Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Львівське відділення)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-04-23-002411-b 823d59a082764af5a287390572ca17b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Силенко Дар’я Сергіївна

(044) 465-09-67 D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Силенко Дар’я Сергіївна
(044) 465-09-67
D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 13:05
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 міс
Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Львівське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Гоголя,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000006 ● 60d676a0e5be4422ae546944e335ad90
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2020 13:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.05.2020 № 83
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-04-23-002411-b 23.04.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення щодо висновку

2020-06-15 15:43:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

-

2020-06-22 11:45:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович 99 900,00
UAH з ПДВ
69 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Компанія "Астра" 119 760,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФКОМ" 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 13:45
тендерна пропозиція.pdf
25 травня 2020 13:45
Дозвіл.PDF
25 травня 2020 13:45
Довідка_ МВС.pdf
08 травня 2020 14:52
Протокол навчань 2019 р..pdf
08 травня 2020 14:52
Тендерна пропозиція.PDF
08 травня 2020 14:52
Договори.pdf
08 травня 2020 14:52
Дозвіл.PDF
08 травня 2020 14:52
Витяг.pdf

Конфіденційні документи

08 травня 2020 14:52
Паспорт , ІПН (2).PDF

Обґрунтування конфіденційності

Попередження ризику використання документа, що посвідчує особу та індивідуального податкового номеру, недобросовісними користувачами мережі інтернет в незаконних особистих цілях.

Публічні документи

07 травня 2020 12:46
цінова пропозиція.pdf
07 травня 2020 12:46
технічні вимоги.pdf
07 травня 2020 12:46
тех.паспорт2.pdf
07 травня 2020 12:46
тех.паспорт2.pdf
07 травня 2020 12:46
тех.паспорт 1.pdf
07 травня 2020 12:46
СТАТУТ.PDF
07 травня 2020 12:46
посвідчення ел.мех.pdf
07 травня 2020 12:46
накази на працівників.pdf
07 травня 2020 12:46
наказ на директора.pdf
07 травня 2020 12:46
калькуляція 2.pdf
07 травня 2020 12:46
калькуляція 1.pdf
07 травня 2020 12:46
Дозвіл.pdf
07 травня 2020 12:46
Договір Новий Розділ.pdf
07 травня 2020 12:46
довідка ст.17.pdf
07 травня 2020 12:46
довідка про досвід.pdf
07 травня 2020 12:46
акти виконаних робіт.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 12:10
Scan 8 May 2020, 12.02.pdf

Підстави для відмови в участі

Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович

Критерій Вимога Підтвердження

Приватне підприємство "Компанія "Астра"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФКОМ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович
#2644317033
Переможець 69 900,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович
#2644317033
69 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 червня 2020 10:43
Договір 46.pdf укладений
04 червня 2020 10:43
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 17:31
доп угода 2(46) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:31
sign.p7s зміни до договору
06 червня 2020 09:01
Угода 46 (1).pdf зміни до договору
06 червня 2020 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змешення обсягів закупівлі.Узгоджне зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ФГІОЦ-ТЛ-46/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку із зміною реквізитів Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Розділ 13 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору 2. Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ФГІОЦ-ТЛ-46/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку