Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коагулянти на основі сполук алюмінію та заліза
Очікувана вартість
2 865 000,00 UAH
UA-2020-04-22-001611-b d7ab530b41e342459fdaeb2722d26446
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Козубський

+380681112703 hmilvoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмільникводоканал" Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36575284
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Вугринівська, буд. 130
Контактна особа: Володимир Козубський
+380681112703
hmilvoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:51
Очікувана вартість: 2 865 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 тонни
ПОЛВАКТМ – 40 або еквівалент у рідкому стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
10 тонни
ПОЛВАКТМ – 68 або еквівалент у рідкому стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
30 тонни
Залізовмісний коагулянт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 17:09
ТД коагулянт.doc
06 травня 2020 17:09
Додаток 3 Стаття 17, повноваження.doc
06 травня 2020 17:09
Додаток 6 Проект договору.docx
06 травня 2020 15:06
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
22 квітня 2020 16:00
Додаток 5 Лист-згода.docx
22 квітня 2020 16:00
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
22 квітня 2020 16:00
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
06 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 17:09
ТД коагулянт.doc
30 квітня 2020 12:22
ТД коагулянт.doc
22 квітня 2020 16:00
ТД коагулянт.doc
06 травня 2020 17:09
Додаток 3 Стаття 17, повноваження.doc
22 квітня 2020 16:00
Додаток 3 Стаття 17, повноваження.doc
06 травня 2020 17:09
Додаток 6 Проект договору.docx
22 квітня 2020 16:00
Додаток 6 Проект договору.docx
06 травня 2020 15:06
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
22 квітня 2020 16:00
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
22 квітня 2020 16:00
Додаток 5 Лист-згода.docx
22 квітня 2020 16:00
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
22 квітня 2020 16:00
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до вимог документації замовника
Дата подання: 01 травня 2020 14:58
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:11
Доброго дня! Маємо намір взяти участь у оголошеній процедурі закупівлі. Розглянувши кваліфікаційні критерії та технічні вимоги до предмету закупівлі, просимо надати роз’яснення щодо наступних питань. 1. В Додатку до тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв зазначено, що учасник має підтвердити досвід виконання аналогічного договору за останні 3 роки (2017-2019). В додатку до тендерної документації щодо технічних вимог до хімічних реагентів передбачено можливість надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за останні 3 роки та/або поточного року. Просимо привести кваліфікаційні критерії у відповідності до технічних умов та передбачити надання аналогічного договору і за поточний рік. 2. Додаток 3 передбачає надання учасником документів (протоколи та/або акти та/або звіти тощо) про проведення лабораторних та промислових випробувань реагенту протягом різних періодів року на водоочисній станції Замовника (внесено до регламенту роботи водоочисних споруд Замовника). Дана вимога є дискримінаційною та підлягає виключенню, оскільки, Учасники, які мають досвід постачання продукції та промислові та лабораторні дослідження коагулянту в різні періоди року на інших підприємствах, не зможуть прийняти участь у закупівлі. Прийняти участь зможуть лише ті Учасники, які вже мають досвід постачання коагулянтів саме Замовнику. Зауважуємо, що регламент роботи водоочисних споруд Замовника не оприлюднено в потенційний Учасник не має можливості з ним ознайомитись та дізнатись, які хімічні реагенти до нього внесені. Просимо оприлюднити регламент роботи водоочисних споруд Замовника. 3. Додаток 3 передбачає надання учасником карти даних небезпечного фактору. Просимо внести зміни в дану вимогу та викласти її в такій редакції: «карта даних небезпечного фактору та/або паспорт безпеки». Така вимога забезпечить можливість прийняти участь у закупівлі ширшого кола Учасників, в тому числі тих, які поставляють хімічні реагенти імпортного виробництва. 4. В Додатку до тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв зазначено, що учасник має Право власності або користування для транспортних засобів підтверджується одним або декількома документами, наприклад: технічним паспортом, технічним талоном, свідоцтвом про реєстрацію ТЗ, іншими документами на ТЗ, виданими вповноваженими органами, із зазначенням власника ТЗ. Якщо автотранспортний засіб, який здійснюватиме доставку хімічних реагентів, не є власністю Учасника, то додатково до вищезазначених документів надається договір оренди або договір перевезення, діючий на дату подання тендерної пропозиції. В В додатку до тендерної документації щодо технічних вимог до хімічних реагентів передбачено можливість надання правовстановлюючі документи на транспортні засоби, якщо вони є власністю Учасника, або копії договорів їх оренди або договорів на перевезення вантажу. Просимо привести у відповідність вимогу в технічних умовах, що додатково до договорів оренди або перевезення надаються і правовстановлюючі документи на транспортний засіб із зазначенням власника ТЗ, а також передбачити, що це мають бути саме автоцистерни відповідно до вимогг тендерної документації Замовника. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Щодо питання №1.
Зміни до тендерної документації внесені.
Щодо питання №2.
Під час здійснення діяльності з питного водопостачання Замовник керується вимогами та рекомендаціями чинних нормативних актів, зокрема Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», ДержСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Державними Будівельними Нормами В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування», «Правила технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України», «Правилами охорони поверхневих вод від забруднення зворотними водами».
Наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 05.07.1995р. № 30 затверджено Правила технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, які є обов'язковими для всіх суб’єктів господарювання, у тому числі юридичних осіб, що здійснюють технічну експлуатацію систем водопостачання та водовідведення, незалежно від організаційно-правової форми та форми власності.
У пункті 6.5.9. Правил передбачено, що дози реагентів визначають на підставі даних технологічних аналізів води. У процесі експлуатації очисних споруд ці дози уточнюють за результатами перевірки ефективності їх дії на воду, що обробляється, з урахуванням змін якості води у джерелі постачання - ефективність дії дози реагентів на воду перевіряється за допомогою лабораторних випробувань методом пробного коагулювання, яке проводиться у виробничій лабораторії на очисних спорудах Замовника.
Пунктом 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд.
Отже, вибір оптимального хімічного реагенту серед аналогів або еквівалентів (незважаючи на їх еквівалентний хімічний склад) потрібно проводи у джерелі постачання, тобто за місцезнаходженням Замовника. Державна політика у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення передбачає наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі. Вибір оптимального реагенту (коагулянту) за місцем знаходження джерела постачання є широко розповсюдженою практикою в Європейському Союзі. А тому, вимога про надання учасником документів (протоколи та/або акти та/або звіти тощо) про проведення лабораторних та промислових випробувань реагенту протягом різних періодів року на водоочисній станції Замовника є цілком обґрунтованою та ґрунтується на положенням Законодавства та не має дискримінаційного характеру.
Щодо питання №3.
З метою захисту працюючих і населення від негативного впливу небезпечних речовин хімічного та біологічного походження на всіх етапах їх обігу в народному господарстві, поступової гармонізації санітарного законодавства України з міжнародною практикою, створення інформаційної системи щодо запобігання несприятливого впливу небезпечних речовин хімічного та біологічного походження, уніфікації заходів щодо зменшення або виключення їх впливу на організм людини, вдосконалення державного санітарно-епідеміологічного нагляду за використанням небезпечних факторів хімічної та біологічної природи Постановою Міністерства охорони здоров’я України, Державною санітарно-епідеміологічною службою, Головного державного санітарного лікаря України від 20 травня 2002 року №19 «Про затвердження «Карти даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу)» затверджено «Карту даних небезпечного фактора» (речовини, матеріалу) як обов'язковий супровідний документ для індивідуальних хімічних та біологічних речовин (сполук), які виробляються та (або) застосовуються на території України, а також тих, що ввозяться з-за кордону.
Карта даних небезпечного фактору розроблена для реалізації вимог ст. 9 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та Постанови Кабінету Міністрів України від 13.06.95 № 420 «Про затвердження Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів і Порядку оплати робіт із проведення гігієнічної регламентації та державної реєстрації небезпечних факторів».
