Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба воднодисперсійна
Очікувана вартість
803 880,00 UAH
UA-2020-04-18-001150-b ● 0b442ea8166a4dbb8e45318a33704066
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "БМЕС" АТ "УЗ |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Ротар Яна +380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2020 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 12:13 |
Очікувана вартість: | 803 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 019,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 кг
Фарба водно-дисперсійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2020 18:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2020 18:27 |
ТД 281-М фарба__Лиман Зміни 2.doc | |
01 травня 2020 18:27 |
281-М протокол Зміни № 2 фарба.docx | |
01 травня 2020 13:26 |
257-М протокол Зміни № 1 фарба.docx |
01 травня 2020 18:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 травня 2020 18:27 |
ТД 281-М фарба__Лиман Зміни 2.doc
|
||||||
01 травня 2020 18:27 |
281-М протокол Зміни № 2 фарба.docx
|
||||||
01 травня 2020 13:26 |
257-М протокол Зміни № 1 фарба.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції
Дата подання: 22 квітня 2020 18:05
Дата відповіді: 27 квітня 2020 10:49
Вимагаємо надати роз’яснення стосовно вашої вимоги надання учасниками сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції, виданого уповноваженим органом (міжнародний стандарт ISO 37001:2016): яким чином даний документ має відношення до фарби? Та яким чином даний документ має відношення до переліку документів, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним характеристикам до предмету закупівлі? Така вимога жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі та є дискримінаційною. Вимога щодо надання даного документу в складі пропозиції учасника опосередковано свідчить про корупційну складову в цій процедурі закупівлі та про складання вимог у тендерній документації таким чином, щоб звузити коло учасників до необхідних. З метою забезпечення прозорості та рівнозначності закупівлі для усіх потенційних учасників, просимо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимагаємо надати роз’яснення стосовно вашої вимоги надання учасниками сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції, виданого уповноваженим органом (міжнародний стандарт ISO 37001:2016): яким чином даний документ має відношення до фарби? Та яким чином даний документ має відношення до переліку документів, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним характеристикам до предмету закупівлі? Така вимога жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі та є дискримінаційною. Вимога щодо надання даного документу в складі пропозиції учасника опосередковано свідчить про корупційну складову в цій процедурі закупівлі та про складання вимог у тендерній документації таким чином, щоб звузити коло учасників до необхідних. З метою забезпечення прозорості та рівнозначності закупівлі для усіх потенційних учасників, просимо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 квітня 2020 22:10
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:54
Наше підприємство-виробник має намір взяти участь у процедурі закупівлі (Фарба воднодисперсійна акрилова для внутрішніх робіт) та запропонувати продукцію власного виробництва, найвищої якості та за оптимальними цінами. Але за умовами тендерної документації учасник повинен розмістити всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме до 03.05.2020 23:00, документи отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються Учасникам, які їх подали.
Наше підприємство не взмозі завантажити повний комплект документів тендерної пропозиції, тому що Додатком 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, п. 6 Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001, виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства).
Слід зауважити, що отримання вищезазначеного сертифікату потребує тривалого часу (особливо під час карантину на території України) та відповідних затрат на його придбання та не є загальнообов’язковою нормою для участі у тендерних процедурах. Тому ми вважаємо, що дана вимога позбавляє можливості взяти участь у торгах на рівних умовах з іншими учасниками та є дискримінаційною.
Звертаємо увагу на те, що по Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Наше підприємство є зацікавленою особою, яке бажає взяти участь у цих торгах та може запропонувати продукцію належної якості за найвигіднішою ціною.
Тому звертаємось до вас з проханням внести зміни до ТД, а саме виключити
П. 6. Сертифікат на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001, виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства).
Якщо дана вимога не буде виконана ми мусимо звернутися у відповідні Органи з метою ліквідації корупції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Попередньо хочемо відповісти на питання перше "щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції", на яке було не коректно надана відповідь: "При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Так у відповідності до п.2 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. У відовідності до Статті 3 Закону “Про публічні зкупівлі”,Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи те,що Ваше питання не містить обгрунтування, чому Ви як потенціний учасник не можете виконати п.2 Статті 61 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” та, що, саме перешкоджає Вам прийняти участь у данній закупівлі, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині."
Щоло дискримінаційних вимог:
Вимогу щодо наявності в учасника сертифікатів ISO встановлено з метою можливості придбання безпечних, надійніх товарів, якість яких перевірена відповідними органами з сертифікації. У відкритих джерелах на офіційних веб-сайтах компетентних органів (наприкладhttp://ukrtest.net/, https://certmcc.com.ua/,http://iso.net.ua/ та багато інших), які здійснюють сертифікацію ISO міститься інформація, що данні органи у час карантину працюють у звичайному режимі і термін видачі сертифікатів ISO будь-якій організації становить від 10 до 20 днів. Враховуючи рішення прийняте тендерним комітетом,з дня публікації оголошення про проведення закупівлі учасникам подовжено строк подання пропозицій до 21 дня з моменту публікації, що є достатнім для отримання необхідних сертифікатів. Рішення тендерного комітету щодо перенесення дати розкриття буде прийнято в найближчий час з метою розширення кола учасників і надання їм необхідного строку для отримання ISO.
