Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пасажирські перевезення співробітників по маршруту
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2020-04-23-000082-c b7d3d8766cb74419b2c23582ac62d58b
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гирак Андрій Миколайович

0362637941 rcml_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25 а, м. Рівне
Контактна особа: Гирак Андрій Миколайович
0362637941
rcml_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Пасажирські перевезення співробітників по маршруту "Квасилів - Рівне - Квасилів"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 квітня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Малатай Сергій Вікентійович
#2524610992
Переможець 7 200,00
UAH
23 квітня 2020 10:12

Документи

23 квітня 2020 10:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:53
Продовження карантину до 22.05.2020 (10).pdf зміни до договору
08 травня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 15:33
Додаткова угода _1 до договору _175.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 11:53
Договір №175 від 21.04.2020.pdf укладений
23 квітня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до закінчення карантинних заходів
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кабінетом міністрів України продовжено карантин до 22.05.2020року
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 7 200,00
UAH