Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері охорони здоров'я різні
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2020-04-21-000584-c 13da1730608e49dab7af9287b0e8a2f5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосцицька Алла Олексіївна

+380414121316 novogradKZPMSD@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоград-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38341562
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської, будинок 13
Контактна особа: Мосцицька Алла Олексіївна
+380414121316
novogradKZPMSD@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
cт. 40, п 1. Якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 10:52
Оскарження наміру укласти договір: 04 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52000 шт
Аналізи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 квітня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000060 ● d38a7cb0b5eb48b184c60e1610c5b3d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.05.2020
№ 32

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.05.2020 № 32.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2020-04-21-000584-c Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-19 12:53:18

Запит про надання пояснень документів

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-21-000584-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що відповідно до пункту 13 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490) переговорну процедуру закупівель проведено відповідно до пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), а саме: «закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу».
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом № 490 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Так, аналізом даних електронної системи закупівель встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник) у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на підтвердження умов застосування переговорної процедури закупівель зазначено наступне: «cт. 40, п 1. Якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом», тобто зазначено посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що не підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі на підставі пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), а саме: «закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу».
Слід відмітити, що аналогічна позиція з даного приводу зазначена (відсутності обґрунтувань в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури) у постанові Верховного суду України від 19 березня 2020 року у справі № 460/853/19.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Враховуючи вищевикладене, поясніть проведення переговорної процедури закупівель на підставі пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), за відсутності у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі на підставі пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом № 490?
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (Уповноваженої особи) щодо стосуються прийняття щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі, протоколи переговорів, тощо.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-22 14:53:47

Відповідь на запит

Надаємо відповідь на запит

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-19 12:54:31

Запит про надання пояснень документів

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-21-000584-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи визначені Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник) вимоги до учасника КНП "Новоград-Волинське міськрай ТМО" та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника КНП "Новоград-Волинське міськрай ТМО" (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-22 15:03:02

Відповідь на запит

Надаємо відповідь на запит

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України, Замовник та Учасник дійшли згоди про розірвання Договору за взаємною згодою Сторін, про що укладено Додаткову угоду до Договору.

2020-06-03 09:00:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2020-06-03 09:39:30

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КНП "Новоград-Волинське міськрай ТМО"
#01991820
Переможець 2 300 000,00
UAH
23 квітня 2020 10:52

Документи

23 квітня 2020 10:52
Електронний підпис
23 квітня 2020 10:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 10:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КНП "Новоград-Волинське міськрай ТМО"
#01991820
2 300 000,00
UAH
Документи

Документи

23 квітня 2020 10:52
Електронний підпис
23 квітня 2020 10:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:25
Додаткова угода.pdf укладений
01 червня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 11:09
Договір ТМО.PDF укладений
05 травня 2020 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України, Замовник та Учасник дійшли згоди про розірвання Договору за взаємною згодою Сторін, про що укладено Додаткову угоду до Договору.