Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НКМВ 024:2019: 35778 Хірургічний фартук, одноразовий; 61937 Бахіли хірургічні; 32292 Шапочка хірургічна; 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосуванняі) Медичні вироби (Код згідно з УКТЗЕД: 3926 20 00 00,6211 42 10 00,6211 43 10 00 Фартук медичний: 3926 20 00 00 Бахіли одноразові 6505 00 Шапочка медична одноразова: 3926 00 00,4818 50 00 00,6210 10 92 00,6210 10 98 00 Халат іхоляційний медичний одноразовий)
Очікувана вартість
245 558,70 UAH
UA-2020-04-24-001935-b ● 04a3ec474c5a42de803c9d65739a6e28
Закупівля без використання електронної системи
COVID-19
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
24 квітня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Териториальне медичне об’єднання «Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Вебсайт: | http://www.smp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Наталя Сергач +380612238016 sergachnatali58@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним уТаблицімедико-технічним характеристикам та кількісним показникам. Учасники надають в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- гарантійний лист щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме не менше 80% загального терміну придатності або з іншим строком придатності за згодою сторін.
- гарантійний лист щодо надання разом з товаром, що буде постачатися, копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії сертифікатів відповідності ( для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів) , копії інструкцій з застосування , або інших документів , які підтверджують якість запропонованого товару;
- гарантійний лист, щодо поставки товару в термін 3-х робочих днів після отримання заявки від Замовника;
Вироби медичного призначення мають бути дозволені для застосування на території України. Для підтвердження цього факту учаснику в складі пропозиції необхідно надати копію декларації відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії сертифікатів відповідності ( для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів) , копії інструкцій з застосування , або інших документів , які підтверджують якість запропонованого товару.
Доставка товару здійснюється транспортом Постачальника, за рахунок Постачальника, до складського приміщення Замовника за адресою: 69057, місто Запоріжжя, вулиця Тамбовська, будинок 6, кімната зберігання.
Передача товару повинна здійснюватись виключно представником Постачальника уповноваженій особі Замовника, на складі Замовника за адресою зазначеною у п.4 цього Додатку. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Постачальником за власний рахунок.
Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Замовнику представником в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.
Розгорнути
Згорнути
- гарантійний лист щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме не менше 80% загального терміну придатності або з іншим строком придатності за згодою сторін.
- гарантійний лист щодо надання разом з товаром, що буде постачатися, копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії сертифікатів відповідності ( для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів) , копії інструкцій з застосування , або інших документів , які підтверджують якість запропонованого товару;
- гарантійний лист, щодо поставки товару в термін 3-х робочих днів після отримання заявки від Замовника;
Вироби медичного призначення мають бути дозволені для застосування на території України. Для підтвердження цього факту учаснику в складі пропозиції необхідно надати копію декларації відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії сертифікатів відповідності ( для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів) , копії інструкцій з застосування , або інших документів , які підтверджують якість запропонованого товару.
Доставка товару здійснюється транспортом Постачальника, за рахунок Постачальника, до складського приміщення Замовника за адресою: 69057, місто Запоріжжя, вулиця Тамбовська, будинок 6, кімната зберігання.
Передача товару повинна здійснюватись виключно представником Постачальника уповноваженій особі Замовника, на складі Замовника за адресою зазначеною у п.4 цього Додатку. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Постачальником за власний рахунок.
Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Замовнику представником в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6642 штуки
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НКМВ 024:2019: 35778 Хірургічний фартук, одноразовий; 61937 Бахіли хірургічні; 32292 Шапочка хірургічна; 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосуванняі) Медичні вироби (Код згідно з УКТЗЕД: 3926 20 00 00,6211 42 10 00,6211 43 10 00 Фартук медичний: 3926 20 00 00 Бахіли одноразові 6505 00 Шапочка медична одноразова: 3926 00 00,4818 50 00 00,6210 10 92 00,6210 10 98 00 Халат іхоляційний медичний одноразовий)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
24 квітня 2020 15:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2020 15:00 |
мтв 3319 без ПДВ.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СВИРИДЕНКО ОКСАНА ВІТАЛІЇВНА #2476512961 |
Переможець |
245 558,70
UAH
|
24 квітня 2020 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 12:08
|
допка 3 Свириденко розр..pdf | укладений |
08 травня 2020 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2020 15:22
|
допка 2 Свириденко розр..pdf | зміни до договору |
06 травня 2020 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2020 15:21
|
допка 1 Свириденко на розр..pdf | зміни до договору |
06 травня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 15:10
|
2220,18к.pdf | укладений |
24 квітня 2020 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2220/18к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2220/18к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | відповідно до пункту 11.8 Договору та у зв'язку з повернення авансового платежу Продавцем на рахунок Покупця |