Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов"язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
1 324 358,96 UAH
UA-2020-04-29-000841-a 6573bb21832e470ab7572f6c9ff86dd8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сніжко Павло Іванович

380681560847 kte2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство "Теплоенерго"м. Горішні Плавні"
Код ЄДРПОУ: 13940851
Місцезнаходження: 39801, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні , Молодіжна, 8
Контактна особа: Сніжко Павло Іванович
380681560847
kte2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обгрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Ст. 35, п 5 потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
Обгрунтування
Умовою для застосування переговорної процедури є пункт 5 частини другої статті 35 Закону, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
КВП « Теплоенерго» м. Горішні Плавні» співпрацює з ТОВ « Нова-КОМ» більше 2-х років. А саме, на підприємстві діє білінгова система ТОВ « Нова –Ком», яка реалізована на території міста Горішні Плавні та приєднана до усіх банків, розташованих у місті. Дані, опрацьовані в єдиній уніфікованій за структурою базі даних програмного комплексу , є вихідними даними для роботи інших програмних комплексів, що використовуються Замовником для нарахування абонентської плати за послуги теплопостачання та гарячого водопостачання, і саме ТОВ « Нова –Ком» забезпечує належний рівень експорту-імпорту даних та підтримку працездатності програмних комплексів, оскільки є автором та адміністратором програмного забезпечення та здійснює інформаційно- технологічне супроводження програмного комплексу.

Інформація про предмет закупівлі
Послуги пов’язані з автоматизації процесів( ДК 021: 2015 ДК 021-2015 - 72260000-5, послуги, пов'язані з програмним забезпеченням ).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Послуги пов’язані з автоматизації процесів за допомогою комплексу автоматизованих систем, об’єднаних у єдиний програмний комплекс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39801, м. Горішні Плавні Полтавської області, вул. Молодіжна, 8.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01.05.2020р.
ДК 021:2015: 72260000-5, послуги, пов'язані з програмним забезпеченням.

Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Згідно останнього абзацу ч. 1 ст. 35 Закону замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
Замовник установлює один кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 13:05
Оскарження наміру укласти договір: 10 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Програмне забезпечення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39801, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні , Молодіжна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

29 квітня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 12:09
Договір ГП 2020 Тепло с 01.05.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-25-000037 ● ec9edf732f75440f92a618306ef99dba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.05.2020 № 28
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.05.2020 № 28

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-04-29-000841-a, 29.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-05 15:37:06

Вимога ДАСУ від 26.05.2020р.

КВП " Теплоенерго" м. Горішні Плавні" вжито заходи щодо розірвання договору, відповідно до вимог, викладених у висновку.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

28.05.2020р. в адресу ТОВ " Нова-Ком" направлена додаткова угода про розірвання договору.

2020-06-01 14:05:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Додаткова інформація.
Дата публікації: 12 червня 2020

Документи:

12 червня 2020 15:56
Електронний підпис
12 червня 2020 15:55
12.06.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Нова-Ком"
#30231686
Переможець 1 324 358,96
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 13:05

Документи

29 квітня 2020 13:05
Електронний підпис
29 квітня 2020 13:04
Нова-Ком.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 13:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Нова-Ком"
#30231686
1 324 358,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2020 13:05
Електронний підпис
29 квітня 2020 13:04
Нова-Ком.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 15:30
05.06.2020.pdf укладений
05 червня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 15:33
12.05.2020.pdf укладений
12 травня 2020 15:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 324 358,96
UAH (в тому числі ПДВ 220 726,49 UAH)
Причини розірвання договору: Вимога ДАСУ від 26.05.2020р.