Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт (лінолеум) в дитячій музичній школі №12 Подільського району м. Києва за адресою: вул. Межова, 25
Очікувана вартість
110 300,00 UAH
UA-2020-04-24-001298-a ● 19ed85ffd935475e9c190aca4a5f1774
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393721 |
Вебсайт: | http://podil.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, Борисоглібська, 14 |
Контактна особа: |
СІВОЗДРАВ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА 380444251190 podil_kultura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2020 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2020 11:27 |
Очікувана вартість: | 110 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 551,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (лінолеум) в дитячій музичній школі №12 Подільського району м. Києва за адресою: вул. Межова, 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04123, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Межлова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Обсяг робіт визначено в дефектному акті | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2020 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2020 17:28 |
Перелік змін1.docx | |
29 квітня 2020 17:28 |
Додаток 1.doc | |
29 квітня 2020 17:27 |
Протокол № 43 внесення змін до ТД ліноліум — копия.docx | |
24 квітня 2020 16:05 |
Проєкт Договору (Додаток 5).doc | |
24 квітня 2020 16:05 |
Додаток 4 Дефектний акт поточний ремонт укладання лінолеуму.rtf | |
24 квітня 2020 16:04 |
Додаток 3.doc | |
24 квітня 2020 16:03 |
Додаток 2.doc | |
24 квітня 2020 16:03 |
Додаток 1.doc | |
24 квітня 2020 16:03 |
ОГОЛОШЕННЯ укладання ліноліуму.docx |
29 квітня 2020 17:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 квітня 2020 17:28 |
Перелік змін1.docx
|
|||
29 квітня 2020 17:28 |
Додаток 1.doc
|
|||
29 квітня 2020 17:27 |
Протокол № 43 внесення змін до ТД ліноліум — копия.docx
|
|||
24 квітня 2020 16:05 |
Проєкт Договору (Додаток 5).doc
|
|||
24 квітня 2020 16:05 |
Додаток 4 Дефектний акт поточний ремонт укладання лінолеуму.rtf
|
|||
24 квітня 2020 16:04 |
Додаток 3.doc
|
|||
24 квітня 2020 16:03 |
Додаток 2.doc
|
|||
24 квітня 2020 16:03 |
Додаток 1.doc
|
|||
24 квітня 2020 16:03 |
ОГОЛОШЕННЯ укладання ліноліуму.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-24-001298-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 24 квітня 2020 16:55
Вимога
Вимагаємо прибрати з Додатку 1 інформацію "Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника."
та привести у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі" (нова редакція від 19.04.2020 р.), а саме:
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути
Згорнути
та привести у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі" (нова редакція від 19.04.2020 р.), а саме:
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2020 16:38
Відповідні зміни будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2020-04-24-001298-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РБК ОКТАЕДР", Код ЄДРПОУ:43527339
Дата подання: 27 квітня 2020 12:28
Які саме з робіт в дефектному акті є роботами з підвищеної небезпеки ? Навіщо вам Дозвіл з підвищеної небезпеки ,він не потрібен.Які роботи з переліку підлягають ліцензуванню ,вона тут теж не потрібна.Чому вам потрібен штат компанії 20 чоловік?. Цю роботу здатні виконати 2 людини. Будь ласка переробіть перелік вимог з урахуванням зауваженнь.
Вимоги замовника не відповідають вказаній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 17:32
Шановний учаснику! Відповідно до п. 1 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), сфера дії Закону застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу, ч.3 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки, роботи будуть проводитись в закладі освіти, а також те, що в його штаті відсутні співробітники, які можуть в достатній мірі оцінити відповідність кваліфікації учасників та їх знання необхідних для виконання робіт, норм законодавства, ДБН, тощо,- замовник покладається на відповідні державні органи, а тому просить надати дозвіл або декларацію Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки.
Враховуючи зазначене, вимога щодо надання дозволу або декларацію Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки, по даних видах робіт, згідно з Постановою Кабміну України від 7 лютого 2018 року № 48, є законною та такою що відповідає чинному законодавству України.
Також повідомляємо, що протоколом № 43 від 29.04.2020 було внесено зміни до тендерної документації та виключені пункти щодо наявності ліцензії Учасника на виконання робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонтно-будівельних робіт за договором. Було внесено зміни в пункт 2 Додатку 1 Тендерної документації та викладено у новій редакції: Довідка за формою щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Розгорнути
Згорнути
В свою чергу, ч.3 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки, роботи будуть проводитись в закладі освіти, а також те, що в його штаті відсутні співробітники, які можуть в достатній мірі оцінити відповідність кваліфікації учасників та їх знання необхідних для виконання робіт, норм законодавства, ДБН, тощо,- замовник покладається на відповідні державні органи, а тому просить надати дозвіл або декларацію Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки.
Враховуючи зазначене, вимога щодо надання дозволу або декларацію Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки, по даних видах робіт, згідно з Постановою Кабміну України від 7 лютого 2018 року № 48, є законною та такою що відповідає чинному законодавству України.
Також повідомляємо, що протоколом № 43 від 29.04.2020 було внесено зміни до тендерної документації та виключені пункти щодо наявності ліцензії Учасника на виконання робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонтно-будівельних робіт за договором. Було внесено зміни в пункт 2 Додатку 1 Тендерної документації та викладено у новій редакції: Довідка за формою щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Щодо надання роз’яснення на звернення учасника спрощеної закупівлі .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2020 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" |
93 589,86
UAH
|
93 589,86
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
110 281,00
UAH
|
110 281,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" #43081046 |
Переможець |
93 589,86
UAH
|
15 травня 2020 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2021 22:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 16:40
|
дод 2 ДМШ 12 лінолеум.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 16:39
|
дод 1 ДМШ 12.pdf | зміни до договору |
19 червня 2020 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 09:58
|
1100 12.pdf | укладений |
11 червня 2020 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації наданого ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА"№ 0832-20Е від 27.05.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 1100/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягів робіт Сторони погодились зменшити суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1100/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |