Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 - Офісні меблі
Очікувана вартість
4 880,00 UAH
UA-2020-04-23-001112-c 98dc8d581aeb4a33a498c510f12bc5ee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданова Ганна Петрівна

+380465821381 hannaadamenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новгород-Сіверський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 38584715
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., місто Новгород-Сіверський, вулиця Шевченка 17
Контактна особа: Богданова Ганна Петрівна
+380465821381
hannaadamenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам Договору протягом гарантійного строку експлуатації товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару відбувається шляхом безготівкового перерахування кооштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладних. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

23 квітня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Макаренко М.М.
#2478211295
Переможець 4 880,00
UAH
23 квітня 2020 15:19

Документи

23 квітня 2020 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 19:59
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 15:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 880,00
UAH