Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба воднодисперсійна
Очікувана вартість
803 880,00 UAH
UA-2020-04-18-001150-b 0b442ea8166a4dbb8e45318a33704066
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ротар Яна

+380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "БМЕС" АТ "УЗ
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Ротар Яна
+380444652195
ROTAR@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020 20:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 12:13
Очікувана вартість: 803 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 019,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 кг
Фарба водно-дисперсійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 травня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 травня 2020 18:27
ТД 281-М фарба__Лиман Зміни 2.doc
01 травня 2020 18:27
281-М протокол Зміни № 2 фарба.docx
01 травня 2020 13:26
257-М протокол Зміни № 1 фарба.docx
01 травня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 травня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2020 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 травня 2020 18:27
ТД 281-М фарба__Лиман Зміни 2.doc
01 травня 2020 13:26
ТД 257-М фарба__Лиман Зміни 1.doc
18 квітня 2020 20:06
ТД 182-М фарба__Лиман.doc
01 травня 2020 18:27
281-М протокол Зміни № 2 фарба.docx
01 травня 2020 13:26
257-М протокол Зміни № 1 фарба.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції
Дата подання: 22 квітня 2020 18:05
Дата відповіді: 27 квітня 2020 10:49
Вимагаємо надати роз’яснення стосовно вашої вимоги надання учасниками сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції, виданого уповноваженим органом (міжнародний стандарт ISO 37001:2016): яким чином даний документ має відношення до фарби? Та яким чином даний документ має відношення до переліку документів, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним характеристикам до предмету закупівлі? Така вимога жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі та є дискримінаційною. Вимога щодо надання даного документу в складі пропозиції учасника опосередковано свідчить про корупційну складову в цій процедурі закупівлі та про складання вимог у тендерній документації таким чином, щоб звузити коло учасників до необхідних. З метою забезпечення прозорості та рівнозначності закупівлі для усіх потенційних учасників, просимо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимагаємо надати роз’яснення стосовно вашої вимоги надання учасниками сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції, виданого уповноваженим органом (міжнародний стандарт ISO 37001:2016): яким чином даний документ має відношення до фарби? Та яким чином даний документ має відношення до переліку документів, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним характеристикам до предмету закупівлі? Така вимога жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі та є дискримінаційною. Вимога щодо надання даного документу в складі пропозиції учасника опосередковано свідчить про корупційну складову в цій процедурі закупівлі та про складання вимог у тендерній документації таким чином, щоб звузити коло учасників до необхідних. З метою забезпечення прозорості та рівнозначності закупівлі для усіх потенційних учасників, просимо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 квітня 2020 22:10
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:54
Наше підприємство-виробник має намір взяти участь у процедурі закупівлі (Фарба воднодисперсійна акрилова для внутрішніх робіт) та запропонувати продукцію власного виробництва, найвищої якості та за оптимальними цінами. Але за умовами тендерної документації учасник повинен розмістити всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме до 03.05.2020 23:00, документи отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються Учасникам, які їх подали. Наше підприємство не взмозі завантажити повний комплект документів тендерної пропозиції, тому що Додатком 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, п. 6 Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001, виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства). Слід зауважити, що отримання вищезазначеного сертифікату потребує тривалого часу (особливо під час карантину на території України) та відповідних затрат на його придбання та не є загальнообов’язковою нормою для участі у тендерних процедурах. Тому ми вважаємо, що дана вимога позбавляє можливості взяти участь у торгах на рівних умовах з іншими учасниками та є дискримінаційною. Звертаємо увагу на те, що по Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Наше підприємство є зацікавленою особою, яке бажає взяти участь у цих торгах та може запропонувати продукцію належної якості за найвигіднішою ціною. Тому звертаємось до вас з проханням внести зміни до ТД, а саме виключити П. 6. Сертифікат на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001, виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства). Якщо дана вимога не буде виконана ми мусимо звернутися у відповідні Органи з метою ліквідації корупції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Попередньо хочемо відповісти на питання перше "щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції", на яке було не коректно надана відповідь: "При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Так у відповідності до п.2 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. У відовідності до Статті 3 Закону “Про публічні зкупівлі”,Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи те,що Ваше питання не містить обгрунтування, чому Ви як потенціний учасник не можете виконати п.2 Статті 61 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” та, що, саме перешкоджає Вам прийняти участь у данній закупівлі, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині."
Щоло дискримінаційних вимог:
Вимогу щодо наявності в учасника сертифікатів ISO встановлено з метою можливості придбання безпечних, надійніх товарів, якість яких перевірена відповідними органами з сертифікації. У відкритих джерелах на офіційних веб-сайтах компетентних органів (наприкладhttp://ukrtest.net/, https://certmcc.com.ua/,http://iso.net.ua/ та багато інших), які здійснюють сертифікацію ISO міститься інформація, що данні органи у час карантину працюють у звичайному режимі і термін видачі сертифікатів ISO будь-якій організації становить від 10 до 20 днів. Враховуючи рішення прийняте тендерним комітетом,з дня публікації оголошення про проведення закупівлі учасникам подовжено строк подання пропозицій до 21 дня з моменту публікації, що є достатнім для отримання необхідних сертифікатів. Рішення тендерного комітету щодо перенесення дати розкриття буде прийнято в найближчий час з метою розширення кола учасників і надання їм необхідного строку для отримання ISO.
Обмеження кола учасників
Дата подання: 22 квітня 2020 22:11
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:55
Тендерною документацією передбачена вимога щодо надання у складі своєї пропозиції сертифікату на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015: П. 7 Сертифікат на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) видані виробнику товару або учаснику (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства) Придбання сертифікату на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною процедурою для кожного виробника (на свій розсуд). Тому ця вимога зазначена Замовником є дискримінаційною та значно звужує коло учасників. Також слід зазначити, що придбання даного сертифікату потребує досить тривалого часу (тим більше під час карантину в нашій країні), а строк подання тендерних пропозицій занадто маленький до 03.05.2020 23:00. З метою уникнення корупційних правопорушень просимо вас внести зміни до ТД та викласти П. 7. в наступній редакції: П. 7 Сертифікат на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) видані виробнику товару або учаснику (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства)/або документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника). Такі зміни не порушать права потенційних учасників, а навпаки збільшать їх кількість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Попередньо хочемо відповісти на питання перше "щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції", на яке було не коректно надана відповідь: "При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Так у відповідності до п.2 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. У відовідності до Статті 3 Закону “Про публічні зкупівлі”,Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи те,що Ваше питання не містить обгрунтування, чому Ви як потенціний учасник не можете виконати п.2 Статті 61 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” та, що, саме перешкоджає Вам прийняти участь у данній закупівлі, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині."
Щоло обмеження кола учасників:
Вимогу щодо наявності в учасника сертифікатів ISO встановлено з метою можливості придбання безпечних, надійніх товарів, якість яких перевірена відповідними органами з сертифікації. У відкритих джерелах на офіційних веб-сайтах компетентних органів (наприкладhttp://ukrtest.net/, https://certmcc.com.ua/,http://iso.net.ua/ та багато інших), які здійснюють сертифікацію ISO міститься інформація, що данні органи у час карантину працюють у звичайному режимі і термін видачі сертифікатів ISO будь-якій організації становить від 10 до 20 днів. Враховуючи рішення прийняте тендерним комітетом,з дня публікації оголошення про проведення закупівлі учасникам подовжено строк подання пропозицій до 21 дня з моменту публікації, що є достатнім для отримання необхідних сертифікатів.Рішення тендерного комітету щодо перенесення дати розкриття буде прийнято в найближчий час з метою розширення кола учасників і надання їм необхідного строку для отримання ISO.
щодо документального підтвердження стосунків з виробником
Дата подання: 23 квітня 2020 16:37
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:40
Просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати вимогу щодо документального підтвердження стосунків з виробником, тому що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас та інших потенційних учасників, які займаються продажом даної продукції, але не мають безпосередніх стосунків із виробниками цієї продукції, так як закуповують продукцію не на пряму. Враховуючи встановлену вами вимогу щодо надання документу, який підтверджує стосунки із виробником, взяти участь в торгах можуть тільки ті учасники, які мають такі стосунки, а усі інші – позбавлені такої можливості. Звертаємо увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може створювати дискримінаційні умови в тендерній документації та під час проведення процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Попередньо хочемо відповісти на питання перше "щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції", на яке було не коректно надана відповідь: "При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Так у відповідності до п.2 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. У відовідності до Статті 3 Закону “Про публічні зкупівлі”,Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи те,що Ваше питання не містить обгрунтування, чому Ви як потенціний учасник не можете виконати п.2 Статті 61 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” та, що, саме перешкоджає Вам прийняти участь у данній закупівлі, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині."

