Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення дверей металопластикових
Очікувана вартість
122 663,36 UAH
UA-2020-04-27-002797-b a5227bc47606435f8d5dda4944b5d0f3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Шишка

+380678860885 mail@lgk.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради Державний ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут
Код ЄДРПОУ: 25556649
Місцезнаходження: 79038, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Пасічна, 68
Контактна особа: Олег Шишка
+380678860885
mail@lgk.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 23:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 13:00
Очікувана вартість: 122 663,36 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 613,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Строк надання послуг - протягом 30 днів з дати кваліфікації переможця, але не пізніше 31.12.2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення дверей металопластикових
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2020 23:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 23:39
ТЗ на двері.doc
27 квітня 2020 23:39
Оголошення про проведення закупівлі (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

які продукти харчування??? це тендер на двері
Дата подання: 30 квітня 2020 16:41
1.2. На підтвердження п.1.1 надати: - копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару та які зазначені у довідці; - копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 квітня 2020 23:19
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Необхідність приведення закупівлі у відповідність чинному законодавству.
Документи:
30 квітня 2020 23:17
Протокол відміни.docx