Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42788614 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70 |
Контактна особа: |
Марія Герасимчук +380412438665 tender_in@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2020 16:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 травня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
27 квітня 2020 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2020 16:23 |
Протокол переговорів Реактиви для аналізаторів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000064 ● f459e90ad40f4dd3bbe69a41bfdbdf0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.05.2020
№ 32
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.05.2020 № 32.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2020-04-27-002287-b Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-19 12:47:19
Запит про надання пояснень та документів
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Лікарські засоби різні» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-27-002287-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи визначені КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) вимоги до учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІСАН" та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІСАН" (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (Уповноваженої особи) щодо стосуються прийняття щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-21 11:23:34
код за ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» Реактиви для біохімічного аналізатора, аналізатора сечі, гематологічних аналізаторів (Mindray, Medonic) та аналізатора електролітів
КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради повідомляє, що учасник переговорної процедури щодо закупівлі реактивів для біохімічного аналізатора, аналізатора сечі, гематологічних аналізаторів (Mindray, Medonic) та аналізатора електролітів ПП «Медісан» відповідає усім вимогам визначеним у вищезазначеній процедурі, на підтвердження цього надаються наступні документи:
- Протокол прийняття рішення щодо проведення переговорів
- Лист-запрошення
- Документи надані учасником
- Протокол переговорів
- Протокол затвердження річного плану та оголошення процедури
- Протокол про намір укласти договір
- Довідка ДПС.pdf
- Матеріально-технічна база.pdf
- Протокол затвердження річного плану та оголошення процедури.pdf
- Протокол прийняття рішення щодо проведення переговорів.pdf
- Реєстр.pdf
- Довідка про працівників.pdf
- Протокол про намір укласти договір_реактиви для аналізаторів.pdf
- Лист запрошення.pdf
- Аналогічні договори.pdf
- Довідка МВС.pdf
- Цінова пропозиція.pdf
- Протокол переговорів Реактиви для аналізаторів.pdf
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-03 15:40:01
Заперечення щодо висновку Держаудитслужби України
КП «Лікарня №1» ЖМР (далі – Замовник), розглянуто висновок Управління Північного офісу Держаудит служби в Житомирській області щодо порушень законодавства в сфері державних закупівель, в зв’язку з чим вважаємо за необхідне надати наступні аргументовані заперечення:
Пунктом 1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено застосування переговорної процедури закупівлі в разі, якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
При цьому, відповідно до ч.1 цієї ж статті Закону замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
У відповідності до наведених норм законодавства Замовником було прийнято рішення про надіслання листа-запрошення ПП «Медісан» на переговори як учасника переговорної процедури з метою визначення ціни та загальної суми лікарських засобів, що підлягають закупівлі, що й оформлено протоколом №114 від 23.04.2020.
Переговори з Учасником щодо погодження кінцевої ціни предмету закупівель проведені 27 квітня 2020 року, що оформлено Протоколом №120 від 27.04.2020
Відповідно до ч.1 ст.4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому, у річному плані повинна міститися інформація зокрема щодо розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі. За таких обставин, не погодивши кінцеву ціну предмету закупівлі Замовник не міг передбачити суму, що має включатися до річного плану.
Після отримання згоди та перевірки Учасника на відповідність, Замовник прийняв рішення щодо затвердження річного плану закупівлі та оголошення переговорної процедури, Замовник не міг оголосити переговорну процедуру закупівлі без згоди учасника та погодження суми закупівлі, яка визначається в річному плані закупівель.
В разі проведення переговорної процедури закупівлі на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
При цьому, вимог до проведення переговорної процедури, конкретного переліку та способу надання документів, Законом не встановлено. Законом про публічні закупівлі передбачено встановлення вимог згідно статті 16 та статті 17, які були витримані щодо Учасника переговорної процедури закупівлі.
Вимоги, щодо якісних та технічних характеристик товарну, то Учасник, у складі документів надав цінову пропозицію , в якій зазначено код та назву лікарського засобу згідно класифікатора НК 024:2019, торгову назву, форму випуску та кількість, що вважається медико-технічною характеристикою даного товару, та повністю відповідає медико-технічним характеристикам, які були зазначені у попередніх відкритих торгах.
Стосовно вимог Додатку 2 тендерної документації визначеної по відкритим торгам, то в договорі про закупівлю товарів № 32 від 08.05.2020 року частині 2 пункти 2.1-2.7 та в частині 5 пункти 5.1 – 5.4 всі вимоги зазначені та підписані з обох сторін.
Стосовно решти документів, а саме: гарантійний лист щодо захисту довкілля, то учасник ПП «Медісан» вже надавав їх у складі своїх тендерних пропозицій по відкритим торгам на цей предмет закупівлі, які не відбулися. В свою чергу повідомляємо, що у переговорній процедурі не визначено чіткого переліку документів, тому Замовник не вимагав їх під час проведення переговорної процедури закупівлі.
Хочемо звернути увагу на те, що ці реактиви використовується у стаціонарі лікарні для первинного обстеження хворих, в тому числі з COVID-19. Також, КП «Лікарня №1» ЖМР визначена опорною лікарнею та є базою по запобіганню поширенню COVID-19. Не можна не враховувати й те, що в квітні місяці на карантин було зачинено КП «Лікарня №2» ЖМР, на сьогоднішній день зачинено деякі відділення Обласної лікарні, та все навантаження по місту щодо екстрених госпіталізацій хворих прийшлось саме на нашу лікарню. Розірвання Договору призведе до неможливості своєчасного обстеження хворих.
Враховуючи викладене, вимоги Закону при проведенні переговорної процедури на закупівлю «Реактивів» Замовником дотримані, а отже й підстави для розірвання договору відсутні.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Лікарня № 1» ЖМР інформує Вас про те, що порушення усунені в повному обсязі, додаткову угоду про розірвання Договору № 32 від 08.05.2020 року опубліковано 22.06.2020 року через інформаційно-телекомунікаційну систему Prozorro.
2020-06-22 16:27:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2020-06-22 16:58:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІСАН" #32066539 |
Переможець |
380 949,80
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 14:50
|
Додаткова угода 1_реактиви для аналізаторів.pdf | укладений |
22 червня 2020 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 14:57
|
Договір_реактиви для аналізаторів.pdf | укладений |
08 травня 2020 14:57
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 травня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
80 367,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 257,69 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області |