Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні
Очікувана вартість
344 250,00 UAH
UA-2020-04-22-000445-a acac10339deb416aae0471bccd77dee9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський ПНІ
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 травня 2020 12:24
Очікувана вартість: 344 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 721,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Пельмені в/г, вареники в/г в асортименті, дріжджі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2520 кг
Пельмені в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
2520 кг
Вареники в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
90 кг
Дріжджі хлібопекарські сухі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 16:41
ТД - Пельмені 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-12-000001 ● 1996224901614b53b30134ce6d26dea9
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.05.2020 № 72

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2020 № 72

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-22-000445-a 22.04.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь у доданому файлі.

2020-06-11 17:39:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-07-03 09:47:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гостило Віктор Григорович 329 130,00
UAH з ПДВ
329 130,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Гончаренко Володимир Леонідович 339 210,00
UAH з ПДВ
339 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 15:02
Довідка з ДПІ.pdf
14 травня 2020 15:02
Довідка з МВС.jpg
04 травня 2020 16:46
1. Пропозиція.pdf
04 травня 2020 16:46
2. Право підпису.pdf
04 травня 2020 16:46
3. Основні умови.pdf
04 травня 2020 16:46
5. Код.pdf
04 травня 2020 16:46
6. Паспорт Гостило В.Г..pdf
04 травня 2020 16:46
7. Матеріально тех база.pdf
04 травня 2020 16:46
9. Аналогічні договори.pdf
04 травня 2020 16:45
10. Витяг з ЄДР.pdf
04 травня 2020 16:45
11. Дозволи та ліцезії.pdf
04 травня 2020 16:45
12. Потужності.pdf
04 травня 2020 16:45
13. Стаття 17.pdf
04 травня 2020 16:45
14. Довідки з банку.pdf
04 травня 2020 16:45
15. Технічне завдання.pdf
04 травня 2020 16:45
16. Якісні.pdf
04 травня 2020 16:45
18. Медична книга.pdf
04 травня 2020 16:45
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

29 квітня 2020 15:04
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:04
цп пельмені.pdf
29 квітня 2020 15:04
тех.паспорт.pdf
29 квітня 2020 15:04
ст17.pdf
29 квітня 2020 15:04
ст17 (2).pdf
29 квітня 2020 15:04
санітарний паспорт.pdf
29 квітня 2020 15:04
наявність працівників.pdf
29 квітня 2020 15:04
мед. книжка.pdf
29 квітня 2020 15:04
лист погодження.pdf
29 квітня 2020 15:04
єдиний податок.pdf
29 квітня 2020 15:04
Витяг з держестру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гостило Віктор Григорович

Фізична особа - підприємець Гончаренко Володимир Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гостило Віктор Григорович
#2544803655
Переможець 329 130,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гостило Віктор Григорович
#2544803655
329 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 17:20
ДУ 1 Розірвання Д-ру 77-20-Т ФОП Гостило В.Г. - Пельмені (1).pdf зміни до договору
23 червня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 10:11
77-20-Т Пельмені Гостило О.В..pdf укладений
19 травня 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі виконання висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ UA-M-2020-05-08-000001 що до розірвання Договору №77/20-Т від 19.05.2020р.
Номер договору про закупівлю: 77/20-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 23 червня 2020
Сума оплати за договором: 61 740,00
UAH
Причини розірвання договору: На підставі виконання висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ UA-M-2020-05-08-000001 що до розірвання Договору №77/20-Т від 19.05.2020р.