Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту колісної частини дерев’яних лафетів для гармат за адресою: м. Київ, вул. Госпітальна 24-а.
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-04-27-001048-a 06d86fb286ab4907b124620a797381e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осіпов Станіслав Станіславович

380667958352
380442341970
380672903738
kyivfortress_zakaz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний історико-архітектурний музей "Київська фортеця"
Код ЄДРПОУ: 02224229
Вебсайт: http://www.kyiv-fortress.org.ua
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, Госпітальна 24а
Контактна особа: Осіпов Станіслав Станіславович
380667958352,380442341970,380672903738
kyivfortress_zakaz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 14 травня 2020 11:43
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту колісної частини дерев’яних
лафетів для гармат за адресою: м. Київ, вул. Госпітальна 24-а.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, м. Київ, Госпітальна 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45422100-2 — Роботи з деревом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 18:05
Перелік змін.pdf
05 травня 2020 18:05
Тендерна документація (нова редакція).pdf
05 травня 2020 18:04
Тендерна документація (нова редакція).doc
27 квітня 2020 14:50
ДОДАТКИ 1-9 ДО ТД .pdf
27 квітня 2020 14:50
ДОДАТКИ 1-9 ДО ТД .doc
27 квітня 2020 14:50
Тендерна документація.pdf
27 квітня 2020 14:50
Тендерна документація.doc
05 травня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 18:05
Перелік змін.pdf
05 травня 2020 18:05
Тендерна документація (нова редакція).pdf
05 травня 2020 18:04
Тендерна документація (нова редакція).doc
27 квітня 2020 14:50
ДОДАТКИ 1-9 ДО ТД .pdf
27 квітня 2020 14:50
ДОДАТКИ 1-9 ДО ТД .doc
27 квітня 2020 14:50
Тендерна документація.pdf
27 квітня 2020 14:50
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАВРИЛЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ 270 000,00
UAH з ПДВ
216 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАПІТЕЛЬ 94" 259 283,23
UAH з ПДВ
218 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ МІЖОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ" 280 279,28
UAH з ПДВ
280 279,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 15:49
1.pdf
08 травня 2020 16:57
XC56017882.pdf
08 травня 2020 16:57
XC56016031p1.jpg
08 травня 2020 16:57
XC56016031p2.jpg
08 травня 2020 16:57
XC56016030p1.jpg
08 травня 2020 16:57
XC56016030p2.jpg
08 травня 2020 16:57
XC56016030p3.jpg
08 травня 2020 16:57
XC56016030p4.jpg
08 травня 2020 16:57
XC56016031p3.jpg

Публічні документи

19 травня 2020 16:00
Електронний підпис
19 травня 2020 15:24
Електронний підпис
19 травня 2020 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
13 травня 2020 14:54
Інші документи.pdf
13 травня 2020 14:54
Витяг з ЄДР.pdf
13 травня 2020 14:54
відгук.pdf

Публічні документи

24 травня 2020 22:44
Електронний підпис
24 травня 2020 22:37
Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2020 23:05
Електронний підпис
07 травня 2020 23:05
Електронний підпис
07 травня 2020 23:01
Електронний підпис
07 травня 2020 23:00
тендерна пропозиція.PDF
07 травня 2020 23:00
опис.PDF
07 травня 2020 23:00
лист відгук (оригінал).pdf
07 травня 2020 23:00
коп.статуту учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАВРИЛЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ

ПП "КАПІТЕЛЬ 94"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ МІЖОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ГАВРИЛЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ
#2293201596
Відхилено 216 500,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 13:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2020 18:39
ПП "КАПІТЕЛЬ 94"
#21360049
Відхилено 218 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 13:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2020 13:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ МІЖОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ"
#40446087
Переможець 280 279,28
UAH з ПДВ
20 травня 2020 14:08

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника Під час вивчення тендерної пропозиції Учасника ФОП ГАВРИЛЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ на закупівлю UA-2020-04-27-001048-a “Послуги з поточного ремонту колісної частини дерев’яних лафетів для гармат за адресою: м. Київ, вул. Госпітальна 24-а” було виявлено невідповідність Тендерної пропозиції Учасника до вимог Тендерної документації а саме: 1) Учасником порушено вимоги п.1 р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме, Тендерна пропозиція подана без накладення ЕЦП або КЕП. * 2) У Тендерній пропозиції зазначено термін її дії 36 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам п.4 р. ІІІ Тендерної документації та пп.11 п.2 ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі. * 3) Учасником порушено вимоги п.1, 2, 3 р.1 Додатку 2 до Тендерної документації. 4) У документі Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасником не надано документальне підтвердження наявності приміщення (приміщень) - витягу про реєстрацію права власності/інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про зареєстровані речові права (наданої не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі). (п.1 р.2 Додатку 2 до Тендерної документації) 5) У документі Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником не надано документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації - копії розпорядчого(чих) документа (ів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником. Зазначені копії документів подаються з урахуванням Закону України «Про захист персональних даних». (п.2 р.2 Додатку 2 до Тендерної документації) * - Зауваження, що викладені у п.1) та п.2) не підпадають під дію пп. 1 та 2 п. 16 ст.29 Закону України Про публічні закупівлі та не можуть бути виправлені Учасником.

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника ПП "КАПІТЕЛЬ 94" Під час вивчення тендерної пропозиції Учасника ПП "КАПІТЕЛЬ 94" на закупівлю UA-2020-04-27-001048-a “Послуги з поточного ремонту колісної частини дерев’яних лафетів для гармат за адресою: м. Київ, вул. Госпітальна 24-а” було виявлено невідповідність Тендерної пропозиції Учасника до вимог Тендерної документації а саме: - у складі своєї Тендерної пропозиції Учасник не надав документ Тендерна пропозиція (згідно до вимог Тендерної документації р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, дод. 1 до тендерної документації); - Учасником порушено вимоги п.1 р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме, подання документів Тендерної пропозиції здійснено без накладення ЕЦП або КЕП. Зауваження, що викладені не підпадають під дію пп. 1 та 2 п. 16 ст.29 Закону України Про публічні закупівлі та не можуть бути виправлені Учасником. Голова комітету з конкурсних торгів С.С.Осіпов

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ МІЖОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ"
#40446087
280 279,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 15:56
Договір 2.pdf укладений
05 червня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець вiдповiдно до пункту 5 частини п'ятої cтаттi 41 Закону Украiни "Про публiчнi закупiвлi" та пункту б .Договору, домовились здiйснити зменшення договiрноi цiни за Договором на 128,03 грн. (сто двадцять вісім грн. 03 коп.) в т.ч. ПДВ - 21,З4 грн. (двадцять одна грн. З4 коп.).
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML