Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НКМВ 024:2019: 35778 Хірургічний фартук, одноразовий; 61937 Бахіли хірургічні; 32292 Шапочка хірургічна; 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосуванняі) Медичні вироби (Код згідно з УКТЗЕД: 3926 20 00 00,6211 42 10 00,6211 43 10 00 Фартук медичний: 3926 20 00 00 Бахіли одноразові 6505 00 Шапочка медична одноразова: 3926 00 00,4818 50 00 00,6210 10 92 00,6210 10 98 00 Халат іхоляційний медичний одноразовий)
Очікувана вартість
245 558,70 UAH
UA-2020-04-24-001935-b 04a3ec474c5a42de803c9d65739a6e28
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Сергач

+380612238016 sergachnatali58@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Териториальне медичне об’єднання «Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38563265
Вебсайт: http://www.smp.zp.ua
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Контактна особа: Наталя Сергач
+380612238016
sergachnatali58@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним уТаблицімедико-технічним характеристикам та кількісним показникам. Учасники надають в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- гарантійний лист щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме не менше 80% загального терміну придатності або з іншим строком придатності за згодою сторін.
- гарантійний лист щодо надання разом з товаром, що буде постачатися, копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії сертифікатів відповідності ( для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів) , копії інструкцій з застосування , або інших документів , які підтверджують якість запропонованого товару;
- гарантійний лист, щодо поставки товару в термін 3-х робочих днів після отримання заявки від Замовника;
Вироби медичного призначення мають бути дозволені для застосування на території України. Для підтвердження цього факту учаснику в складі пропозиції необхідно надати копію декларації відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії сертифікатів відповідності ( для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів) , копії інструкцій з застосування , або інших документів , які підтверджують якість запропонованого товару.
Доставка товару здійснюється транспортом Постачальника, за рахунок Постачальника, до складського приміщення Замовника за адресою: 69057, місто Запоріжжя, вулиця Тамбовська, будинок 6, кімната зберігання.
Передача товару повинна здійснюватись виключно представником Постачальника уповноваженій особі Замовника, на складі Замовника за адресою зазначеною у п.4 цього Додатку. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Постачальником за власний рахунок.
Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Замовнику представником в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6642 штуки
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НКМВ 024:2019: 35778 Хірургічний фартук, одноразовий; 61937 Бахіли хірургічні; 32292 Шапочка хірургічна; 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосуванняі) Медичні вироби (Код згідно з УКТЗЕД: 3926 20 00 00,6211 42 10 00,6211 43 10 00 Фартук медичний: 3926 20 00 00 Бахіли одноразові 6505 00 Шапочка медична одноразова: 3926 00 00,4818 50 00 00,6210 10 92 00,6210 10 98 00 Халат іхоляційний медичний одноразовий)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

24 квітня 2020 15:03
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:00
мтв 3319 без ПДВ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СВИРИДЕНКО ОКСАНА ВІТАЛІЇВНА
#2476512961
Переможець 245 558,70
UAH
24 квітня 2020 15:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:10
2220,18к.pdf укладений
24 квітня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 12:08
допка 3 Свириденко розр..pdf укладений
08 травня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 15:22
допка 2 Свириденко розр..pdf зміни до договору
06 травня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 15:21
допка 1 Свириденко на розр..pdf зміни до договору
06 травня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2220/18к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2220/18к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: відповідно до пункту 11.8 Договору та у зв'язку з повернення авансового платежу Продавцем на рахунок Покупця