скриньку ФОП Пуцило М.З. та рекомендованим листом засобами поштового зв’язку ( копію листа та фіскального чеку ПАТ «Укрпошта» додаємо). Тендерним комітетом враховано зауваження Західного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в частині складання тендерної документації; порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та вжито заходи щодо недопущення таких порушень у майбутньому.

2020-06-23 17:48:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна 1 564 219,55
UAH
1 564 219,55
UAH
Документи
ПП ЛЕВ-3 1 918 673,24
UAH
1 798 988,00
UAH
Документи
ФОП Белень Володимир Володимирович 2 025 928,45
UAH
1 799 000,00
UAH
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 2 052 000,00
UAH
1 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 20:25
Кошторис.pdf
20 травня 2020 20:25
Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 20:24
Dovidka_20133748150960957710.pdf
20 травня 2020 20:24
Dovidka_20133748150960957710.pdf.p7s
13 травня 2020 20:25
кваліфікація.pdf
13 травня 2020 20:25
відповідність.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 12:54
наказ.pdf
13 травня 2020 20:40
ст17.pdf
13 травня 2020 20:40
проект договору.pdf
13 травня 2020 20:40
технічне завдання.pdf
13 травня 2020 20:40
витяг єдр.pdf
13 травня 2020 20:40
кошторис.pdf
13 травня 2020 20:40
особисті дані.pdf
13 травня 2020 20:40
заг відомості.pdf
13 травня 2020 20:40
витяг.pdf
13 травня 2020 20:40
згода.pdf
13 травня 2020 20:40
субпідряд.pdf
13 травня 2020 20:40
довкілля.pdf
13 травня 2020 20:40
спецодяг.pdf
13 травня 2020 20:40
аналогічний досвід.pdf
13 травня 2020 20:40
дф1.pdf
13 травня 2020 20:40
штатний розпис.pdf
13 травня 2020 20:40
працівники.pdf
13 травня 2020 20:40
працівники.pdf
13 травня 2020 20:40
довіреність.pdf
13 травня 2020 20:40
техпаспорт.pdf
13 травня 2020 20:40
мт база.pdf
13 травня 2020 20:40
бухг довідка.pdf
13 травня 2020 20:40
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 11:57
Електронний підпис
14 травня 2020 11:54
_29. Довідка ст. 17.pdf
14 травня 2020 11:54
_26. Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
14 травня 2020 11:54
_25. Копія Витягу.pdf
14 травня 2020 11:53
_24. Копія Статут Опис.pdf
14 травня 2020 11:53
_22. Технічне завдання.pdf
14 травня 2020 11:53
_16. Копії техпаспортів.pdf
14 травня 2020 11:53
_14. Лист-відгук.pdf
14 травня 2020 11:53
_4.1. Копія коду.pdf
14 травня 2020 11:53
_3. Договір оренди КРАЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна

ПП ЛЕВ-3

ФОП Белень Володимир Володимирович

ТОВ " І Н В А Й Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна
#3109214801
Переможець 1 564 219,55
UAH
18 травня 2020 19:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 19:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна
#3109214801
1 564 219,55
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:14
Додаткова до 128-Т-20.pdf укладений
03 липня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 11:55
128-Т-20.pdf укладений
29 травня 2020 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 03 липня 2020
Сума оплати за договором: 700 591,61
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати з 03.07.2020 року Договір №128/Т/20 від 29.05.2020 року. Договір розривається враховуючи висновок Західного офісу Держаудитслужби від 17.06.2020 року (UA-M-2020-06-02-000025)