Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "92510000-9 Послуги бібліотек і архівів (Послуги з архівації документів).
Очікувана вартість
20 085,00 UAH
UA-2020-04-27-000978-b dc2fed8a91e64b7b91866a85a9da4567
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Волкова

+380563758054
+380671957382
volkova_oh@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 25533424
Місцезнаходження: 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА
Контактна особа: Оксана Волкова
+380563758054,+380671957382
volkova_oh@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92510000-9: Послуги бібліотек і архівів


Послуги з архівації документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 "92510000-9 Послуги бібліотек і архівів (Послуги з архівації документів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49042, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 92510000-9 — Послуги бібліотек і архівів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 50% від ціни Договору не пізніше 20-ти робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку, оформленого належним чином після набуття чинності Договору. Остаточний розрахунок у розмірі 50% від ціни Договору Замовник здійснює не пізніше 20-ти робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Акту наданих послуг затверджених печаткою та документів (акт, опис) погоджених Протоколом засідання Експертно - перевірною комісією (ЕПК) Державного архіву. Аванс 20 Робочі 100

Тендерна документація

27 квітня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Біленька Т.П
#1786726120
Переможець 20 085,00
UAH
27 квітня 2020 12:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 12:58
24.04.2020 Звіт про укладений договір ФОП Біленька Т.П.pdf укладений
27 квітня 2020 12:57