Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0602 |
Код ЄДРПОУ: | 09704211 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Шолуденка 27/6 |
Контактна особа: |
Шепель Сергій Вікторович +380636852047 serg.shepel@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 15:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 15:47 |
Початок аукціону: | 08 травня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 501 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 501,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2020 15:58 |
Електронний цифровий підпис |
21 квітня 2020 15:43 |
ДОДАТОК 5 -Перелік документів (8).pdf |
21 квітня 2020 15:43 |
Додаток 4 Договір (3).pdf |
21 квітня 2020 15:43 |
Додаток 3 Технічне завдання Картриджі НР.doc |
21 квітня 2020 15:43 |
ДОДАТОК 2 - Відомості про учасника (11).pdf |
21 квітня 2020 15:43 |
ДОДАТОК 1 -Тендерна пропозиція (14).pdf |
21 квітня 2020 15:43 |
Binder1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
підстав, визначених статтею 17 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Під час аналізу Тендерної документації на закупівлю UA-2020-04-21-000322-a за предметом «ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного Друку» (дала – Тендерна документація) було встановлено не відповідність окремих положень вимогам чинного законодавства, адже учасникам торгів дозволяється пропонувати тільки оригінальний товар, технічна специфікація, що викладена у Додатку № 3 до Тендерної документації, не містить опису товару, виразу «або еквівалент» та обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку/модель/виробника.
Відсутність такого виразу у змісті Тендерної документації несе в собі загрозу порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення, створює нерівні умови для учасників у процедурі закупівлі, хоча ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII забороняється встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, зі змісту ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII випливає, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ та містити вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ».
Так як у Додатку №3 до Тендерної документації встановлена вимога, щодо закупівлі виключно оригінальної продукції, Замовник мав надати детальне обґрунтування, чому вимагаються саме оригінальні товари, а Технічна специфікація повинна була містити опис товару та вираз «або еквівалент». Отже, зазначена вимога чинного законодавства України щодо оформлення Тендерної документації не була виконана Замовником, а потреба в закупівлі оригінальних товарів є не зрозумілою та необґрунтованою, адже товарів з аналогічними характеристиками, що наведені у Додатку №3 до Тендерної документації є безліч на ринку товарів відповідної групи.
До того ж, у Тендерній документації відсутня інформація та підтвердження, що Замовник у своїй роботі використовує обладнання, яке знаходиться на гарантійному обслуговуванні у виробника, що є єдиною причиною чому може вимагатися виключно оригінальні товари даної групи.
Варто врахувати також відповідь Міністерства економічного розвитку і торгівлі на запит від Товариства з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М.» № 513/2017 в якій зазначено наступне: «…тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, ураховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.»
Таким чином, відсутність опису товару, що планують закуповувати, виразу «або еквівалент», детального обґрунтування причини посилання на конкретну торгову марку/модель/виробника в Додатку №3 до Тендерної документації несе в собі загрозу порушення положень чинного законодавства, що регулює порядок здійснення публічних закупівель, зменшує коло учасників, які мали б змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеження конкуренції.
Враховуючи викладене та керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, вимагаємо:
1. Внести зміни до Тендерної документації на закупівлю UA-2020-04-21-000322-a за предметом «ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного Друку» шляхом включення до її розділів, додатків, технічної специфікації, виразу «або еквівалент».
За для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції та недискримінаційних вимог до учасників торгів під час проведення процедури закупівлі нами будуть враховані.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-22-000010 ● c3c6d5f5d78c4dd8a5d12dda7b9d36da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2020 13:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2020 № 83
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-21-000322-a 21.04.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дякую, за допомогу.
2020-06-03 15:20:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-08-13 09:19:40
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТДВ "ІБФ ЛДС" #22906244 |
Переможець |
481 839,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 10:44
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 15:51 |
Кінець періоду оскарження: | 14 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 14 червня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Проведений моніторинг |
03 червня 2020 15:50
|
Електронний цифровий підпис |
03 червня 2020 15:32
|
Протокол |
Актуальні тендери
-
555 750,00UAHФруктові та овочеві соки (код ДК 021:2015 15320000-7)Зміївський р-нКомпанія:ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІДетальніше
-
331 650,00UAHОхоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів)м ЗапоріжжяКомпанія:Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій областіДетальніше
-
431 560,00UAHБорошно та крупи в асортименті за кодом ДК 021:2015:15610000-7 - Продукція борошномельно-крупяної промисловостіЛуцький р-н, с. ПідгайціКомпанія:Відділ освіти, культури, молоді та спорту Підгайцівської сільської радиДетальніше
-
323 480,00UAHЕлектрична енергіяВінницяКомпанія:Державний навчальний заклад "Вінницький центр професійно-технічної освіти технологій та дизайну"Детальніше
-
870 000,00UAHАгрохімічна продукціяНосівський район, село ДосліднеКомпанія:НОСІВСЬКА СЕЛЕКЦІЙНО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ МИРОНІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ ПШЕНИЦІ ІМЕНІ В.М.РЕМЕСЛА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИДетальніше
-
560 000,00UAHКод ДК: 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95)місто СлавутичКомпанія:Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської областіДетальніше