Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл електричної енергії
Очікувана вартість
523 785,98 UAH
UA-2020-04-23-002025-b 82b513604c0540eea362cdf1d6c7c57b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Петрівна Євстігнєєва

+380990216484 a_possovet@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04341519
Місцезнаходження: 84000, Україна , Донецька обл., Олександрівський район, смт.Олександрівка, вул. Центральна,15 А
Контактна особа: Ольга Петрівна Євстігнєєва
+380990216484
a_possovet@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо отримання послуг з розподілу електричної енергії, оскільки об’єкти Олександрівської селищної ради Донецької області приєднані до мереж Акціонерного товариства «ДТЕК Донецькі електромережі», а також враховуючи те, що Акціонерне товариство ДТЕК «Донецькі електромережі» є Оператором системи розподілу, який діє на підставі ліцензії, отриманої на виконання норм Законів України «Про ринок електричної енергії», «Про ліцензування видів господарської діяльності», єдиним можливим постачальником послуг з розподілу електричної енергії та послуг з компенсації перетікань реактивної електричної енергії є Акціонерне товариство «ДТЕК Донецькі електромережі», яке відповідно до Постанови НКРЕКП від 27.11.2018 №1532 здійснює ліцензовану діяльність з розподілу електричної енергії зокрема на території смт. Олександрівка та Олександрівського району

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 29 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65300000-6: Розподіл електричної енергії та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
453848 кіловат-година
Послуги з розподілу електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65300000-6 — Розподіл електричної енергії та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Календарні 100

Тендерна документація

23 квітня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-15-000004 ● 64880eb5eee845cca1dcd50e7c4d347d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2021 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.03.2021 № 124

Дніпро





Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до пункту 5 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 1 арк в 1 прим



Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Олександрівська селищна рада UA-2020-04-23-002025-b 23.04.2020 п.5 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-22 09:42:25

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Розподіл електричної енергії» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-23-002025-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:

1. Згідно з абзацом 10 частини першої статті 10 Закону України «»Про публічні закупівлі звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Під час здійснення моніторингу установлено, що відповідно до п. 1 Угоди від 30.04.2020 про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019 №82 строк її дії до 31.12.2020 року. Додаткові угоди на продовження строку дії угоди від 30.04.2020 в електронній системі закупівель відсутні.
Враховуючи вищенаведене поясніть причини не оприлюднення в електронній системі закупівель станом на 16.03.2021 звіту про виконання договору у зв’язку із закінченням строку його дії та надайте інформацію щодо стану виконання укладеного договору

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-25 13:52:12

Надання пояснення на запит

У відповідь на запит ID моніторингу: UA-M-2021-03-15-000004 щодо процедури закупівлі послуг «Розподіл електричної енергії» (ID закупівлі: UA-2020-04-23-002025-b) пояснюємо наступне: інформація про виконання Угоди від 30.04.2020 про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019 №82 надійшла до особи, яка повинна публікувати її, після пропущеного строку передбаченого для публікації звіту про виконання договору про закупівлю (звільнення відповідального працівника за виконання укладених договорів).
Угода від 30.04.2020 про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019 №82 виконано на суму 523327,12 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Предмет закупівлі було визначено згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника (далі – ЄЗС), затвердженого у встановленому законодавством порядку. При цьому, відповідно до абзацу другого частини десятої статті 3 Закону Замовник не ділив предмет закупівлі на частини з метою уникнення процедури закупівлі. Дії Замовника не призвели до уникнення застосування Закону. При визначенні предмета закупівлі Замовник не мав на меті уникнути процедури закупівлі тобто згідно Закону було проведено переговорну процедуру закупівлі Для визначення предмету закупівлі послуг Замовник на сьогоднішній день визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708.

2021-04-09 13:24:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"
#00131268
Переможець 523 785,98
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:51

Документи

23 квітня 2020 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"
#00131268
523 785,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2020 16:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 09:36
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 17:12
Scan88.pdf укладений
05 травня 2020 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 523 785,98
UAH (в тому числі ПДВ 87 297,66 UAH)