Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-04-18-001189-b 7966a8485b754f3893ff4db846054e04
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Демченко

+380545754343 internat_i@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Сумської обласної ради - Правдинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Великописарівського району
Код ЄДРПОУ: 23300029
Місцезнаходження: 42839, Україна , Сумська обл., Великописарівський р-н, с. Іванівка, вул. Пушкіна, 2
Контактна особа: Володимир Демченко
+380545754343
internat_i@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Джерело фінансування закупівлі: місцевий (обласний) бюджет, загальний фонд. Товар постачається протягом строку дії договору, окремими партіями згідно заявок покупця. Ціна за одиницю товару є граничною, узгоджується сторонами при кожній поставці та зазначається в накладних.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
Картопля (джерело фінансування - місцевий (обласний) бюджет, загальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42839, Україна, Сумська обл., Великописарівський р-н, с. Іванівка, вул. Пушкіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 квітня 2020 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2020 20:52
53 Звіт про укладені договори (Картопля).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Канівець Ірина Анатоліївна
#2570710007
Переможець 40 000,00
UAH
18 квітня 2020 20:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
18 квітня 2020 20:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості товару на 1125 кг та відповідне зменшення суми договору на 18000 грн.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML