Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олександрівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04341519 |
Місцезнаходження: | 84000, Україна , Донецька обл., Олександрівський район, смт.Олександрівка, вул. Центральна,15 А |
Контактна особа: |
Ольга Петрівна Євстігнєєва +380990216484 a_possovet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2020 16:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65300000-6: Розподіл електричної енергії та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
23 квітня 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-15-000004 ● 64880eb5eee845cca1dcd50e7c4d347d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 березня 2021 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.03.2021 № 124
Дніпро
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 1 арк в 1 прим
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Олександрівська селищна рада UA-2020-04-23-002025-b 23.04.2020 п.5 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-22 09:42:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Розподіл електричної енергії» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-23-002025-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Згідно з абзацом 10 частини першої статті 10 Закону України «»Про публічні закупівлі звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Під час здійснення моніторингу установлено, що відповідно до п. 1 Угоди від 30.04.2020 про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019 №82 строк її дії до 31.12.2020 року. Додаткові угоди на продовження строку дії угоди від 30.04.2020 в електронній системі закупівель відсутні.
Враховуючи вищенаведене поясніть причини не оприлюднення в електронній системі закупівель станом на 16.03.2021 звіту про виконання договору у зв’язку із закінченням строку його дії та надайте інформацію щодо стану виконання укладеного договору
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-25 13:52:12
Надання пояснення на запит
У відповідь на запит ID моніторингу: UA-M-2021-03-15-000004 щодо процедури закупівлі послуг «Розподіл електричної енергії» (ID закупівлі: UA-2020-04-23-002025-b) пояснюємо наступне: інформація про виконання Угоди від 30.04.2020 про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019 №82 надійшла до особи, яка повинна публікувати її, після пропущеного строку передбаченого для публікації звіту про виконання договору про закупівлю (звільнення відповідального працівника за виконання укладених договорів).
Угода від 30.04.2020 про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 01.01.2019 №82 виконано на суму 523327,12 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Предмет закупівлі було визначено згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника (далі – ЄЗС), затвердженого у встановленому законодавством порядку. При цьому, відповідно до абзацу другого частини десятої статті 3 Закону Замовник не ділив предмет закупівлі на частини з метою уникнення процедури закупівлі. Дії Замовника не призвели до уникнення застосування Закону. При визначенні предмета закупівлі Замовник не мав на меті уникнути процедури закупівлі тобто згідно Закону було проведено переговорну процедуру закупівлі Для визначення предмету закупівлі послуг Замовник на сьогоднішній день визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708.
2021-04-09 13:24:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" #00131268 |
Переможець |
523 785,98
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 17:12
|
Scan88.pdf | укладений |
05 травня 2020 17:10
|