Щоло дискримінаційних вимог:
Вимогу щодо наявності в учасника сертифікатів ISO встановлено з метою можливості придбання безпечних, надійніх товарів, якість яких перевірена відповідними органами з сертифікації. У відкритих джерелах на офіційних веб-сайтах компетентних органів (наприкладhttp://ukrtest.net/, https://certmcc.com.ua/,http://iso.net.ua/ та багато інших), які здійснюють сертифікацію ISO міститься інформація, що данні органи у час карантину працюють у звичайному режимі і термін видачі сертифікатів ISO будь-якій організації становить від 10 до 20 днів. Враховуючи рішення прийняте тендерним комітетом,з дня публікації оголошення про проведення закупівлі учасникам подовжено строк подання пропозицій до 21 дня з моменту публікації, що є достатнім для отримання необхідних сертифікатів. Рішення тендерного комітету щодо перенесення дати розкриття буде прийнято в найближчий час з метою розширення кола учасників і надання їм необхідного строку для отримання ISO.
Обмеження кола учасників
Дата подання: 22 квітня 2020 22:11
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:55
Тендерною документацією передбачена вимога щодо надання у складі своєї пропозиції сертифікату на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015:
П. 7 Сертифікат на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) видані виробнику товару або учаснику (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства)
Придбання сертифікату на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною процедурою для кожного виробника (на свій розсуд). Тому ця вимога зазначена Замовником є дискримінаційною та значно звужує коло учасників. Також слід зазначити, що придбання даного сертифікату потребує досить тривалого часу (тим більше під час карантину в нашій країні), а строк подання тендерних пропозицій занадто маленький до 03.05.2020 23:00.
З метою уникнення корупційних правопорушень просимо вас внести зміни до ТД та викласти П. 7. в наступній редакції:
П. 7 Сертифікат на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) видані виробнику товару або учаснику (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства)/або документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника).
Такі зміни не порушать права потенційних учасників, а навпаки збільшать їх кількість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Попередньо хочемо відповісти на питання перше "щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції", на яке було не коректно надана відповідь: "При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Так у відповідності до п.2 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. У відовідності до Статті 3 Закону “Про публічні зкупівлі”,Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи те,що Ваше питання не містить обгрунтування, чому Ви як потенціний учасник не можете виконати п.2 Статті 61 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” та, що, саме перешкоджає Вам прийняти участь у данній закупівлі, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині."
Щоло обмеження кола учасників:
Вимогу щодо наявності в учасника сертифікатів ISO встановлено з метою можливості придбання безпечних, надійніх товарів, якість яких перевірена відповідними органами з сертифікації. У відкритих джерелах на офіційних веб-сайтах компетентних органів (наприкладhttp://ukrtest.net/, https://certmcc.com.ua/,http://iso.net.ua/ та багато інших), які здійснюють сертифікацію ISO міститься інформація, що данні органи у час карантину працюють у звичайному режимі і термін видачі сертифікатів ISO будь-якій організації становить від 10 до 20 днів. Враховуючи рішення прийняте тендерним комітетом,з дня публікації оголошення про проведення закупівлі учасникам подовжено строк подання пропозицій до 21 дня з моменту публікації, що є достатнім для отримання необхідних сертифікатів.Рішення тендерного комітету щодо перенесення дати розкриття буде прийнято в найближчий час з метою розширення кола учасників і надання їм необхідного строку для отримання ISO.
Щоло обмеження кола учасників:
Вимогу щодо наявності в учасника сертифікатів ISO встановлено з метою можливості придбання безпечних, надійніх товарів, якість яких перевірена відповідними органами з сертифікації. У відкритих джерелах на офіційних веб-сайтах компетентних органів (наприкладhttp://ukrtest.net/, https://certmcc.com.ua/,http://iso.net.ua/ та багато інших), які здійснюють сертифікацію ISO міститься інформація, що данні органи у час карантину працюють у звичайному режимі і термін видачі сертифікатів ISO будь-якій організації становить від 10 до 20 днів. Враховуючи рішення прийняте тендерним комітетом,з дня публікації оголошення про проведення закупівлі учасникам подовжено строк подання пропозицій до 21 дня з моменту публікації, що є достатнім для отримання необхідних сертифікатів.Рішення тендерного комітету щодо перенесення дати розкриття буде прийнято в найближчий час з метою розширення кола учасників і надання їм необхідного строку для отримання ISO.