Отже, наявність карти даних небезпечного фактору є обов’язковою умовою для використання хімічних речовин, які виготовляються на території України та ввозяться з-за кордону.
Щодо питання №4.
Відповідно до Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі з обов’язковим зазначенням марки, моделі, типу, реєстраційного номеру) автотранспортного засобу (засобів), який (які) здійснюватиме (-ють) доставку хімічних реагентів. Право власності або користування для транспортних засобів підтверджується одним або декількома документами, наприклад: технічним паспортом, технічним талоном, свідоцтвом про реєстрацію ТЗ, іншими документами на ТЗ, виданими вповноваженими органами, із зазначенням власника ТЗ. Якщо автотранспортний засіб, який здійснюватиме доставку хімічних реагентів, не є власністю Учасника, то додатково до вищезазначених документів надається договір оренди або договір перевезення, діючий на дату подання тендерної пропозиції. Дані вимоги не суперечать Додатку 4 «Технічні вимоги» тендерної документації. Додатком 4 тендерної документації встановлено, що доставка коагулянту обов’язково здійснюється автоцистернами, забезпеченими пристроями для перекачування коагулянту. Необхідність у внесення змін до тендерної документації відсутня.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-22-001611-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ХІМЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:38985841
Дата подання: 10 травня 2020 13:01
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів ДК 021:2015 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянти на основі сполук алюмінію та заліза)
22.04.2020 року Комунальне підприємство «ХМІЛЬНИКВОДОКАНАЛ» Хмільницької міської ради (далі – Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю (відкриті торги) Коагулянтів на основі сполук алюмінію та заліза. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-22-001611-b. Наше підприємство – ТОВ «ХІМЕФЕКТ» (далі – Скаржник) з 2014 року займається виробництвом та реалізацією Коагулянтів на основі сполук алюмінію та заліза, має всі відповідні для цього ліцензії та сертифікати, має великий досвід в цій справі. Неодноразово ми приймали участь у ідентичних тендерах, за результатами яких ставали переможцем. ТОВ «ХІМЕФЕКТ» виявило бажання взяти участь у оскаржуваному тендері. Ознайомившись, дослідивши ретельно умови та документацію щодо закупівлі, яку ініціювало КП«ХМІЛЬНИКВОДОКАНАЛ» Хмільницької міської ради ми дійшли висновку, що частина умов є обґрунтованими та відповідають законодавству. Однак, серед умов тендеру нами також було виявлено і ті, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмежують конкуренцію: В документах по вищезазначеній закупівлі, а саме в Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії) в п.2.3 Замовником вказано, що для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник закупівлі повинен надати оригінал(-и) позитивного(-их) відгуку(-ів) від замовника про досвід роботи з Учасником згідно Довідки передбаченої п.2.1 цього Додатку. Наше підприємство вважає, що вищезазначений пункт не має жодного значення для кваліфікації учасника закупівлі. Якщо в нашого підприємства не було жодних розбіжностей або спорів, судових позовів до нашого підприємства з боку замовників, яким раніше були надані товари та послуги аналогічні оспорюваній закупівлі, то навіщо взагалі потрібен позитивний відгук? ТОВ «ХІМЕФЕКТ» кожного разу було чітко зорієнтовано на якості матеріалів, які постачало своїм замовникам, справно виконувало свої обов’язки перед клієнтами, однак ніколи не займалось тим, що збирало з кожного свого контрагента, якому постачало свої послуги або матеріали позитивні відгуки щодо закупівель, в яких брало участь. Вважаємо, що головним показником якості роботи компанії є не збір та наявність документально підтверджених позитивних відгуків від замовників, а відсутність будь-яких спорів та розбіжностей, відсутність судових розглядів та справ проти нашого підприємства. В Додатку № 4 (Технічні вимоги) в п.5 зазначено, що учасник повинен надати Копію сертифікату управління якістю згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 в області розробки, виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів для водопідготовки, що засвідчують якість продукції та її безпечність у галузі господарсько-питного водопостачання. Сертифікат ISO 9001:2015 підтверджує: 1) Клієнтоорієнтованість виробництва і бізнесу. Підприємство, що претендує на отримання даного сертифікату, повинно організувати процеси з орієнтацією на кінцевого покупця. Наприклад тотальний контроль на характеристиками продукції, що виробляється, запровадження нових технологій, покращуючи характеристики продукту. 