Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 03193086 |
Місцезнаходження: | 72311, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, просп. Б.Хмельницького, буд. 68а |
Контактна особа: |
Горгу Юлія Геннадіївна +380619428321 uszn@mlt.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2020 15:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2020 15:44 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 1 472 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 362,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються у безготівковій формі на рахунок Продавця протягом 90 (дев'яносто) банківських днів з дати поставки продуктових наборів на підставі накладної та рахунку | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2020 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 16:11 |
Перелік змін.pdf | |
30 квітня 2020 15:52 |
Проект договору тендер.doc | |
30 квітня 2020 15:52 |
Тендерна документація.doc | |
30 квітня 2020 15:52 |
Тендерна документація.pdf |
30 квітня 2020 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 квітня 2020 16:11 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
30 квітня 2020 15:52 |
Проект договору тендер.doc
|
||||||
30 квітня 2020 15:52 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
30 квітня 2020 15:52 |
Тендерна документація.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-15-000001 ● a4e5b92c1e364b01b24607046c352c0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 09:53 |
НАКАЗ
14.05.2020 № 70
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1 Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Продуктові набори» (код за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні), ID: UA-2020-04-23-001258-c, яка проводиться Управлінням соціального захисту населення Мелітопольської міської ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління соціального захисту населення Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Управління) на висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.05.2020 щодо моніторингу процедури закупівлі повідомляє наступне: Щодо вжиття заходів по усуненню виявлених порушень повідомляємо, що: - внесення змін до тендерної документації відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» можливо лише у період прийняття тендерних пропозицій. На даний час тендерні пропозиції розглянуті, автоматично визначено переможця системою електронних закупівель та триває період оскарження. Таким чином, вжити заходів щодо внесення змін немає можливості; - відміна процедури торгів також неможлива у зв’язку з соціальною значимістю предмета закупівлі для мало захищених верств населення похилого віку; - аргументовані заперечення на висновок наводяться нижче: Щодо виявленого порушення частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині заборони вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації під час проведення процедури: Головні вимоги до учасників торгів були чітко викладені у розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де було зазначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів». Тільки у п. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Управлінням зазначено, що «Під час проведення даної процедури закупівлі сторони передають інформацію у письмовій формі. Якщо інформація передавалася в іншій формі, ніж письмова, зміст такої інформації повинен бути письмово підтверджений ними». Управлінням даний запис було здійснено не зовсім коректно. Але у будь-якому разі від учасників аукціону не вимагалися документи у паперовій формі. Документи необхідно було надати в електронному вигляді відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а ті, що не містили IP-код – необхідно було відсканувати паперову форму документа та завантажити файл. Наголошуємо, що управлінням соціального захисту населення не застосовувалась вимога надавати документи в паперовій формі, а був застосований термін «письмова форма». Питання застосування термінології є спірним, враховуючи, що навіть для правочину законодавчо визначена норма «письмової форми» відповідно до абз.2 ч.1 ст.207 Цивільного Кодексу України, а саме: «Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою телетайпного, електронного або іншого технічного засобу зв'язку.» Щодо виявленого порушення статей 5 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині методики оцінки тендерних пропозицій, встановленої не у відповідності до вимог Закону: Управлінням було оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до форми, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, та заповненні обов’язкові поля. Так, у п. 12 оголошення зазначено: «Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки» з приміткою: «заповнюється електронною системою закупівель автоматично». У тендерній документації також було зазначено посилання на ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо оцінки тендерної пропозиції автоматично при проведенні електронного аукціону. І тільки у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» Управлінням було технічно не вилучено запис у тендерній документації про голосування членів тендерного комітету в частині вирішення питання однакових цін, що було передбачено в законодавстві до вступу в дію змін з 19 квітня 2020 року. Слід зазначити, що Тендерна документація для процедури закупівлі «відкриті торги» є примірною, зразок якої затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Даний факт не мав впливу на результат визначення переможця відкритих торгів та не призвів до порушення прав учасників аукціону, оскільки ціни в період аукціону були різні. До того ж, вищевказана у п.12 оголошення математична формула з приміткою: «заповнюється електронною системою закупівель автоматично», унеможливила застосування іншої процедури у випадку як різних, так і однакових цін учасників. Вважаємо, що управлінням не було порушено методику оцінки тендерних пропозицій і жодним чином не були порушені принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-05-21 14:08:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕТРОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" #2218715573 |
Переможець |
1 472 215,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2020 13:06
|
Протокол, звіт | укладений |
10 червня 2020 13:05
|
Платіжне доручення | укладений |
10 червня 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 08:32
|
договір | укладений |
25 травня 2020 08:31
|