щодо документального підтвердження стосунків з виробником
Дата подання: 23 квітня 2020 16:37
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:40
Просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати вимогу щодо документального підтвердження стосунків з виробником, тому що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас та інших потенційних учасників, які займаються продажом даної продукції, але не мають безпосередніх стосунків із виробниками цієї продукції, так як закуповують продукцію не на пряму. Враховуючи встановлену вами вимогу щодо надання документу, який підтверджує стосунки із виробником, взяти участь в торгах можуть тільки ті учасники, які мають такі стосунки, а усі інші – позбавлені такої можливості. Звертаємо увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може створювати дискримінаційні умови в тендерній документації та під час проведення процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Попередньо хочемо відповісти на питання перше "щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції", на яке було не коректно надана відповідь: "При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Так у відповідності до п.2 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. У відовідності до Статті 3 Закону “Про публічні зкупівлі”,Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи те,що Ваше питання не містить обгрунтування, чому Ви як потенціний учасник не можете виконати п.2 Статті 61 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” та, що, саме перешкоджає Вам прийняти участь у данній закупівлі, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині."
Щодо документального підтвердження стосунків з виробником: Шановний учаснику, ознайомтесь уважно, будь ласка, з умовами тендерної документації. Документація не містить вимоги підтвердити стосунки виключно з виробником. Так згідно пункту 5 Додатку 3 учасники повинні надати « Лист від виробника або від уповноваженого представника виробника (дилера) (надати підтвердження про відповідні повноваження представництва) про гарантію постачання(виробництва) товару запропонованого учасником у повному обсязі у строки встановлені документацією».Що означає, якщо Ви не працюєте безпосередньо з виробником, такий лист Ви можете надати від офіційного представника або ділера.
Щодо документального підтвердження стосунків з виробником: Шановний учаснику, ознайомтесь уважно, будь ласка, з умовами тендерної документації. Документація не містить вимоги підтвердити стосунки виключно з виробником. Так згідно пункту 5 Додатку 3 учасники повинні надати « Лист від виробника або від уповноваженого представника виробника (дилера) (надати підтвердження про відповідні повноваження представництва) про гарантію постачання(виробництва) товару запропонованого учасником у повному обсязі у строки встановлені документацією».Що означає, якщо Ви не працюєте безпосередньо з виробником, такий лист Ви можете надати від офіційного представника або ділера.
Питання стосовно подовження терміну подання пропозиції
Дата подання: 23 квітня 2020 16:37
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:55
Шановний Замовнику! Наше підприємство займається виготовленням цієї продукції, яку ви плануєте придбати в цих торгах, та має на меті прийняти участь у цій закупівлі. На сьогоднішній день знаходимось на стадії оформлення та отримання необхідних технічних документів у відповідних органів, передбачених умовами тендерної документації та не встигаємо вчасно завершити їх підготування, що пов’язане із режимом роботи відповідних органів під час епідеміологічної ситуації в Україні. Вимушені звернуться до вас з вимогою подовжити термін подання пропозицій не менше ніж на 2 тижні від встановленої вами дати, щоб ми змогли прийняти участь у торгах та мали можливість запропонувати якісну продукцію за вигідною ціною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуте тендерним комітетом на найближчому засіданні
Порушення вимог проведення процедури закупівлі
Дата подання: 23 квітня 2020 17:18
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:41
Відповідно положень Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Всупереч цього, вами було оголошено декілька подібних торгів окремими процедурами закупівель, чим порушено Закон. Тому, вимагаємо придержуватись вимог законодавства та не дробити (не ділити) предмет закупівлі на декілька подібних торгів, з метою уникнення проведення торгів за положенням частини третьої статті 10 цього Закону, а проводити придбання даного предмету закупівлі однією процедурою торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Попередньо хочемо відповісти на питання перше "щодо сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції", на яке було не коректно надана відповідь: "При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Так у відповідності до п.2 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. У відовідності до Статті 3 Закону “Про публічні зкупівлі”,Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи те,що Ваше питання не містить обгрунтування, чому Ви як потенціний учасник не можете виконати п.2 Статті 61 Статті 61 Закону України “Про запобігання корупції” та, що, саме перешкоджає Вам прийняти участь у данній закупівлі, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в цій частині."
Щодо порушення вимог проведення процедури закупівлі: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що оголошення оприлюднено у відповідності до вимог Статті 10 Закону. Замовник не ділить предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону. Дана тендерна процедура є процедурою відкритих торгів, тому Замовник її не уникає та не порушує Закон.
Щодо порушення вимог проведення процедури закупівлі: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що оголошення оприлюднено у відповідності до вимог Статті 10 Закону. Замовник не ділить предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону. Дана тендерна процедура є процедурою відкритих торгів, тому Замовник її не уникає та не порушує Закон.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Валенс груп" |
745 500,00
UAH з ПДВ
|
745 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ “МІКОНТ” |
801 360,00
UAH з ПДВ
|
801 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПІДПРИЄМСТВО БАЗИС ГРУП |
803 580,00
UAH з ПДВ
|
803 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" |
803 880,00
UAH з ПДВ
|
803 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Валенс груп" #35327079 |
Відхилено |
745 500,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 22:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ “МІКОНТ” #40653457 |
Переможець |
801 360,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 22:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 22:19
|
УЗЦБМЕС - 20203 д-1 (1).pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 22:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 09:06
|
20203 Міконт Фарба.pdf | укладений |
02 липня 2020 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦБМЕС-20203/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |