Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Очікувана вартість
76 440,00 UAH
UA-2020-04-24-001524-b ac5e618638004f0f932849931943a661
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Власенко

+380956452240 vlasenko_alexx@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506227
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Олександр Власенко
+380956452240
vlasenko_alexx@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
на підставі протоколу Міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради від 24.03.2020 № 7 "У зв'язку з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації, пов'язаної з захворюванням людей на гостру респіраторну хворобу, спричинену коронавірусом COVID-19 та керуючись п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2020 13:56
Оскарження наміру укласти договір: 30 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5460 кілометр
Послуги регулярних спеціальних перевезень працівників, що працюють на підприємствах, в установах, організаціях, які забезпечують життєдіяльність м. Дніпро (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія на підставі актів приймання виконаних послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 квітня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-СЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТО "КАРЛССОН"
#31576791
Переможець 76 440,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 13:56

Документи

24 квітня 2020 13:56
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:55
Рішення - Карлссон.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 13:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-СЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТО "КАРЛССОН"
#31576791
76 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2020 13:56
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:55
Рішення - Карлссон.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 15:12
ДУ№1 дог. 9.2.pdf зміни до договору
15 травня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 17:32
Договір 9.2 КАРЛССОН.pdf укладений
04 травня 2020 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2020 — 11 травня 2020
Сума оплати за договором: 73 668,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 278,00 UAH)