2) Технологічний розвиток виробництва в рамках постійної модернізації та еволюції робітників, а також технологічних процесів. 3) Наявність постійного аналітичного моніторингу, направленого на модернізацію виробничої, а також кадрової політики. 4) Грамотно організована система реагування на скарги покупців, відпрацювання висновків, прийняття ефективних заходів для усунення недоліків. Сертифікат ISO 9001:2015 не являється свідоцтвом якості товарів та послуг. Міжнародна стандартизація – це відносно загальна збірка правил та критеріїв, що передбачає універсальність ліній діючих стандартів. Головна ціль стандартизації, як інструменту технічного регулювання ринку полягає в стимулюванні грамотної організації виробничих процесів. Вищезазначений сертифікат безперечно є в наявності у нашого товариства, але нам незрозуміло, яке відношення він має саме до якості продукту, адже для реального підтвердження саме якості товару надається Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо очищення води питного призначення, який ґрунтується на ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНИХ НОРМАХ ТА ПРАВИЛАХ "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10), а також, як зазначено в п.8 Додатку № 4 Копії діючого стандарту на підставі якого вироблений товар, з поетапною методикою проведення аналізу з контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність фактичним показникам сертифікату та/або паспорт якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника. У разі виготовлення Товару за технічними умовами або стандартами інших країн, учасник надає оригінали документів (з перекладом на українську мову) у відповідності з якими виготовляється запропонований Товар з детальними та поетапними методиками проведення аналізу контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність фактичним показникам сертифікату та/або паспорту якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника. Зауважуємо, що згідно п.3.11 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНИХ НОРМАХ ТА ПРАВИЛАХ "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10) у сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємкості, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення для застосування у цій сфері. Залишкові концентрації хімічних речовин та сполук у питній воді не повинні перевищувати встановлені гігієнічні нормативи. Відповідно до п.4.5 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНИХ НОРМАХ ТА ПРАВИЛАХ "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10) підприємства питного водопостачання повинні здійснювати систематичний виробничий контроль за безпечністю та якістю води від місця водозабору до місця її споживання. Зазначимо, що реагенти вироблені ТОВ «ХІМЕФЕКТ» використовувалися і використовуються іншими водоканалами і підприємствами, що розташовані на р. Південний Буг, що свідчить про ефективну роботу реагентів. Тому вважаємо проведення додаткових випробувань недоцільним та такими, що перешкоджають здоровій конкуренції. В цьому ж Додатку № 4 (Технічні вимоги) в п.6 вказано, що учасник також повинен надати Гарантійний лист про те, що Учасник або виробник (якщо Учасник не є виробником) має достатню кількість ресурсів для здійснення успішної екологічної діяльності свого виробництва. Застосує заходи із захисту довкілля при поставці товару, заходи із зведення до мінімуму негативного впливу діяльності організації на навколишнє середовище, дотримується законів, правил, інших вимог, орієнтованих на збереження екології, заходи зі зниження ризиків виникнення екологічних інцидентів, в тому числі аварій. зниження негативних наслідків виробництва на живу природу, підвищення ефективності в сфері екології; зниження формування виробничих відходів і їх переробка. Згідно п.7 вищезазначеного додатку: Враховуючи, що виробники хімічних реагентів для очищення води та стоків в ході своєї роботи використовують виробничі об'єкти та обладнання, а також здійснюють технологічні процеси, які можуть завдати шкоди навколишньому середовища Учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікат системи екологічного менеджменту такого виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 в галузі виробництва і реалізації коагулянтів на основі солей алюмінію, заліза. З приводу цих пунктів - 6,7: яким чином менеджмент та організація екологічних питань на виробництві доводить якість і відповідність продукції стандартам. Додаток № 4 називається – Технічні вимоги, однак дані пункти не є підтвердженням якості та відповідності, екологічний менеджмент підприємства не є технічною вимогою товару і не може ним бути. З вищезазначеного виникає питання, яким чином Сертифікат ISO 14001:2015 розміщений в переліку Технічних вимог, а саме Додатку № 4? Технічні умови (ТУ) — нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. ТУ встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, надавання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). ТУ можуть бути невід'ємною частиною комплекту конструкторської, технологічної або іншої технічної документації на продукцію або окремим документом. В ТУ, які є окремим документом, має бути повний комплекс вимог до продукції, її виготовлення, контролювання, приймання та постачання. Яким саме чином організація менеджменту якості на підприємстві може впливати на характеристику і якість кінцевого продукту? Такі вимоги в документації до Закупівлі ускладнюють доступ до участі та суттєво зменшують кількість учасників. Через умови вищезазначеного пункту учаснику важко дійти до пропозиції ціни в закупівлі, що і є антиконкуретним, та сприяє до участі лише конкретних компаній. В п.10 Додатку № 4 (Технічні вимоги) зазначено: Документи (протоколи та/або акти та/або звіти тощо) про проведення лабораторних та промислових випробувань реагенту протягом різних періодів року на водоочисній станції Замовника (внесено до регламенту роботи водоочисних споруд Замовника). Незрозумілим в цьому пункті є те, що в умовах тендеру прописано, що Замовнику потрібен продукт, аналогічний за своїми хімічними та фізичними властивостями. З чого постає питання: навіщо проводити лабораторні та промислові випробування, якщо якість продукту підтверджується сертифікатами якості, які ґрунтуються на вимогах ДСТУ. Також в даному пункті вказано про проведення вищезазначених заходів на станції Замовника. Тобто, якщо раніше наше підприємство не працювало саме із Замовником закупівлі, то не можемо брати участь у тендері? Цей пункт є антиконкуретним, так як будь-яке підприємство, яке не має досвіду роботи саме із Замовником не може брати участь в оспорюваній закупівлі. В п.11 Додатку № 4 (Технічні вимоги) зазначено: Підтвердження досвіду постачання коагулянту (підтверджується наданням нотаріально завіреної копії аналогічного договору з іншим підприємством, виконаним (або тим, що виконується) впродовж попередніх 3х років та/або поточного року, та наданням копій видаткових накладних). Вважаємо вказану вимогу дискримінаційною та такою, що внесена з метою ускладнення підготовки пропозиції конкурсних торгів учасниками процедури закупівлі, оскільки копія аналогічного договору, засвідчена нотаріально ніяким чином не підтверджує його виконання, а свідчить лише про наявність підписів та печаток сторін на ньому. Необхідність нотаріального засвідчення копій аналогічних договорів покладає на учасників процедури закупівлі додаткові матеріальні витрати, в частині оплати послуг нотаріуса. Відповідно до п.3, глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 22.02.2012 № 296/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.02.2012 року за № 282/20595, не приймаються порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи, яка видала документ. Більшість договорів, в тому числі всі договори про закупівлю товарів за державні кошти, не укладаються з додержанням вимог п.3, глави 8 зазначеного Порядку. Вимога документації стосовно надання нотаріально завірених копій аналогічних договорів суттєво зменшує кількість учасників Процедури закупівлі, які мають можливість вчинити ці дії. Державна реєстрація небезпечних факторів: Використання в народному господарстві та побуті будь-якого небезпечного фактора хімічної та біологічної природи допускається лише за наявності сертифіката, що засвідчує його державну реєстрацію (ст. 9, Розділ ІІІ закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Згідно з ст. 21 закону України «Про охорону праці» не допускається застосування у виробництві шкідливих речовин у разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації. Державна реєстрація небезпечних факторів здійснюється відповідно Розділу ІІ «Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.95р. №420. Реєструються всі індивідуальні хімічні та біологічні речовини (сполуки), у тому числі полімери та матеріали на їх основі, а також ті, що входять до складу сумішевої продукції, які виробляються та (або) застосовуються на території України чи ввозяться з-за кордону. Державна реєстрація небезпечних факторів є неодмінною умовою видачі дозволу на імпорт, застосування і організацію виробництва продукції, на внесення небезпечних факторів до нормативної та проектної документації, а також умовою видачі гігієнічного висновку. Реєстрація хімічних та біологічних речовин (сполук) проводиться Комітетом за поданням міністерств, відомств, організацій, установ, підприємств незалежно від їх підпорядкування та форм власності, інших юридичних осіб, які відповідають за випуск чи імпорт конкретної речовини (сполуки). Для державної реєстрації небезпечних факторів Заявник надає перелік документів Наказом МОЗ України від 23.03.2010 р. № 250. Після реєстрації небезпечного фактора Комітет видає заявнику відповідний сертифікат (свідоцтво) та розроблену Карту даних небезпечного фактора; публікує інформацію про державну реєстрацію на сайті Комітету. Зауважуємо, що в коагулянтів на основі сполук алюмінію згідно Державного реєстру небезпечних факторів закінчився строк дії сертифікатів. В реєстрі чітко зазначено: Алюміній хлорид гідроксид, № згідно з CAS 1327-41-9, № Держреєстрації В001499, Строк дії реєстрації: 16.09.2019; Алюміній хлорид гідроксид, № згідно з CAS 39290-78-3, № Держреєстрації В000730, Строк дії реєстрації: 29.03.2019. В списку позицій закупівлі зазначена загальна назва: Залізовмісний коагулянт це торгова назва, і інформації, який саме реагент закуповує Замовник немає, під назвою залізовмісний реагент, можна подати безліч реагентів. Надати на такий продукт карту небезпечного фактору вважаємо не можливим, та недоцільним вимагати карту небезпечного фактору, як документ. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду, 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, Додатки: 1. Докази оплати за подання ска
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 19:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 2 845 000,00
UAH з ПДВ
2 802 025,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 2 861 600,00
UAH з ПДВ
2 816 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 14:57
Електронний підпис
15 травня 2020 14:16
Сертифікати якості.pdf
15 травня 2020 14:16
Копія ТУ ПОЛВАК 1-7.pdf
15 травня 2020 14:16
Копія ТУ Fer-AQUA.pdf
15 травня 2020 14:16
висновок СЭС ПОЛВАК.pdf
15 травня 2020 14:16
висновок СЕС Fer-AQUA.pdf
15 травня 2020 14:16
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

ТОВ "НПП Лаваль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
#32713652
Очікує рішення 2 802 025,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 16:12

Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 12 червня 2020 15:17
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: згідно п. 2 ч. 1, ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації. Розділом VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що замовник відміняє тендер у разі
Документи:
02 червня 2020 20:20
Протокол на скасування стр.1.jpg
02 червня 2020 20:20
Протокол на скасування стр. 2.jpg
Скасовано
Дата скасування відміни: 12 червня 2020 15:21
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно п. 2 ч. 1, ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації. Розділом VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що замовник відміняє тендер у разі
Документи:
12 червня 2020 15:20
Протокол 53.1.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 15:23
Кінець періоду оскарження: 23 червня 2020 00:00
Дата відміни: 23 червня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Враховуючи необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме покращення технічних характеристик та вимог до хімічних реагентів по закупівлі, зважаючи на відсутність такої технічної можливості, замовник зобов’язаний відмінити процедуру закупівлі.
Документи:
12 червня 2020 15:23
Електронний підпис
12 червня 2020 15:22
Протокол 53.1.pdf