Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Колківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333247 |
Місцезнаходження: | 44661, Україна , Волинська обл., смт. Колки, вул. Грушевського, 42 |
Контактна особа: |
Михайло Лобода +380979330562 loboda.m.v@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2020 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 1 524 015,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 620,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування за даним Договором здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та/або державного бюджету (при їх надходженні), які передбачені на поточний рік згідно з планом фінансування. Попередня оплата за цим Договором може здійснюватися згідно чинного законодавства (на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі, що не перевищує 30 % вартості робіт, шляхом спрямування коштів ПІДРЯДНИКУ на бюджетний рахунок, відкритий в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та № КБ-3, підписаними уповноваженими представниками сторін. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 після перевірки та підписання відповідальною особою за здійснення технічного нагляду та при наявності протоколу лабораторних випробувань (з висновком про відповідність діючим нормативам виконаних робіт). ЗАМОВНИК проводить оплату за виконанні роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок ЗАМОВНИКА. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2020 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2020 14:46 |
ДОДАТОК 10 (Технічне завдання).docx | |
28 квітня 2020 14:46 |
Договір (ДОДАТОК 11).doc | |
28 квітня 2020 14:45 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000042 ● 78f335b045674d4a8fbf653696ffa488
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-28-001294-b від 28.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок за результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2020-04-28-001294-b Капітальний ремонт вулиці Центральна в смт. Колки Маневицького району Волинської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), повідомляємо наступне: 1. Відповідно до Висновку ДАСУ про наявність чи відсутність порушень законодавства у річному плані встановлено порушення вимог пунктів 1 та 8 частини 2 статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» (річний план закупівель UA-P-2020-04-28-001582-b не містить інформації про місцезнаходження, категорію та інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції Замовника). Крім того пунктом 7 Тендерної документації, передбачено: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.» Так, пунктом 1 частини 2 статті 4 Закону не передбачено розміщення в плані інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Пункт 8 частини 2 статті 4 Закону – відсутній. Згідно даних майданчика в плані Інформація про Замовника в тому числі місцезнаходження зазначені в повному обсязі. Внесення даних про категорію, технічно майданчиком не передбачено. 2. Щодо порушення вимог частини 2 статті 21 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-04-28-001294-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та місцезнаходження Замовника). За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, пункт 3 Оголошення містить повну інформацію про місцезнаходження Замовника. Крім того Форма річного плану закупівель та Форма оголошення про проведення відкритих торгів затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490. Відповідно до затверджених Форм, зокрема: річного плану закупівель (внесення даних про категорію) та оголошення про проведення відкритих торгів (внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції) не передбачено. Висновок ДАСУ розглянутий на засіданні тендерного комітету, зауваження враховані з метою недопущення в майбутньому. Зазначені недоліки не вплинули на процедуру проведення закупівлі, за результатами якої укладено договір та на сьогодні вже проводяться роботи з капітального ремонту вулиці Центральна в смт Колки. Відповідно, дострокове розірвання договору є неможливим, оскільки потягне за собою негативні наслідки для селищної ради в тому числі застосування підрядником фінансових санкцій за невиконання умов договору.
2020-06-12 11:41:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено прорушення: 1) вимог пунктів 1 та 8 частини 2 статті 4 Закону (річний план не містить інформації про місцензнаходження та категорії замовника), 2) вимог частини 2 статті 21 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову якою повинні готуватися тндерні пропозиції).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2020 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
1 298 924,40
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
1 400 843,62
UAH з ПДВ
|
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
1 416 916,67
UAH з ПДВ
|
1 367 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП МВМ ШЛЯХБУД |
1 425 235,00
UAH з ПДВ
|
1 368 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" |
1 430 367,68
UAH з ПДВ
|
1 369 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Луцька ДПМК |
1 478 167,80
UAH з ПДВ
|
1 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг #13974620 |
Відхилено |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 14:52
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 15:46
|
Договір.pdf | укладений |
01 червня 2020 15:44
|