Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Двері
Очікувана вартість
8 250,00 UAH
UA-2020-04-22-000046-a ● 186c0ad0d1e2467f9b7440c7799d9b91
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 43292507 |
Вебсайт: | https://km.court.gov.ua/tu23/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Свободи, 36 |
Контактна особа: |
Мельник Сергій Васильович +380970079758 orgplan.km@sso.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2020 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 09:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2020 09:40 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 11:13 |
Очікувана вартість: | 8 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Свободи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2020 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2020 09:36 |
дод2 договір проект.doc | |
22 квітня 2020 09:36 |
дод1_цінова пропозиції.doc | |
22 квітня 2020 09:36 |
оголошення .doc |
24 квітня 2020 14:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2020 09:36 |
дод2 договір проект.doc
|
|||
22 квітня 2020 09:36 |
дод1_цінова пропозиції.doc
|
|||
22 квітня 2020 09:36 |
оголошення .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-22-000046-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 04 травня 2020 15:28
прохання щодо перегляду рішення
Шановний Замовнику, ви не надали , згідно законодавства, час на дозавантаження документів:
Як та коли Замовник сповіщає про невідповідності в тендерній пропозиції
2. Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення має містити таку інформацію:
перелік виявлених невідповідностей;
посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В які строки Постачальник має виправити помилки
3. Постачальник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
4. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Як та коли Замовник сповіщає про невідповідності в тендерній пропозиції
2. Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення має містити таку інформацію:
перелік виявлених невідповідностей;
посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В які строки Постачальник має виправити помилки
3. Постачальник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
4. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 травня 2020 12:14
Доброго дня шановний Учасник.
Повідомляємо, що Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Звертаємо увагу, що можливість виправлення невідповідностей протягом 24 годин надається лише у процедурах закупівлі: відкриті торги та конкурентний діалог. Також, Закон встановлює вичерпний перелік документів, в яких дозволяється усувати недоліки: - в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону; - документах, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тому, враховуючи, що метод обрання процедури закупівлі в даному випадку – «Спрощена закупівля», Учасник, не можете усувати недоліки в тендерній пропозиції. Отже, рішення про відхилення пропозиції встановлено відповідно до Закону та не порушує чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Повідомляємо, що Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Звертаємо увагу, що можливість виправлення невідповідностей протягом 24 годин надається лише у процедурах закупівлі: відкриті торги та конкурентний діалог. Також, Закон встановлює вичерпний перелік документів, в яких дозволяється усувати недоліки: - в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону; - документах, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тому, враховуючи, що метод обрання процедури закупівлі в даному випадку – «Спрощена закупівля», Учасник, не можете усувати недоліки в тендерній пропозиції. Отже, рішення про відхилення пропозиції встановлено відповідно до Закону та не порушує чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. #2974300628 |
Відхилено |
7 680,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 14:57
|
ПП "РОСТ- ЦЕНТР" #34907513 |
Переможець |
7 690,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 12:58
|
Договір | укладений |
18 травня 2020 16:48
|