Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продуктові набори
Очікувана вартість
1 472 500,00 UAH
UA-2020-04-23-001258-c 261ceb38d898449bb9406b8065894abd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горгу Юлія Геннадіївна

+380619428321 uszn@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03193086
Місцезнаходження: 72311, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, просп. Б.Хмельницького, буд. 68а
Контактна особа: Горгу Юлія Геннадіївна
+380619428321
uszn@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2020 15:44
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2020 15:44
Початок аукціону: 12 травня 2020 14:08
Очікувана вартість: 1 472 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 362,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 шт
Продуктові набори (згідно тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72311, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, просп. Б. Хмельницького, 68 а (громадянам міста за місцем проживання (додому/квартири))
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  29 травня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються у безготівковій формі на рахунок Продавця протягом 90 (дев'яносто) банківських днів з дати поставки продуктових наборів на підставі накладної та рахунку Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 16:11
Перелік змін.pdf
30 квітня 2020 15:52
Проект договору тендер.doc
30 квітня 2020 15:52
Тендерна документація.doc
30 квітня 2020 15:52
Тендерна документація.pdf
30 квітня 2020 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 15:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 16:11
Перелік змін.pdf
30 квітня 2020 15:52
Проект договору тендер.doc
23 квітня 2020 15:39
Проект договору.doc
30 квітня 2020 15:52
Тендерна документація.doc
23 квітня 2020 15:39
Тендерна документація.doc
30 квітня 2020 15:52
Тендерна документація.pdf
23 квітня 2020 15:39
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000001 ● a4e5b92c1e364b01b24607046c352c0d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 09:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

14.05.2020 № 70

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1 Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Продуктові набори» (код за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні), ID: UA-2020-04-23-001258-c, яка проводиться Управлінням соціального захисту населення Мелітопольської міської ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління соціального захисту населення Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Управління) на висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.05.2020 щодо моніторингу процедури закупівлі повідомляє наступне: Щодо вжиття заходів по усуненню виявлених порушень повідомляємо, що: - внесення змін до тендерної документації відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» можливо лише у період прийняття тендерних пропозицій. На даний час тендерні пропозиції розглянуті, автоматично визначено переможця системою електронних закупівель та триває період оскарження. Таким чином, вжити заходів щодо внесення змін немає можливості; - відміна процедури торгів також неможлива у зв’язку з соціальною значимістю предмета закупівлі для мало захищених верств населення похилого віку; - аргументовані заперечення на висновок наводяться нижче: Щодо виявленого порушення частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині заборони вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації під час проведення процедури: Головні вимоги до учасників торгів були чітко викладені у розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де було зазначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів». Тільки у п. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Управлінням зазначено, що «Під час проведення даної процедури закупівлі сторони передають інформацію у письмовій формі. Якщо інформація передавалася в іншій формі, ніж письмова, зміст такої інформації повинен бути письмово підтверджений ними». Управлінням даний запис було здійснено не зовсім коректно. Але у будь-якому разі від учасників аукціону не вимагалися документи у паперовій формі. Документи необхідно було надати в електронному вигляді відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а ті, що не містили IP-код – необхідно було відсканувати паперову форму документа та завантажити файл. Наголошуємо, що управлінням соціального захисту населення не застосовувалась вимога надавати документи в паперовій формі, а був застосований термін «письмова форма». Питання застосування термінології є спірним, враховуючи, що навіть для правочину законодавчо визначена норма «письмової форми» відповідно до абз.2 ч.1 ст.207 Цивільного Кодексу України, а саме: «Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою телетайпного, електронного або іншого технічного засобу зв'язку.» Щодо виявленого порушення статей 5 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині методики оцінки тендерних пропозицій, встановленої не у відповідності до вимог Закону: Управлінням було оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до форми, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, та заповненні обов’язкові поля. Так, у п. 12 оголошення зазначено: «Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки» з приміткою: «заповнюється електронною системою закупівель автоматично». У тендерній документації також було зазначено посилання на ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо оцінки тендерної пропозиції автоматично при проведенні електронного аукціону. І тільки у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» Управлінням було технічно не вилучено запис у тендерній документації про голосування членів тендерного комітету в частині вирішення питання однакових цін, що було передбачено в законодавстві до вступу в дію змін з 19 квітня 2020 року. Слід зазначити, що Тендерна документація для процедури закупівлі «відкриті торги» є примірною, зразок якої затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Даний факт не мав впливу на результат визначення переможця відкритих торгів та не призвів до порушення прав учасників аукціону, оскільки ціни в період аукціону були різні. До того ж, вищевказана у п.12 оголошення математична формула з приміткою: «заповнюється електронною системою закупівель автоматично», унеможливила застосування іншої процедури у випадку як різних, так і однакових цін учасників. Вважаємо, що управлінням не було порушено методику оцінки тендерних пропозицій і жодним чином не були порушені принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-05-21 14:08:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 1 472 215,00
UAH з ПДВ
1 472 215,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО МАРИНА ВІКТОРІВНА" 1 472 500,00
UAH з ПДВ
1 472 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 12:52
Електронний підпис
11 травня 2020 09:52
Електронний підпис
07 травня 2020 15:33
5 Прописка Петров О.С.jpg
07 травня 2020 15:33
5 Паспорт1 Петров О.С..jpg
07 травня 2020 15:33
5 ІПН Петров О.С.jpg

Публічні документи

11 травня 2020 13:29
Електронний підпис
07 травня 2020 21:14
5 ИНН ФОП Ткаченко.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "ТКАЧЕНКО МАРИНА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТРОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#2218715573
Переможець 1 472 215,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 10:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#2218715573
1 472 215,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 13:06
Протокол, звіт укладений
10 червня 2020 13:05
Платіжне доручення укладений
10 червня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 08:32
договір укладений
25 травня 2020 08:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 472 215,00
UAH