Щодо документального підтвердження стосунків з виробником: Шановний учаснику, ознайомтесь уважно, будь ласка, з умовами тендерної документації. Документація не містить вимоги підтвердити стосунки виключно з виробником. Так згідно пункту 5 Додатку 3 учасники повинні надати « Лист від виробника або від уповноваженого представника виробника (дилера) (надати підтвердження про відповідні повноваження представництва) про гарантію постачання(виробництва) товару запропонованого учасником у повному обсязі у строки встановлені документацією».Що означає, якщо Ви не працюєте безпосередньо з виробником, такий лист Ви можете надати від офіційного представника або ділера.
Питання стосовно подовження терміну подання пропозиції
Дата подання: 23 квітня 2020 16:37
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:55
Шановний Замовнику! Наше підприємство займається виготовленням цієї продукції, яку ви плануєте придбати в цих торгах, та має на меті прийняти участь у цій закупівлі. На сьогоднішній день знаходимось на стадії оформлення та отримання необхідних технічних документів у відповідних органів, передбачених умовами тендерної документації та не встигаємо вчасно завершити їх підготування, що пов’язане із режимом роботи відповідних органів під час епідеміологічної ситуації в Україні. Вимушені звернуться до вас з вимогою подовжити термін подання пропозицій не менше ніж на 2 тижні від встановленої вами дати, щоб ми змогли прийняти участь у торгах та мали можливість запропонувати якісну продукцію за вигідною ціною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуте тендерним комітетом на найближчому засіданні
Порушення вимог проведення процедури закупівлі
Дата подання: 23 квітня 2020 17:18
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:41
Відповідно положень Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Всупереч цього, вами було оголошено декілька подібних торгів окремими процедурами закупівель, чим порушено Закон. Тому, вимагаємо придержуватись вимог законодавства та не дробити (не ділити) предмет закупівлі на декілька подібних торгів, з метою уникнення проведення торгів за положенням частини третьої статті 10 цього Закону, а проводити придбання даного предмету закупівлі однією процедурою торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Попередньо хочемо відповісти на питання перше "щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції", на яке було не коректно надана відповідь: "При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Так у відповідності до п.2 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. У відовідності до Статті 3 Закону “Про публічні зкупівлі”,Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи те,що Ваше питання не містить обгрунтування, чому Ви як потенціний учасник не можете виконати п.2 Статті 61 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” та, що, саме перешкоджає Вам прийняти участь у данній закупівлі, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині."
Щодо порушення вимог проведення процедури закупівлі: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що оголошення оприлюднено у відповідності до вимог Статті 10 Закону. Замовник не ділить предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону. Дана тендерна процедура є процедурою відкритих торгів, тому Замовник її не уникає та не порушує Закон.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Валенс груп" 745 500,00
UAH з ПДВ
745 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ “МІКОНТ” 801 360,00
UAH з ПДВ
801 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПІДПРИЄМСТВО БАЗИС ГРУП 803 580,00
UAH з ПДВ
803 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" 803 880,00
UAH з ПДВ
803 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 11:05
5. Статут.pdf
07 травня 2020 11:05
9. Проект договору.pdf
07 травня 2020 11:05
11. Інші документи.pdf
07 травня 2020 11:05
10. Дані про продукцію.pdf
07 травня 2020 11:05
3. Стаття 17.png
07 травня 2020 11:05
4. Витяг ПДВ.png
07 травня 2020 11:05
1. Реєстр.png
07 травня 2020 11:05
2. Тендерна пропозиція.png

Публічні документи

15 червня 2020 12:11
Електронний підпис
15 червня 2020 12:07
Довідка.zip
15 червня 2020 12:07
Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 12:07
лист-гарантія ст.17.pdf
15 червня 2020 12:07
Dovidka_20155613020510503178.pdf
15 червня 2020 12:07
Довідка (1).zip
15 червня 2020 12:07
pdf.pdf
15 червня 2020 12:07
public_doc.p7s
15 червня 2020 12:07
public_doc.pdf
15 червня 2020 12:06
Dovidka_20155613020510503178.pdf.p7s
08 травня 2020 19:48
Електронний підпис
08 травня 2020 18:33
Електронний підпис
08 травня 2020 18:32
Дані.pdf
08 травня 2020 17:31
Електронний підпис
08 травня 2020 17:30
1. Реестр документів.pdf
08 травня 2020 17:18
Електронний підпис
08 травня 2020 12:38
Електронний підпис
08 травня 2020 12:37
паспорт якості.rar
08 травня 2020 12:37
протокол випробувань.rar
08 травня 2020 12:33
Електронний підпис
08 травня 2020 12:28
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
08 травня 2020 12:28
1. Реестр документів.pdf
08 травня 2020 12:28
Декларація.pdf
08 травня 2020 12:28
23. Довідка бенефіціар.pdf
08 травня 2020 12:28
7. Довідка МТБ.pdf
08 травня 2020 12:28
6. Довідка працівники.pdf
08 травня 2020 12:27
17. Договір підписаний.pdf
08 травня 2020 12:27
40. Рішення №30-01.pdf
08 травня 2020 12:27
30. Опис 3.pdf
08 травня 2020 12:27
33. Наказ №01К19-2.pdf
08 травня 2020 12:27
38. Протокол №2-П.pdf
08 травня 2020 12:27
39. Протокол №3-П.pdf
08 травня 2020 12:27
34. Наказ №01К19-2П.pdf
08 травня 2020 12:27
37. Протокол №1-П.pdf
08 травня 2020 12:27
29. Опис 2.pdf
08 травня 2020 12:27
28. Опис 1.pdf
08 травня 2020 12:27
27. копія Витяг ПДВ.pdf
08 травня 2020 12:27
26. Витяг ПДВ.pdf
08 травня 2020 12:27
55. ст. 17.pdf
08 травня 2020 12:27
53. Лист фіз особи.pdf
08 травня 2020 12:27
54. лист-гарантія ст.17.pdf
08 травня 2020 12:27
48. Лист нерезиденти.pdf
08 травня 2020 12:27
49. Лист єдиний податок.pdf
08 травня 2020 12:27
Лист-згода.pdf
08 травня 2020 12:27
1 Висновок.pdf
08 травня 2020 12:27
Специфікація.pdf
08 травня 2020 12:27
Протокол випробувань.rar
08 травня 2020 12:27
Лист-роз'яснення.pdf
08 травня 2020 12:27
Паспорт якості.rar
08 травня 2020 12:27
Інформація.pdf
08 травня 2020 12:27
лист ПАТ ПрАТ.pdf
08 травня 2020 12:27
Зміна 1 ТУ.rar
08 травня 2020 12:27
Довкілля.pdf
08 травня 2020 12:27
Довідка.pdf
08 травня 2020 12:27
Дані.pdf
08 травня 2020 12:27
8-2 Сертифікат ІSO.pdf
08 травня 2020 12:27
8-1 Янтарь_ВД.pdf
08 травня 2020 12:27
6 Сертифікат ISO.pdf
08 травня 2020 12:27
5 Лист.pdf
08 травня 2020 12:27
41. Статут.pdf
08 травня 2020 12:27
41. копія Статут.pdf
08 травня 2020 12:27
30. копія Опис 3.pdf
08 травня 2020 12:27
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
08 травня 2020 12:27
43. копія Баланс за 2019.pdf
08 травня 2020 12:27
47. копія Виписка ЄДР.pdf
08 травня 2020 12:27
42. Баланс за 2019.pdf
08 травня 2020 12:27
40. копія Рішення №30-01.pdf
08 травня 2020 12:27
12. Довідка перс. данні.pdf
08 травня 2020 12:27
46. Виписка ЄДР.pdf
08 травня 2020 12:27
29. копія Опис 2.pdf
08 травня 2020 12:27
44. Витяг ЄДР 30.04.2020.pdf
08 травня 2020 12:27
14. Лист договір.pdf
08 травня 2020 12:27
38. копія Протокол №2-П.pdf
08 травня 2020 12:27
37. копія Протокол №1-П.pdf
08 травня 2020 12:26
39. копія Протокол №3-П.pdf
08 травня 2020 12:26
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
08 травня 2020 12:26
3. Аналогічний договір.pdf
08 травня 2020 12:26
28. копія Опис 1.pdf
08 травня 2020 12:26
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
08 травня 2020 12:26
19. Довідка статут.pdf
08 травня 2020 12:26
30. копія Опис 3 (цвет).pdf
08 травня 2020 12:26
16. Довідка переможець.pdf
08 травня 2020 12:26
15. Відомості.pdf
08 травня 2020 12:26
8. Довідка довкілля.pdf
08 травня 2020 12:26
2. Тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2020 12:26
4. Довідка банк.pdf
08 травня 2020 12:26
5. Довідка по КВЕД.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 21:40
ТУ У.pdf
07 травня 2020 21:40
СЕС.pdf
07 травня 2020 21:40
Документи якості (3).pdf
07 травня 2020 21:40
Документи якості (2).pdf
07 травня 2020 21:40
Документи якості (1).pdf
07 травня 2020 21:40
ВИТЯГ ПДВ.pdf
07 травня 2020 21:40
ВИПИСКА(СКАН).pdf

Публічні документи

01 травня 2020 20:07
Електронний підпис
01 травня 2020 17:28
Сертифікат маркування.pdf
01 травня 2020 17:28
Свідоцтва якості .pdf
01 травня 2020 17:28
Наказ Г.pdf
01 травня 2020 17:28
Лист Байріс- Вемако.pdf
01 травня 2020 17:28
Копія Статут Гєра.pdf
01 травня 2020 17:28
20 дов.корупц. юр..PDF
01 травня 2020 17:28
19 дов корупц. фіз.PDF
01 травня 2020 17:28
17 Дов. про рахунки.PDF
01 травня 2020 17:28
15 Дов. код доступу.PDF
01 травня 2020 17:28
14 Копія витягу з ЄДР.PDF
01 травня 2020 17:28
8 Дов.щодо діяльності.PDF
01 травня 2020 17:28
1Тендерна проозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Валенс груп"

ТОВ “МІКОНТ”

ТОВ ПІДПРИЄМСТВО БАЗИС ГРУП

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Валенс груп"
#35327079
Відхилено 745 500,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 22:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
Переможець 801 360,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 22:19

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "Валенс груп" #35327079

№ рішення у справі

63/ 118-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 22:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
801 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 22:19
УЗЦБМЕС - 20203 д-1 (1).pdf зміни до договору
02 січня 2021 22:18
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 09:06
20203 Міконт Фарба.pdf укладений
02 липня 2020 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-20203/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML