Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи. (Розробка та затвердження проекту, монтаж та установка: автоматичної системи протипожежного захисту (пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передача тривожних сповіщень в будівлях: ЗОШ №15 за адресою: м. Ніжин, Об’їжджа 123 та ЗДО №16 за адресою : м. Ніжин, Набережна 19-А)
Очікувана вартість
466 000,00 UAH
UA-2020-04-28-000685-a 3c25127f2f8d43e78f524cb65780fe13
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сірик Валентина Володимирівна

+380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147606
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13
Контактна особа: Сірик Валентина Володимирівна
+380463171524
tenderosvitanizhyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 12:22
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 12:22
Початок аукціону: 18 травня 2020 14:09
Очікувана вартість: 466 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи. (Розробка та затвердження проекту, монтаж та установка: автоматичної системи протипожежного захисту (пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передача тривожних сповіщень в будівлях: ЗОШ №15 за адресою: м. Ніжин, Об’їжджа 123 та ЗДО №16 за адресою : м. Ніжин, Набережна 19-А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 11:24
Технічні вимоги оновлені.docx
30 квітня 2020 11:24
Зміни до технічних вимог 2.docx
28 квітня 2020 12:18
Схема 16 садочку.pdf
28 квітня 2020 12:18
Схема 15 школи.pdf
28 квітня 2020 12:18
ТД протипожеж.doc
30 квітня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 11:24
Технічні вимоги оновлені.docx
29 квітня 2020 10:51
Технічні вимоги оновлені.docx
30 квітня 2020 11:24
Зміни до технічних вимог 2.docx
29 квітня 2020 10:51
Зміни до технічних вимог.docx
28 квітня 2020 12:18
Схема 16 садочку.pdf
28 квітня 2020 12:18
Схема 15 школи.pdf
28 квітня 2020 12:18
ТД протипожеж.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вихідні дані
Дата подання: 28 квітня 2020 13:09
Дата відповіді: 28 квітня 2020 14:09
Вкажіть кількість учнів в ЗОШ №15 та кількість дітей в ЗДО №16. Додайте експлікацію приміщень на ЗОШ №15 та ЗДО №16. Уточніть наявність горищ на ЗОШ №15 та ЗДО №16.
Відповідь: кількість учнів в ЗОШ №15 (потужність) = 1047 діт.;
кількість дітей в ЗДО №16 (потужність) = 31 діт.;
наявність горища на ЗОШ №15 = відсутнє;
наявність горища на ЗДО №16 = є.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 28 квітня 2020 15:31
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:32
Шановний Замовнику, не порушуйте Закон України "Про публічні закупівлі", розділіть Вашу закупівлі на дві, отже, послуги з проектування та монтажу систем протипоженого захисту - то є два різних Предмета закупівлі із різними класифікаторами. Ознайомитись із коректними процедурами Ви можете на сайті Прозорро, де знайдеться багато подібних процедур. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Ваше заперечення буде враховано у майбутній роботі.
Технічні вимоги
Дата подання: 29 квітня 2020 10:09
Дата відповіді: 29 квітня 2020 10:48
В технічних вимогах до проекту просимо навести посилання на актуальні нормативні документи. Наприклад ГОСТ 12.4.009-83 - не діє з 1.01.2019 р., ДБН В.2.2-9-2009 замінено на ДБН А.2.2-9:2018, ДБН В.1.1-7-2002 замінено на ДБН В.1.1-7-2016, тощо. А також додати вимогу щодо улаштування системи оповіщення про пожежу в громадській будівлі ЗОШ №15 відповідно до п. 10.13 ДБН В.2.2-40:2018 - "Громадські будівлі і споруди повинні бути обладнані системою оповіщення про пожежу та керування евакуацією людей не нижче 4-го типу..."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання враховане в роботі.
Порушення правил закупівель
Дата подання: 30 квітня 2020 10:20
Дата відповіді: 30 квітня 2020 13:27
Шановний Замовник, ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі"!!!! РОЗДІЛІТЬ вашу не вірну закупівлю на ДВІ - на Проектування та Монтаж систем протипожежної безпеки. Дякуємо. Інакше, будемо звертатися до АМКУ.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі.
Щодо порушень
Дата подання: 30 квітня 2020 12:54
Дата відповіді: 30 квітня 2020 13:27
Шановний Замовник, ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі"!!!! РОЗДІЛІТЬ вашу не вірну закупівлю на ДВІ - на Проектування та Монтаж систем протипожежної безпеки. В переліку державних класифікаторів коди на проектування та монтаж - різні. Безкоштовні поради( дуже багато, на різну тематику) можете вивчати на сайті Прозорро https://infobox.prozorro.org/articles/yediniy-zakupivelniy-slovnik-dk-021-2015. Також, на порталі Прозорро можно знайти безліч подібних процедур (https://prozorro.gov.ua/) , які не порушують Закони про закупівлі, коректно опубліковані за окремими видами робіт та класифікаторами. В іншому випадку, ми будемо звертатися до АМКУ та інші контролюючі органи. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 04 травня 2020 13:13
Дата відповіді: 04 травня 2020 15:26
Шановний Замовник, ви відкрито та неприховано порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі"! ВИМАГАЄМО розділити вашу закупівлю на дві процедури - на Проектування та Монтаж. зверніться для прикладу на портал Прозорро, де знайдете велику кількість закупівель окремими процедурами! Не займайтесь Відповідями-відмовками, не гайте часу! Дивлячись на ваші дії-протидії, ми вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ. Сподіваємость на порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі.
Щодо порушень
Дата подання: 04 травня 2020 16:49
Дата відповіді: 05 травня 2020 07:57
Шановний Замовнику, те, що ви на майбутнє (можливо) прийняли до уваги зауваження до ваших ПОРУШЕНЬ системи державних закупівель, то добре. З якої причини ви не відміняєте дану процедуру? І не оприлюднююте, згідно із законодавством, вірні розділені закупівлі? Можливо, вам не зрозуміло, всі зауваження до вашої закупівлі? Для прикладу вам Закупівлі інших організацій: на Проектування - UA-2020-03-24-003654-b; UA-2020-03-30-001725-a; UA-2020-03-17-001621-a; і на Монтаж - UA-2020-02-28-001924-a; UA-2020-03-24-001216-c. Та багато інших процедур є для навчання вам на сайті Прозорро. Не затягуйте навмисно час, а виправляйте помилки в об'яві!!! Дякуємо та сподіваємось на ваш кваліфіковнаий підхід до проведення процедур закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі.
ПОРУШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 05 травня 2020 11:22
Дата відповіді: 05 травня 2020 13:23
Шановний Замовнику, те, що ви на майбутнє (можливо) прийняли до уваги зауваження до ваших ПОРУШЕНЬ системи державних закупівель, то добре. З якої причини ви не відміняєте дану процедуру? І не оприлюднююте, згідно із законодавством, вірні розділені закупівлі? Можливо, вам не зрозуміло, всі зауваження до вашої закупівлі? Для прикладу вам Закупівлі інших організацій: на Проектування - UA-2020-03-24-003654-b; UA-2020-03-30-001725-a; UA-2020-03-17-001621-a; і на Монтаж - UA-2020-02-28-001924-a; UA-2020-03-24-001216-c. Та багато інших процедур є для навчання вам на сайті Прозорро. Не затягуйте навмисно час, а виправляйте помилки в об'яві!!! Дякуємо та сподіваємось на ваш кваліфіковнаий підхід до проведення процедур закупівлі! НЕ ПОРУШУЙТЕ ЗАКОНИ УКРАЇНИ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі.
ПОРУШЕННЯ!
Дата подання: 05 травня 2020 11:23
Дата відповіді: 05 травня 2020 13:24
Шановний Замовнику, те, що ви на майбутнє (можливо) прийняли до уваги зауваження до ваших ПОРУШЕНЬ системи державних закупівель, то добре. З якої причини ви не відміняєте дану процедуру? І не оприлюднююте, згідно із законодавством, вірні розділені закупівлі? Можливо, вам не зрозуміло, всі зауваження до вашої закупівлі? Для прикладу вам Закупівлі інших організацій: на Проектування - UA-2020-03-24-003654-b; UA-2020-03-30-001725-a; UA-2020-03-17-001621-a; і на Монтаж - UA-2020-02-28-001924-a; UA-2020-03-24-001216-c. Та багато інших процедур є для навчання вам на сайті Прозорро. Не затягуйте навмисно час, а виправляйте помилки в об'яві!!! Дякуємо та сподіваємось на ваш кваліфіковнаий підхід до проведення процедур закупівлі! НЕ ПОРУШУЙТЕ ЗАКОНИ УКРАЇНИ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі.
ПОРУШЕННЯ!!
Дата подання: 05 травня 2020 11:23
Дата відповіді: 05 травня 2020 13:24
Шановний Замовнику, те, що ви на майбутнє (можливо) прийняли до уваги зауваження до ваших ПОРУШЕНЬ системи державних закупівель, то добре. З якої причини ви не відміняєте дану процедуру? І не оприлюднююте, згідно із законодавством, вірні розділені закупівлі? Можливо, вам не зрозуміло, всі зауваження до вашої закупівлі? Для прикладу вам Закупівлі інших організацій: на Проектування - UA-2020-03-24-003654-b; UA-2020-03-30-001725-a; UA-2020-03-17-001621-a; і на Монтаж - UA-2020-02-28-001924-a; UA-2020-03-24-001216-c. Та багато інших процедур є для навчання вам на сайті Прозорро. Не затягуйте навмисно час, а виправляйте помилки в об'яві!!! Дякуємо та сподіваємось на ваш кваліфіковнаий підхід до проведення процедур закупівлі! НЕ ПОРУШУЙТЕ ЗАКОНИ УКРАЇНИ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі.
ПОРУШЕННЯ
Дата подання: 05 травня 2020 11:24
Дата відповіді: 05 травня 2020 13:24
Шановний Замовнику, те, що ви на майбутнє (можливо) прийняли до уваги зауваження до ваших ПОРУШЕНЬ системи державних закупівель, то добре. З якої причини ви не відміняєте дану процедуру? І не оприлюднююте, згідно із законодавством, вірні розділені закупівлі? Можливо, вам не зрозуміло, всі зауваження до вашої закупівлі? Для прикладу вам Закупівлі інших організацій: на Проектування - UA-2020-03-24-003654-b; UA-2020-03-30-001725-a; UA-2020-03-17-001621-a; і на Монтаж - UA-2020-02-28-001924-a; UA-2020-03-24-001216-c. Та багато інших процедур є для навчання вам на сайті Прозорро. Не затягуйте навмисно час, а виправляйте помилки в об'яві!!! Дякуємо та сподіваємось на ваш кваліфіковнаий підхід до проведення процедур закупівлі! НЕ ПОРУШУЙТЕ ЗАКОНИ УКРАЇНИ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі.
ПОРУШЕННЯ!
Дата подання: 05 травня 2020 11:27
Дата відповіді: 05 травня 2020 13:25
Шановний Замовнику, те, що ви на майбутнє (можливо) прийняли до уваги зауваження до ваших ПОРУШЕНЬ системи державних закупівель, то добре. З якої причини ви не відміняєте дану процедуру? І не оприлюднююте, згідно із законодавством, вірні розділені закупівлі? Можливо, вам не зрозуміло, всі зауваження до вашої закупівлі? Для прикладу вам Закупівлі інших організацій: на Проектування - UA-2020-03-24-003654-b; UA-2020-03-30-001725-a; UA-2020-03-17-001621-a; і на Монтаж - UA-2020-02-28-001924-a; UA-2020-03-24-001216-c. Та багато інших процедур є для навчання вам на сайті Прозорро. Не затягуйте навмисно час, а виправляйте помилки в об'яві!!! Дякуємо та сподіваємось на ваш кваліфіковнаий підхід до проведення процедур закупівлі! НЕ ПОРУШУЙТЕ ЗАКОНИ УКРАЇНИ! До чого обраний вами класифікатор - 45310000-3 Електромонтажні роботи? логічно підійдіть до вибору класифікатору - він підходить до послуг із проектування????? Вивчайте грамотно та кваліфіковано опубліковані процедури на порталі Прозорро! Також, і на https://infobox.prozorro.org/
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-28-000685-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42409385
Дата подання: 29 квітня 2020 14:06
Невідповідність нормам
Вимога стосовно до п. 10.13 ДБН В.2.2-40:2018 - "Громадські будівлі і споруди повинні бути обладнані системою оповіщення про пожежу та керування евакуацією людей не нижче 4-го типу не розповсюджується на даного типу заклад та являється не законною. Дану вимогу просимо зняти.
Тип системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, відповідно додатку Б таблиці Б.1 п .5.1 ДБН В.2.5.55: 2014 "Системи протипожежного захисту" повинен бути 3 (третій).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2020 11:28
Зміни до тендерної документації внесено 30.04.2020року.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000048 ● 7255e23950e0479cba3993154eb0c264
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.05.2020 № 27

Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 04.05.2020 № 27

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2020-04-28-000685-a 28.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівлю відмінено у зв'язку з неможливістю усунути порушення.

2020-05-18 15:13:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Засіданням тендерного комітету (протокол № 56 від 18.05.2020) процедуру закупівлі електромонтажних робіт відмінено.

2020-05-22 10:45:06

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЗАТ РЕЛАНЖ 389 760,00
UAH з ПДВ
365 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! 429 000,00
UAH з ПДВ
366 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Супрунюк Олександр Віталійович 424 500,00
UAH з ПДВ
367 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД" 450 320,00
UAH з ПДВ
415 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 436 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 16:38
Електронний підпис
14 травня 2020 16:36
Довідка.pdf
14 травня 2020 16:36
Договор 813 Блок Мастер.pdf
14 травня 2020 16:36
Договор 818 Блок Мастер.pdf
14 травня 2020 16:36
Договор 825 Блок Мастер.pdf
14 травня 2020 16:36
Договор 826 Блок Мастер.pdf
14 травня 2020 16:36
Договор 834 Блок Мастер.pdf
14 травня 2020 16:36
Договор 838 Коледж НАУ.pdf
14 травня 2020 16:36
Документы ЗАО Реланж.pdf
14 травня 2020 16:36
Лист 60.pdf
14 травня 2020 16:36
Лист 61.pdf
14 травня 2020 16:36
Лист 62.pdf
14 травня 2020 16:36
Лист 63.pdf
14 травня 2020 16:36
Лист 64.pdf
14 травня 2020 16:36
Лист 65.pdf
14 травня 2020 16:36
Лист 66.pdf
14 травня 2020 16:36
План.pdf
14 травня 2020 16:36
Проект дог..pdf
14 травня 2020 16:36
Пропозиція.pdf
14 травня 2020 16:36
Сертифікат Примакова.pdf
14 травня 2020 16:36
Специф..pdf

Публічні документи

15 травня 2020 11:12
Електронний підпис
15 травня 2020 11:10
29 - 42 Інші довідки.pdf
15 травня 2020 11:10
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 10:49
Електронний підпис
14 травня 2020 10:46
Установчі 2.pdf
14 травня 2020 10:46
Установчі 1.pdf
14 травня 2020 10:46
Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2020 10:46
СПР1.pdf
14 травня 2020 10:46
СПД3.pdf
14 травня 2020 10:46
ПСРкН 2х0.5.pdf
14 травня 2020 10:46
КОРкНС 2х1.5.pdf
14 травня 2020 10:46
sert_tiras_p (2).pdf
14 травня 2020 10:46
cert-ua-2018-02 Веллез блок.pdf
14 травня 2020 10:46
Сертифікат ГІП .pdf
14 травня 2020 10:46
Протокол.pdf
14 травня 2020 10:46
Проект договору.pdf
14 травня 2020 10:46
Посвідчення Небога В.В.pdf
14 травня 2020 10:46
Наказ 2.pdf
14 травня 2020 10:46
Наказ.pdf
14 травня 2020 10:46
Лист-згода.pdf
14 травня 2020 10:46
Лист-гарантія.pdf
14 травня 2020 10:46
Лист-відгук.pdf
14 травня 2020 10:46
Календарний план.pdf
14 травня 2020 10:46
Договір аналогічний.pdf
14 травня 2020 10:46
Гарантійний лист 3.pdf
14 травня 2020 10:46
Гарантійний лист 2.pdf
14 травня 2020 10:46
Гарантійний лист.pdf
14 травня 2020 10:46
Відомості МТЗ.pdf
14 травня 2020 10:46
Витяг.pdf
14 травня 2020 10:46
Виписка 2.pdf
14 травня 2020 10:46
Виписка 1.pdf
14 травня 2020 10:46
Statut_ PP VKZ GRAND-2018.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 17:20
Електронний підпис
14 травня 2020 17:18
Схема 16 садочку.pdf
14 травня 2020 17:18
Схема 15 школи.pdf
14 травня 2020 17:18
Стаття 17.pdf
14 травня 2020 17:18
Ліцензія ДАБІ.pdf
14 травня 2020 17:18
Ліцензія (копія).pdf
14 травня 2020 17:18
листи-згоди.pdf
14 травня 2020 17:18
Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2020 17:18
Витяг ПДВ (оригінал).pdf
14 травня 2020 17:18
12. Проект договору.pdf
14 травня 2020 17:18
11. Технічне.pdf
14 травня 2020 17:18
10. Тендерна прпозиція.pdf
14 травня 2020 17:18
9. Про Ліцензію.pdf
14 травня 2020 17:18
7. Санкції.pdf
14 травня 2020 17:18
6. Довкілля.pdf
14 травня 2020 17:18
4. Про учасника.pdf
14 травня 2020 17:18
3. Працівники.pdf
14 травня 2020 17:18
2. Аналогічний.pdf
14 травня 2020 17:18
1. МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЗАТ РЕЛАНЖ

ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!

Фізична особа-підприємець Супрунюк Олександр Віталійович

ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗАТ РЕЛАНЖ
#34845646
Очікує рішення 365 999,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 14:48

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 травня 2020 16:02
Кінець періоду оскарження: 29 травня 2020 00:00
Дата відміни: 29 травня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень що виникли під час проведення закупівлі.
Документи:
18 травня 2020 16:02
Електронний підпис
18 травня 2020 15:50
Протокол