Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері
Очікувана вартість
8 250,00 UAH
UA-2020-04-22-000046-a 186c0ad0d1e2467f9b7440c7799d9b91
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Сергій Васильович

+380970079758 orgplan.km@sso.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Служби судової охорони у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 43292507
Вебсайт: https://km.court.gov.ua/tu23/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Свободи, 36
Контактна особа: Мельник Сергій Васильович
+380970079758
orgplan.km@sso.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 09:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 09:40
Початок аукціону: 04 травня 2020 11:13
Очікувана вартість: 8 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Свободи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 09:36
дод2 договір проект.doc
22 квітня 2020 09:36
дод1_цінова пропозиції.doc
22 квітня 2020 09:36
оголошення .doc
24 квітня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 09:36
дод2 договір проект.doc
22 квітня 2020 09:36
дод1_цінова пропозиції.doc
22 квітня 2020 09:36
оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-22-000046-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 04 травня 2020 15:28
прохання щодо перегляду рішення
Шановний Замовнику, ви не надали , згідно законодавства, час на дозавантаження документів:
Як та коли Замовник сповіщає про невідповідності в тендерній пропозиції

2. Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.

Повідомлення має містити таку інформацію:

перелік виявлених невідповідностей;
посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

В які строки Постачальник має виправити помилки

3. Постачальник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

4. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 травня 2020 12:14
Доброго дня шановний Учасник.
Повідомляємо, що Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Звертаємо увагу, що можливість виправлення невідповідностей протягом 24 годин надається лише у процедурах закупівлі: відкриті торги та конкурентний діалог. Також, Закон встановлює вичерпний перелік документів, в яких дозволяється усувати недоліки: - в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону; - документах, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тому, враховуючи, що метод обрання процедури закупівлі в даному випадку – «Спрощена закупівля», Учасник, не можете усувати недоліки в тендерній пропозиції. Отже, рішення про відхилення пропозиції встановлено відповідно до Закону та не порушує чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 8 240,00
UAH з ПДВ
7 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТ- ЦЕНТР" 8 250,00
UAH з ПДВ
7 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 00:26
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf
30 квітня 2020 00:26
Витяг платника.jpg
30 квітня 2020 00:26
довідка корупціі.pdf
30 квітня 2020 00:26
ИНН Кутенкова ОО.jpg
30 квітня 2020 00:26
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 14:02
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:56
Електронка.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

ПП "РОСТ- ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 7 680,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 14:57
ПП "РОСТ- ЦЕНТР"
#34907513
Переможець 7 690,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 17:14

Документи

04 травня 2020 14:57
Електронний підпис
04 травня 2020 14:49
протокол

Документи

05 травня 2020 17:14
Електронний підпис
05 травня 2020 17:14
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТ- ЦЕНТР"
#34907513
7 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2020 17:14
Електронний підпис
05 травня 2020 17:14
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 12:58
Договір укладений
18 травня 2020 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 690,00
UAH (в тому числі ПДВ 981,67 UAH)