Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясопродукти для навчальних закладів Шевченківського р-ну м. Києва
Очікувана вартість
1 920 000,00 UAH
UA-2020-04-18-000652-a ab5ed56511a746aa94b2ac7a64aa2ed8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020 20:51
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 травня 2020 12:36
Очікувана вартість: 1 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


М’ясопродукти для навчальних закладів Шевченківського р-ну м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограми
М’ясопродукти для навчальних закладів Шевченківського р-ну м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 банківських днів після отримання Товару. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 03:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 03:06
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

мясопродукти для навчальних закладів Шевченківського р-н м. Киів
Дата подання: 24 квітня 2020 11:32
Дата відповіді: 25 квітня 2020 17:09
добрий день ! який графік постачання на ці заклади ?
Відповідь: Доброго дня. Проект договору в п. 5.1. містить інформацію щодо графіку, кількості постачання товару, а саме: Поставка товару здійснюється частинами відповідно до письмових заявок від закладів освіти (Додаток № 2 до Договору). Заявка має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. Поставка товара здійснюється в робочі дні з 6-00 до 17-00.
Замовлення Товару по кількості залежить від кількості дітей, що відвідують заклад. Тому кількість Товару не буде постійною. Графік поставок (дні тиждня) буде визначено з Учасником-Переможцем при підписанні договору. Поставка буде здійснюватись приблизно 1-2 рази на тиждень.
мясопродукти для навчальних закладів Шевченківського р-н м. Киів
Дата подання: 24 квітня 2020 11:32
Дата відповіді: 25 квітня 2020 17:09
график
Відповідь: Доброго дня. Проект договору в п. 5.1. містить інформацію щодо графіку, кількості постачання товару, а саме: Поставка товару здійснюється частинами відповідно до письмових заявок від закладів освіти (Додаток № 2 до Договору). Заявка має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. Поставка товара здійснюється в робочі дні з 6-00 до 17-00. Замовлення Товару по кількості залежить від кількості дітей, що відвідують заклад. Тому кількість Товару не буде постійною. Графік поставок (дні тиждня) буде визначено з Учасником-Переможцем при підписанні договору. Поставка буде здійснюватись приблизно 1-2 рази на тиждень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 1 883 860,00
UAH з ПДВ
1 883 860,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 1 918 095,00
UAH з ПДВ
1 918 095,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 14:46
Електронний підпис
08 травня 2020 14:44
підпис довідки ДПС
08 травня 2020 14:44
докумети переможця
06 травня 2020 15:21
Електронний підпис
06 травня 2020 14:10
15Довідка про печатку.pdf
06 травня 2020 14:09
11Витяг з ЄДР.pdf
06 травня 2020 14:09
10довідка про ліцензію.pdf
06 травня 2020 14:09
2Істотні умови доовору.pdf
06 травня 2020 14:09
1технічні вимоги.pdf
06 травня 2020 14:09
29План аудиту ISO 22000.pdf
06 травня 2020 14:09
26оригінал Статуту.PDF
06 травня 2020 14:09
14Санітарні паспорти.pdf
06 травня 2020 14:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 15:16
Електронний підпис
27 квітня 2020 15:15
Працівники.pdf
27 квітня 2020 15:15
Статут ТОВ Гранат.pdf
27 квітня 2020 15:15
Наказ, протоколи.pdf
27 квітня 2020 15:15
Транспорт_оригінал.pdf
27 квітня 2020 15:15
Ст. 17.pdf
27 квітня 2020 15:15
Витяг з ЄДР.pdf
27 квітня 2020 15:15
Вимірювальна техніка.pdf
27 квітня 2020 15:15
Паспорт.pdf
27 квітня 2020 15:15
Обладнання та склади.pdf
27 квітня 2020 15:15
Ст.17---дод.4.pdf
27 квітня 2020 15:15
Банк.pdf
27 квітня 2020 15:15
Щодо ліцензування.pdf
27 квітня 2020 15:15
Лист-згона на обробку.pdf
27 квітня 2020 15:15
Інф про водіїв.pdf
27 квітня 2020 15:15
Про довкілля.pdf
27 квітня 2020 15:15
Субпідряд.pdf
27 квітня 2020 15:15
Сертифікати.pdf
27 квітня 2020 15:14
Склади.pdf
27 квітня 2020 15:14
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 1 883 860,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 23:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 23:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
1 883 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:15
д-у 1 до дог 465.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 12:12
465 договір.pdf укладений
18 травня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 465
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML