Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фурнітура для метало-пластикових конструкцій
Очікувана вартість
972 524,00 UAH
UA-2020-04-18-001139-b e91cfcd36033462aa43a5c4c1c8a474d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ротар Яна

+380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Ротар Яна
+380444652195
ROTAR@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020 20:01
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2020 21:00
Очікувана вартість: 972 524,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 862,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 од.
фурнітура для метало-пластикових конструкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений Товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 19:22
ТД_345-М_ Зміни№1 фурнiтура_Лиман.doc
15 травня 2020 19:22
345-М протокол Зміни № 1 фурнітура.docx
15 травня 2020 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2020 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 19:22
ТД_345-М_ Зміни№1 фурнiтура_Лиман.doc
18 квітня 2020 19:58
ТД_203-М_фурнiтура_Лиман.doc
15 травня 2020 19:22
345-М протокол Зміни № 1 фурнітура.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розміри
Дата подання: 22 квітня 2020 17:58
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:17
Ви зазначаєте у Додатку 3 тендерної документації, що «Продукція повинна відповідати вимогам та розмірам, визначеним у даному Додатку та інших розділах тендерної документації». Просимо прибрати з вашої вимоги вираз «та розмірам», тому що розміри не впливають на функціональне призначення даної продукції, та у різних виробників вони можуть коливатись, так як не існує жодного нормативного документа в Україні, який би встановлював, що ця продукція має бути саме таких розмірів та ніяких інших.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що технічні вимоги до продукції (гарантійні терміни зберігання, вимоги щодо підтвердження якості продукції, якісні та технічні характеристики), викладені в Додатку 3 до тендерної документації сформовані з врахуванням потреб виробництва. Тому внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Лист Держпродспоживслужби на дверні замки
Дата подання: 22 квітня 2020 18:00
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:17
В Додатку 3 вами встановлено вимогу: на дверні замки учасник має надати лист щодо безпечності використання продукції, виданий управлінням державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Роз’ясніть будь-ласка, як співвідносяться дверні замки та державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів??? Відповідно до Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), з контролю за цінами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування. Враховуючи те, що дверні замки не є сферою нагляду Держпродспоживслужби, вимагаємо прибрати з тендерної документацію цю безглузду вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів реалізує засади державної політики у галузі санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення та у сфері гігієни праці, профілактичних і протиепідемічних заходів.
Лист щодо безпечності використання вказаної продукції необхідний для підтвердження відповідності вимогам санітарного законодавства, так як дверні замки будуть встановлені у приміщеннях, в яких передбачено безпосередній контакт зі значною кількістю працівників нашого підприємства.
Перенесення кінцевої дати подання пропозиції
Дата подання: 23 квітня 2020 16:08
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:31
Ми є виробником продукції, що є предметом даної закупівлі. У зв’язку із встановленням на території України карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до Постанови КМУ, терміном до 12.05.2020 р., не маємо можливостей належним чином підготувати свою пропозицію до встановленого вами кінцевого строку подання, так як знаходимось на вимушеному карантині. Тому, звертаємось до вас з проханням перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 14 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що не маємо можливості та не зобов’язані продовжувати термін подання тендерних пропозицій, у зв’язку з терміновою виробничою потребою у даній продукції підприємств Замовника.
Порушення вимог проведення процедури закупівлі
Дата подання: 23 квітня 2020 16:55
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:22
Відповідно положень Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Всупереч цього, вами було оголошено декілька подібних торгів окремими процедурами закупівель (UA-2020-04-18-000353-c, UA-2020-04-18-001139-b, UA-2020-04-18-001138-b), чим порушено Закон. Тому, вимагаємо придержуватись вимог законодавства та не дробити (не ділити) предмет закупівлі на декілька подібних торгів, з метою уникнення проведення торгів за положенням частини третьої статті 10 цього Закону, а проводити придбання даного предмету закупівлі однією процедурою торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що оголошення оприлюднено у відповідності до вимог Статті 10 Закону. Замовник не ділить предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону. Дана тендерна процедура є процедурою відкритих торгів, тому Замовник її не уникає та не порушує Закон.
щодо документального підтвердження стосунків з виробником
Дата подання: 23 квітня 2020 17:31
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:31
Просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати вимогу щодо документального підтвердження стосунків з виробником, тому що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас та інших потенційних учасників, які займаються продажом даної продукції, але не мають безпосередніх стосунків із виробниками цієї продукції, так як закуповують продукцію не на пряму. Враховуючи встановлену вами вимогу щодо надання документу, який підтверджує стосунки із виробником, взяти участь в торгах можуть тільки ті учасники, які мають такі стосунки, а усі інші – позбавлені такої можливості. Звертаємо увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може створювати дискримінаційні умови в тендерній документації та під час проведення процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною. Замовник має бути впевнений в джерелах походження і якості продукції, яку він отримує.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-18-001139-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42811480
Дата подання: 28 квітня 2020 22:14
Дискримінаційні вимоги в ТД
Дискримінаційні вимоги в ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2020 20:06
Скарга відкликана скаржником
Причина: Втратило актуальність
Дата: 15 травня 2020 16:34
рішення від 04.05.2020 № 8449 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 20:05
рішення від 20.05.2020 № 9918.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 15:54

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 22:14
Скарга
28 квітня 2020 22:14
Скарга

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 травня 2020 15:54
рішення від 20.05.2020 № 9918.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2020 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" 972 369,90
UAH з ПДВ
972 369,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 16:54
Електронний підпис
22 травня 2020 16:45
додаток №3.PDF.p7s
22 травня 2020 16:28
Зв'язок з виробниками.pdf
22 травня 2020 16:28
Уставні.pdf
22 травня 2020 16:28
Статут завіренний.PDF
22 травня 2020 16:27
Сертифікати фурнітура.pdf
22 травня 2020 16:27
Реєстр.PDF
22 травня 2020 16:27
Зразки.pdf
22 травня 2020 16:27
ДСТУ.pdf
22 травня 2020 16:27
додаток №5.PDF.p7s
22 травня 2020 16:27
додаток №5.PDF
22 травня 2020 16:27
Додаток №3.PDF
22 травня 2020 16:27
додаток №1.PDF.p7s
22 травня 2020 16:27
додаток №1.PDF
22 травня 2020 16:27
Додаток № 4.PDF
22 травня 2020 16:27
Довідки.pdf
22 травня 2020 16:27
Довідки ФГ.PDF
22 травня 2020 16:27
Довідки корупція.pdf
22 травня 2020 16:27
Гарантійні листи.pdf
22 травня 2020 16:27
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд"

Інформація про відміну

Дата відміни
23 травня 2020 21:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій