Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 14321481 |
Місцезнаходження: | 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
Контактна особа: |
Карський Леонід Іванович +380985008590 TENDERNADPSU@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 3 348 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100440 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2020 00:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 00:37 |
Тендерна Документація (нова редакція).docx | |
06 травня 2020 00:37 |
Тендерна Документація (нова редакція).docx | |
06 травня 2020 00:37 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx | |
06 травня 2020 00:37 |
Додаток 2. Кваліфікаційні вимоги (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
06 травня 2020 00:37 |
Тендерна Документація (нова редакція).docx | |
06 травня 2020 00:37 |
Додаток 5. Проект договору (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
06 травня 2020 00:37 |
Додаток 4. Технічна специфікація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
28 квітня 2020 16:59 |
Додаток 5. Проект договору.docx | |
28 квітня 2020 16:59 |
Тендерна Документація.docx | |
28 квітня 2020 16:59 |
Додаток 4. Технічна специфікація.docx | |
28 квітня 2020 16:59 |
Додаток 2. Вимоги для кваліфікації.doc | |
28 квітня 2020 16:59 |
Додаток 6. Реєстр поданих документів.docx | |
28 квітня 2020 16:59 |
Додаток 3. Довідка інформація про учасника.doc | |
28 квітня 2020 16:59 |
ДОДАТОК 1. Форма тендерної пропозиції.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п. 2.6. Тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Відповідно до п. 26 Положення у Гарантії від 08.05.2020 р. № KIEG286995502 наявні усі істотні реквізити, які цим Положенням вимагаються.
Тому, твердження Заявника (Скаржника) щодо невідповідності наданої ТОВ "Манго-Груп"гарантії є безпідставними.
2. Довідка, що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ "Манго-Груп" не містить інформації, передбаченої пунктами 6, 12 та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Враховуючи відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ "Манго-Груп" зазначеної вище інформації, Замовник у порядку пункту 9 частини 3 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"(у новій редакції від 19.04.2020 р.), розмістив, в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до ТОВ "Манго-Груп" про усунення в наданому документі зазначених невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
2.Підтвердження відсутності підстав відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем торгів:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. При цьому, відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті підтверджується електронною довідкою чи сканованою копією з оригіналу документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження. Спосіб підтвердження інших підстав визначається учасником самостійно (наприклад, - у формі довідки довільної форми).
-Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель
- Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
-Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Окрім того, зазначаємо, що інформацію щодо виконання зобовязань за раніше укладеними договорами з цим самим замовником - відповідно ми можемо перевірити самостійно.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 травня 2020 16:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-29-000025 ● c9fd1077acca4e028ee4ecdfe76a0b08
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2020 № 25
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 29.04.2020 № 25
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
9. UA-2020-04-28-001753-a; 28.04.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На учунення порушень, вказаних у Висновку, Замовником внесено зміни до тендерної документації та додатків.
2020-05-12 09:28:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані закупівель відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Переможець |
2 065 800,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 11:05
|
Додаткова угода №3-20 від 30.11.2020 року до Договору № 402-20 від 24.06.2020 р (1).pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 11:58
|
Додаткова угода № 2-20 від10.11.2020 року (1).pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2020 13:17
|
Додаткова угода № 1-20 від 03.08.2020 (1).pdf | зміни до договору |
03 серпня 2020 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 18:19
|
Договір №402-20 від 24.06.2020.pdf | укладений |
24 червня 2020 18:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін, згідно ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшено обсяг закупівлі та викладено додаток " специфікація" у наступній редакції: дизельне пальне - 50000 кг за загальною сумою 810000,00 грн; бензин автомобільний А92 - 64793 кг за загальною сумою 1251800,76 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 402-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додатку до договору Специфікація: дизельне пальне - 32724 кг - на загальну суму 530 128,80 грн дизельне пальне - 16758 кг - на загальну суму 279 858,60 грн бензин автомобільний А 92 - 64793 кг - на загальну суму 1 251 800, 76 грн |
Номер договору про закупівлю: | 402-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін, згідно ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшено обсяг закупівлі та викладено додаток "Специфікація" у наступній редакції: дизельне пальне - 32724 кг - на загальну суму 530 128,80 грн з ПДВ дизельне пальне - 16433 кг - на загальну суму 274430,96 грн з ПДВ бензин автомобільний А 92 - 64793 кг - на загальну суму 1 251 800, 76 грн з ПДВ. Пункт 3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в такій редакції: Загальна сума Договору 2056360,52 грн. у тому числі ПДВ 342726,75 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 402-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |