Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба воднодисперсійна
Очікувана вартість
799 176,00 UAH
UA-2020-04-18-000612-a 1a1224ec2b5a45d19a0e83ff1f05f3e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Позня Юлія

+380444652195 POZNYA@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "БМЕС" АТ "УЗ
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Позня Юлія
+380444652195
POZNYA@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020 20:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 11:24
Очікувана вартість: 799 176,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 995,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26800 кг
Фарба водно-дисперсійна акрилова для внутрішніх робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 травня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 травня 2020 13:23
ТД_255-М_Фарба_водно-дисперсiйна_Львів Зміни1.doc
01 травня 2020 13:23
255-М протокол Зміни № 1 фарба.docx
01 травня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2020 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 травня 2020 13:23
ТД_255-М_Фарба_водно-дисперсiйна_Львів Зміни1.doc
18 квітня 2020 20:01
ТД_191-М_Фарба_водно-дисперсiйна_Львів.doc
01 травня 2020 13:23
255-М протокол Зміни № 1 фарба.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги в ТД
Дата подання: 22 квітня 2020 22:05
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:48
Наше підприємство-виробник має намір взяти участь у процедурі закупівлі (Фарба воднодисперсійна акрилова для внутрішніх робіт) та запропонувати продукцію власного виробництва, найвищої якості та за оптимальними цінами. Але за умовами тендерної документації учасник повинен розмістити всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме до 03.05.2020 23:00, документи отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються Учасникам, які їх подали. Наше підприємство не взмозі завантажити повний комплект документів тендерної пропозиції, тому що Додатком 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, п. 6.4. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію сертифікату відповідності запропонованого за предметом закупівлі товару, екологічним критеріям до продукції, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018та/або копію сертифікату який посвідчує, що система екологічного управління підприємства-виробника стосовно виробництва та реалізації фарб, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Зазначені документи повинні бути дійсними до кінця року постачання продукції та завірені власником документу. Слід зауважити, що отримання вищезазначеного сертифікату потребує тривалого часу (особливо під час карантину на територіїї України) та відповідних затрат на його придбання та не є загальнообов’язковою нормою для участі у тендерних процедурах. Тому ми вважаємо, що дана вимога позбавляє можливості взяти участь у торгах на рівних умовах з іншими учасниками та є дискримінаційною. Звертаємо увагу на те, що по Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Наше підприємство є зацікавленою особою, яке бажає взяти участь у цих торгах та може запропонувати продукцію належної якості за найвигіднішою ціною. Тому звертаємось до вас з проханням внести зміни до ТД, а саме виключити П. 6.4. Копію сертифікату відповідності запропонованого за предметом закупівлі товару, екологічним критеріям до продукції, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018та/або копію сертифікату який посвідчує, що система екологічного управління підприємства-виробника стосовно виробництва та реалізації фарб, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Зазначені документи повинні бути дійсними до кінця року постачання продукції та завірені власником документу. Якщо дана вимога не буде виконана ми мусимо звернутися у відповідні Органи з метою ліквідації корупції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу щодо наявності в учасника сертифікатів ISO встановлено з метою можливості придбання безпечних, надійніх товарів, якість яких перевірена відповідними органами з сертифікації. У відкритих джерелах на офіційних веб-сайтах компетентних органів (наприкладhttp://ukrtest.net/, https://certmcc.com.ua/,http://iso.net.ua/ та багато інших), які здійснюють сертифікацію ISO міститься інформація, що данні органи у час карантину працюють у звичайному режимі і термін видачі сертифікатів ISO будь-якій організації становить від 10 до 20 днів. Враховуючи рішення прийняте тендерним комітетом,з дня публікації оголошення про проведення закупівлі учасникам подовжено строк подання пропозицій до 21 дня з моменту публікації, що є достатнім для отримання необхідних сертифікатів. Рішення тендерного комітету щодо перенесення дати розкриття буде прийнято в найближчий час з метою розширення кола учасників і надання їм необхідного строку для отримання ISO.
Обмеження кола учасників
Дата подання: 22 квітня 2020 22:06
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:49
Тендерною документацією передбачена вимога щодо надання сертифікату відповідності на систему управляння якістю підприємства-виробника: П. 6.5. Копію сертифікату відповідності на систему управляння якістю підприємства-виробника, стосовно розробки та виробництва фарб, щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 діючий до кінця року постачання продукції, завірений власником сертифікату Придбання сертифікату відповідності на систему управляння якістю підприємства-виробника стосовно розробки та виробництва фарб, щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною процедурою для кожного виробника (на свій розсуд). Тому ця вимога зазначена Замовником є дискримінаційною та значно звужує коло учасників. Також слід зазначити, що придбання даного сертифікату потребує досить тривалого часу (тим більше під час карантину в нашій країні), а строк подання тендерних пропозицій занадто маленький до 03.05.2020 23:00. З метою уникнення корупційних правопорушень просимо вас внести зміни до ТД та викласти П. 6.5. в наступній редакції: П. 6.5. Копію сертифікату відповідності на систему управляння якістю підприємства-виробника, стосовно розробки та виробництва фарб, щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 діючий до кінця року постачання продукції, завірений власником сертифікату/або документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника). Такі зміни не порушать права потенційних учасників, а навпаки збільшать їх кількість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу щодо наявності в учасника сертифікатів ISO встановлено з метою можливості придбання безпечних, надійніх товарів, якість яких перевірена відповідними органами з сертифікації. У відкритих джерелах на офіційних веб-сайтах компетентних органів (наприкладhttp://ukrtest.net/, https://certmcc.com.ua/,http://iso.net.ua/ та багато інших), які здійснюють сертифікацію ISO міститься інформація, що данні органи у час карантину працюють у звичайному режимі і термін видачі сертифікатів ISO будь-якій організації становить від 10 до 20 днів. Враховуючи рішення прийняте тендерним комітетом,з дня публікації оголошення про проведення закупівлі учасникам подовжено строк подання пропозицій до 21 дня з моменту публікації, що є достатнім для отримання необхідних сертифікатів. Рішення тендерного комітету щодо перенесення дати розкриття буде прийнято в найближчий час з метою розширення кола учасників і надання їм необхідного строку для отримання ISO.
Питання стосовно подовження терміну подання пропозиції
Дата подання: 23 квітня 2020 16:31
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:49
Шановний Замовнику! Наше підприємство займається виготовленням цієї продукції, яку ви плануєте придбати в цих торгах, та має на меті прийняти участь у цій закупівлі. На сьогоднішній день знаходимось на стадії оформлення та отримання необхідних технічних документів у відповідних органів, передбачених умовами тендерної документації та не встигаємо вчасно завершити їх підготування, що пов’язане із режимом роботи відповідних органів під час епідеміологічної ситуації в Україні. Вимушені звернуться до вас з вимогою подовжити термін подання пропозицій не менше ніж на 2 тижні від встановленої вами дати, щоб ми змогли прийняти участь у торгах та мали можливість запропонувати якісну продукцію за вигідною ціною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуте тендерним комітетом на найближчому засіданні
щодо документального підтвердження стосунків з виробником
Дата подання: 23 квітня 2020 16:31
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:12
Просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати вимогу щодо документального підтвердження стосунків з виробником, тому що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас та інших потенційних учасників, які займаються продажом даної продукції, але не мають безпосередніх стосунків із виробниками цієї продукції, так як закуповують продукцію не на пряму. Враховуючи встановлену вами вимогу щодо надання документу, який підтверджує стосунки із виробником, взяти участь в торгах можуть тільки ті учасники, які мають такі стосунки, а усі інші – позбавлені такої можливості. Звертаємо увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може створювати дискримінаційні умови в тендерній документації та під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною. Замовник має бути впевнений в джерелах походження і якості продукції, яку він отримує.
Порушення вимог проведення процедури закупівлі
Дата подання: 23 квітня 2020 17:23
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:12
Відповідно положень Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Всупереч цього, вами було оголошено декілька подібних торгів окремими процедурами закупівель, чим порушено Закон. Тому, вимагаємо придержуватись вимог законодавства та не дробити (не ділити) предмет закупівлі на декілька подібних торгів, з метою уникнення проведення торгів за положенням частини третьої статті 10 цього Закону, а проводити придбання даного предмету закупівлі однією процедурою торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що оголошення оприлюднено у відповідності до вимог Статті 10 Закону. Замовник не ділить предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону. Дана тендерна процедура є процедурою відкритих торгів, тому Замовник її не уникає та не порушує Закон.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 611 040,00
UAH з ПДВ
519 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАКСИМА" 670 000,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД 710 736,00
UAH з ПДВ
574 056,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Валенс груп" 741 288,00
UAH з ПДВ
576 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВК БАЙРІС" 767 016,00
UAH з ПДВ
763 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 18:27
Електронний підпис
08 травня 2020 18:26
45. Етикетка завірена.pdf
08 травня 2020 18:26
42. Копія ISO 9001.pdf
08 травня 2020 18:26
41. Оригінал ISO 9001.pdf
08 травня 2020 18:26
40. Копія ISO 14001.pdf
08 травня 2020 18:26
39. Оригінал ISO 14001.pdf
08 травня 2020 18:26
38. Висновок СЕС.pdf
08 травня 2020 18:26
37. Копія ТУ.pdf
08 травня 2020 18:26
34. Дані про продукцію.pdf
08 травня 2020 18:26
31. Наказ.pdf
08 травня 2020 18:26
30. Довідка довкілля.pdf
08 травня 2020 18:26
7. Лист про код доступу.pdf
08 травня 2020 18:26
50. Реєстр документів.pdf
08 травня 2020 18:26
5. Копія Статуту.pdf
08 травня 2020 18:26
3. Копія витягу ПДВ.pdf
08 травня 2020 18:26
28. Лист щодо ФО, АТ.pdf
08 травня 2020 18:26
23. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 травня 2020 18:26
20. Довідка МТБ.pdf
08 травня 2020 18:26
2. Довідка стаття 17.pdf
08 травня 2020 18:26
18. Довідка працівники.pdf
08 травня 2020 18:26
15. Довідка про досвід.pdf
08 травня 2020 18:26
14. Гарантійний лист.pdf
08 травня 2020 18:26
13. Довідка відомості.pdf
08 травня 2020 18:26
12. Проект договору.pdf
08 травня 2020 18:26
11. Довідка п. 9.pdf
08 травня 2020 18:26
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 09:53
Електронний підпис
08 травня 2020 09:49
Довіреність Грицак.pdf.p7s
08 травня 2020 09:49
Довіреність Грицак.pdf
08 травня 2020 09:49
Гарант_1487_GR_ZM.pdf.p7s
08 травня 2020 09:49
Гарант_1487_GR_ZM.pdf (1).p7s
08 травня 2020 09:49
Гарант_1487_GR_ZM.pdf
08 травня 2020 09:49
Банківська ліцензія.pdf.p7s
08 травня 2020 09:49
Банківська ліцензія.pdf
08 травня 2020 09:49
33. Реєстр документів.pdf
08 травня 2020 09:49
28. Зразок Етикетка.pdf
08 травня 2020 09:49
25. Копія Сертифікат 14001.pdf
08 травня 2020 09:49
23. Висновок СЕС.pdf
08 травня 2020 09:49
22. Копія ТУ.pdf
08 травня 2020 09:49
15. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 травня 2020 09:49
12. Захист довкілля.pdf
08 травня 2020 09:49
11. Довідка про МТБ.pdf
08 травня 2020 09:49
10. Довідка працівники.pdf
08 травня 2020 09:49
05. Проект Договору.pdf
08 травня 2020 09:49
03.1. Копія Статут зміни.pdf
08 травня 2020 09:49
03. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 21:16
Електронний підпис
08 травня 2020 21:14
Licenziya.zip
08 травня 2020 21:14
Licenziya DEA.pdf
08 травня 2020 21:14
Dovirenist.zip
08 травня 2020 21:14
Doverennost DEA.pdf
08 травня 2020 21:14
BG 2708-20G TOV SIL.zip
08 травня 2020 21:14
36. ДФС 05.05 по 14.05.20.rar
08 травня 2020 21:13
27. ДСТУ EN 13300_2012.pdf
08 травня 2020 21:13
24. Дані про продукцію.pdf
08 травня 2020 21:13
17. Про склади та АТЗ.pdf
08 травня 2020 21:13
15. Довідка з банку.pdf
08 травня 2020 21:13
13. Аналогічні договори.pdf
08 травня 2020 21:13
03.4 Витяг з ЄДР від 06.05.20.pdf
08 травня 2020 21:13
03.3 Виписка з ЄДР.pdf
08 травня 2020 21:13
03.2 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
08 травня 2020 21:13
03.1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 11:35
5. Статут.pdf
07 травня 2020 11:35
9. Проект договору.pdf
07 травня 2020 11:35
11. Інші документи.pdf
07 травня 2020 11:35
10. Дані про продукцію.pdf
07 травня 2020 11:35
3. Стаття 17.png
07 травня 2020 11:35
4. Витяг ПДВ.png
07 травня 2020 11:34
1. Реєстр.png
07 травня 2020 11:34
2. Тендерна пропозиція.png

Публічні документи

08 травня 2020 22:44
Електронний підпис
08 травня 2020 22:21
Реєстр 612а.pdf
08 травня 2020 22:21
Тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2020 22:21
СЕС внутрішні фарби.pdf
08 травня 2020 22:21
Сертифікат ISO 37001.pdf
08 травня 2020 22:21
Проект договору.pdf
08 травня 2020 22:21
Копія ДСТУ ISO 9001_2015.pdf
08 травня 2020 22:21
Копія ДСТУ EN 13300-20212.pdf
08 травня 2020 22:21
Копія діючого Статуту.pdf
08 травня 2020 22:21
Копія висновку СЕС.pdf
08 травня 2020 22:21
Витяг з ЄДР.pdf
08 травня 2020 22:21
БМ-тест Classic.pdf
08 травня 2020 22:21
Аналогічний договір.pdf
08 травня 2020 22:21
interior_classic_bayris_paint_2019.pdf
08 травня 2020 22:21
BG.zip
08 травня 2020 22:21
2_612а.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ТОВ "МАКСИМА"

ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД

Приватне підприємство "Валенс груп"

ТОВ "ТВК БАЙРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
Відхилено 519 384,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 22:26
ТОВ "МАКСИМА"
#31973253
Відхилено 520 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 21:54
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД
#41569560
Переможець 574 056,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 23:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 23:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД
#41569560
574 056,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 18:55
ДУ20248.pdf зміни до договору
04 січня 2021 18:55
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 09:17
УЗ-ЦБМЕС-20248-Ю.pdf укладений
27 серпня 2020 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-20248/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 688 867,20
UAH (в тому числі ПДВ 114 811,20 UAH)