Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НКМВ 024:2019: 35778 Хірургічний фартук, одноразовий; 61937 Бахіли хірургічні; 32292 Шапочка хірургічна; 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосуванняі) Медичні вироби (Код згідно з УКТЗЕД: 3926 20 00 00,6211 42 10 00,6211 43 10 00 Фартук медичний: 3926 20 00 00 Бахіли одноразові 6505 00 Шапочка медична одноразова: 3926 00 00,4818 50 00 00,6210 10 92 00,6210 10 98 00 Халат іхоляційний медичний одноразовий)
Очікувана вартість
245 558,70 UAH
UA-2020-04-24-001935-b 04a3ec474c5a42de803c9d65739a6e28
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Сергач

+380612238016 sergachnatali58@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Териториальне медичне об’єднання «Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38563265
Вебсайт: http://www.smp.zp.ua
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Контактна особа: Наталя Сергач
+380612238016
sergachnatali58@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним уТаблицімедико-технічним характеристикам та кількісним показникам. Учасники надають в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- гарантійний лист щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме не менше 80% загального терміну придатності або з іншим строком придатності за згодою сторін.
- гарантійний лист щодо надання разом з товаром, що буде постачатися, копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії сертифікатів відповідності ( для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів) , копії інструкцій з застосування , або інших документів , які підтверджують якість запропонованого товару;
- гарантійний лист, щодо поставки товару в термін 3-х робочих днів після отримання заявки від Замовника;
Вироби медичного призначення мають бути дозволені для застосування на території України. Для підтвердження цього факту учаснику в складі пропозиції необхідно надати копію декларації відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії сертифікатів відповідності ( для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів) , копії інструкцій з застосування , або інших документів , які підтверджують якість запропонованого товару.
Доставка товару здійснюється транспортом Постачальника, за рахунок Постачальника, до складського приміщення Замовника за адресою: 69057, місто Запоріжжя, вулиця Тамбовська, будинок 6, кімната зберігання.
Передача товару повинна здійснюватись виключно представником Постачальника уповноваженій особі Замовника, на складі Замовника за адресою зазначеною у п.4 цього Додатку. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Постачальником за власний рахунок.
Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Замовнику представником в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6642 штуки
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НКМВ 024:2019: 35778 Хірургічний фартук, одноразовий; 61937 Бахіли хірургічні; 32292 Шапочка хірургічна; 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосуванняі) Медичні вироби (Код згідно з УКТЗЕД: 3926 20 00 00,6211 42 10 00,6211 43 10 00 Фартук медичний: 3926 20 00 00 Бахіли одноразові 6505 00 Шапочка медична одноразова: 3926 00 00,4818 50 00 00,6210 10 92 00,6210 10 98 00 Халат іхоляційний медичний одноразовий)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

24 квітня 2020 15:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 15:00
мтв 3319 без ПДВ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СВИРИДЕНКО ОКСАНА ВІТАЛІЇВНА
#2476512961
Переможець 245 558,70
UAH
24 квітня 2020 15:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 12:08
допка 3 Свириденко розр..pdf укладений
08 травня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 15:22
допка 2 Свириденко розр..pdf зміни до договору
06 травня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 15:21
допка 1 Свириденко на розр..pdf зміни до договору
06 травня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:10
2220,18к.pdf укладений
24 квітня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2220/18к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2220/18к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: відповідно до пункту 11.8 Договору та у зв'язку з повернення авансового платежу Продавцем на рахунок Покупця