Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання господарських товарів для потреб закладу дошкільної освіти №1 та закладу дошкільної освіти №4
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-04-24-000880-c 26de5e1727354e98bc6e3b00bba99f56
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блажко Анна Вікторівна

+380685331650 novselrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоархангельська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04367217
Вебсайт: http://novoarhangelsk.nrrada.org.ua
Місцезнаходження: 26100, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Новоархангельськ, вул. Слави, 44
Контактна особа: Блажко Анна Вікторівна
+380685331650
novselrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Ціна за одиницю: 60000UAH без ПДВ
Придбання господарських товарів для потреб закладу дошкільної освіти №1 та закладу дошкільної освіти №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26100, Україна, Кіровоградська область, смт Новрахангельськ, вул. Пушкіна,31 та вул. Центральна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Можлива відстрочка платежу за отриманий товар не більше ніж на 3 банківських дні із дня отримання товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

24 квітня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сидоренко Людмила Миколаївна
#2823101788
Переможець 60 000,00
UAH
24 квітня 2020 16:27

Документи

24 квітня 2020 16:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 10:53
Додаткова угода 29 укладений
22 травня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 16:29
Договір укладений
24 квітня 2020 16:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання господарських товарів для потреб закладу дошкільної освіти №1 та закладу дошкільної освіти №4 1 найменувань 60 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 146,00
UAH
Причини розірвання договору: відсутня потреба в придбанні зазначених товарі