Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт (лінолеум) в дитячій музичній школі №12 Подільського району м. Києва за адресою: вул. Межова, 25
Очікувана вартість
110 300,00 UAH
UA-2020-04-24-001298-a 19ed85ffd935475e9c190aca4a5f1774
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СІВОЗДРАВ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА

380444251190 podil_kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393721
Вебсайт: http://podil.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Борисоглібська, 14
Контактна особа: СІВОЗДРАВ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
380444251190
podil_kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 травня 2020 11:27
Очікувана вартість: 110 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 551,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (лінолеум) в дитячій музичній школі №12 Подільського району м. Києва за адресою: вул. Межова, 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04123, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Межлова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Обсяг робіт визначено в дефектному акті Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 17:28
Перелік змін1.docx
29 квітня 2020 17:28
Додаток 1.doc
29 квітня 2020 17:27
Протокол № 43 внесення змін до ТД ліноліум — копия.docx
24 квітня 2020 16:05
Проєкт Договору (Додаток 5).doc
24 квітня 2020 16:05
Додаток 4 Дефектний акт поточний ремонт укладання лінолеуму.rtf
24 квітня 2020 16:04
Додаток 3.doc
24 квітня 2020 16:03
Додаток 2.doc
24 квітня 2020 16:03
Додаток 1.doc
24 квітня 2020 16:03
ОГОЛОШЕННЯ укладання ліноліуму.docx
29 квітня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 17:28
Перелік змін1.docx
29 квітня 2020 17:28
Додаток 1.doc
29 квітня 2020 17:27
Протокол № 43 внесення змін до ТД ліноліум — копия.docx
24 квітня 2020 16:05
Проєкт Договору (Додаток 5).doc
24 квітня 2020 16:05
Додаток 4 Дефектний акт поточний ремонт укладання лінолеуму.rtf
24 квітня 2020 16:04
Додаток 3.doc
24 квітня 2020 16:03
Додаток 2.doc
24 квітня 2020 16:03
Додаток 1.doc
24 квітня 2020 16:03
ОГОЛОШЕННЯ укладання ліноліуму.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-24-001298-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 24 квітня 2020 16:55
Вимога
Вимагаємо прибрати з Додатку 1 інформацію "Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника."
та привести у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі" (нова редакція від 19.04.2020 р.), а саме:
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2020 16:38
Відповідні зміни будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2020-04-24-001298-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РБК ОКТАЕДР", Код ЄДРПОУ:43527339
Дата подання: 27 квітня 2020 12:28
Які саме з робіт в дефектному акті є роботами з підвищеної небезпеки ? Навіщо вам Дозвіл з підвищеної небезпеки ,він не потрібен.Які роботи з переліку підлягають ліцензуванню ,вона тут теж не потрібна.Чому вам потрібен штат компанії 20 чоловік?. Цю роботу здатні виконати 2 людини. Будь ласка переробіть перелік вимог з урахуванням зауваженнь.
Вимоги замовника не відповідають вказаній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 17:32
Шановний учаснику! Відповідно до п. 1 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), сфера дії Закону застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу, ч.3 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки, роботи будуть проводитись в закладі освіти, а також те, що в його штаті відсутні співробітники, які можуть в достатній мірі оцінити відповідність кваліфікації учасників та їх знання необхідних для виконання робіт, норм законодавства, ДБН, тощо,- замовник покладається на відповідні державні органи, а тому просить надати дозвіл або декларацію Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки.
Враховуючи зазначене, вимога щодо надання дозволу або декларацію Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки, по даних видах робіт, згідно з Постановою Кабміну України від 7 лютого 2018 року № 48, є законною та такою що відповідає чинному законодавству України.
Також повідомляємо, що протоколом № 43 від 29.04.2020 було внесено зміни до тендерної документації та виключені пункти щодо наявності ліцензії Учасника на виконання робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонтно-будівельних робіт за договором. Було внесено зміни в пункт 2 Додатку 1 Тендерної документації та викладено у новій редакції: Довідка за формою щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Розгорнути Згорнути
Щодо надання роз’яснення на звернення учасника спрощеної закупівлі .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 93 589,86
UAH
93 589,86
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 110 281,00
UAH
110 281,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 15:05
Електронний підпис
15 травня 2020 15:04
Кошторис новий.pdf
07 травня 2020 08:25
Електронний підпис
07 травня 2020 08:24
Акт обстеження.pdf
07 травня 2020 08:24
Установчі документи.rar
07 травня 2020 08:24
Обладнання.rar
07 травня 2020 08:24
сертификат инженера.rar
07 травня 2020 08:24
Аналогічні договори.rar
07 травня 2020 08:24
Проект договору_pdf.pdf
07 травня 2020 08:24
відгуки.rar
07 травня 2020 08:24
Декларация_pdf.pdf
07 травня 2020 08:24
Фінансова звітність.rar
07 травня 2020 08:24
ISO.rar
07 травня 2020 08:24
Ліцензія скан.pdf
07 травня 2020 08:24
статистика 25.02.2020.pdf
07 травня 2020 08:23
МВС 22.04.2020.pdf
07 травня 2020 08:23
Довідка ДФС 28.04.pdf
07 травня 2020 08:23
Ціна_pdf.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 11:25
18. Медичні книжки.pdf
06 травня 2020 11:25
19. Протоколи ОП.pdf
06 травня 2020 11:25
7. Копія_Статуту.pdf
06 травня 2020 11:25
32. Сертифікат ISO.pdf
06 травня 2020 11:25
10. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 травня 2020 11:25
9. Витяг ПДВ.pdf
06 травня 2020 11:25
5.1. Ліцензія АВК-5.pdf
06 травня 2020 11:25
8. Витяг з ЄДР.pdf
06 травня 2020 11:25
27. Копія фін звітності.pdf
06 травня 2020 11:25
30. Проект договору.pdf
06 травня 2020 11:25
33. Акт огляду.pdf
06 травня 2020 11:25
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
Переможець 93 589,86
UAH
15 травня 2020 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
93 589,86
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2021 22:15
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:40
дод 2 ДМШ 12 лінолеум.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 16:39
дод 1 ДМШ 12.pdf зміни до договору
19 червня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 09:58
1100 12.pdf укладений
11 червня 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації наданого ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА"№ 0832-20Е від 27.05.2020
Номер договору про закупівлю: 1100/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів робіт Сторони погодились зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 1100/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 846,03
UAH (в тому числі ПДВ 14 307,67 UAH)