Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба воднодисперсійна акрилова фасадна
Очікувана вартість
800 052,00 UAH
UA-2020-04-18-000608-a ● e90bcbaa6b8644e293d931b2f8c3ce78
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "БМЕС" АТ "УЗ |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Ротар Яна +380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2020 20:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 14:51 |
Очікувана вартість: | 800 052,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20900 кг
Фарба воднодисперсійна акрилова фасадна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2020 16:16 |
ТД_Зміни2_Фарба_фасадна_Харкiв.docx | |
01 травня 2020 16:16 |
277-М протокол Зміни № 2 фарба.docx | |
01 травня 2020 13:20 |
259-М протокол Зміни № 1 фарба.docx |
01 травня 2020 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 травня 2020 16:16 |
ТД_Зміни2_Фарба_фасадна_Харкiв.docx
|
||||||
01 травня 2020 16:16 |
277-М протокол Зміни № 2 фарба.docx
|
||||||
01 травня 2020 13:20 |
259-М протокол Зміни № 1 фарба.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 квітня 2020 22:15
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:45
Тендерною документацією передбачена вимога щодо надання у складі своєї пропозиції сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015:
П.3.8. Копію сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015, що видані відповідним уповноваженим органом згідно чинного законодавства на запропонований до постачання товар, чинних на весь період постачання продукції. Копія повинна бути завірена виробником продукції, що пропонується до постачання
Придбання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною процедурою для кожного виробника (на свій розсуд). Тому ця вимога зазначена Замовником є дискримінаційною та значно звужує коло учасників. Також слід зазначити, що придбання даного сертифікату потребує досить тривалого часу (тим більше під час карантину в нашій країні), а строк подання тендерних пропозицій занадто маленький до 03.05.2020 23:00.
З метою уникнення корупційних правопорушень просимо вас внести зміни до ТД та викласти П. 3.8. в наступній редакції:
П.3.8. Копію сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015, що видані відповідним уповноваженим органом згідно чинного законодавства на запропонований до постачання товар, чинних на весь період постачання продукції. Копія повинна бути завірена виробником продукції, що пропонується до постачання/або документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника).
Такі зміни не порушать права потенційних учасників, а навпаки збільшать їх кількість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимогу щодо наявності в учасника сертифікатів ISO встановлено з метою можливості придбання безпечних, надійніх товарів, якість яких перевірена відповідними органами з сертифікації. У відкритих джерелах на офіційних веб-сайтах компетентних органів (наприкладhttp://ukrtest.net/, https://certmcc.com.ua/,http://iso.net.ua/ та багато інших), які здійснюють сертифікацію ISO міститься інформація, що данні органи у час карантину працюють у звичайному режимі і термін видачі сертифікатів ISO будь-якій організації становить від 10 до 20 днів. Враховуючи рішення прийняте тендерним комітетом,з дня публікації оголошення про проведення закупівлі учасникам подовжено строк подання пропозицій до 21 дня з моменту публікації, що є достатнім для отримання необхідних сертифікатів. Рішення тендерного комітету щодо перенесення дати розкриття буде прийнято в найближчий час з метою розширення кола учасників і надання їм необхідного строку для отримання ISO.
Питання стосовно подовження терміну подання пропозиції
Дата подання: 23 квітня 2020 16:35
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:46
Шановний Замовнику! Наше підприємство займається виготовленням цієї продукції, яку ви плануєте придбати в цих торгах, та має на меті прийняти участь у цій закупівлі. На сьогоднішній день знаходимось на стадії оформлення та отримання необхідних технічних документів у відповідних органів, передбачених умовами тендерної документації та не встигаємо вчасно завершити їх підготування, що пов’язане із режимом роботи відповідних органів під час епідеміологічної ситуації в Україні. Вимушені звернуться до вас з вимогою подовжити термін подання пропозицій не менше ніж на 2 тижні від встановленої вами дати, щоб ми змогли прийняти участь у торгах та мали можливість запропонувати якісну продукцію за вигідною ціною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуте тендерним комітетом на найближчому засіданні
щодо документального підтвердження стосунків з виробником
Дата подання: 23 квітня 2020 16:35
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:10
Просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати вимогу щодо документального підтвердження стосунків з виробником, тому що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас та інших потенційних учасників, які займаються продажом даної продукції, але не мають безпосередніх стосунків із виробниками цієї продукції, так як закуповують продукцію не на пряму. Враховуючи встановлену вами вимогу щодо надання документу, який підтверджує стосунки із виробником, взяти участь в торгах можуть тільки ті учасники, які мають такі стосунки, а усі інші – позбавлені такої можливості. Звертаємо увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може створювати дискримінаційні умови в тендерній документації та під час проведення процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною. Замовник має бути впевнений в джерелах походження і якості продукції, яку він отримує.
Порушення вимог проведення процедури закупівлі
Дата подання: 23 квітня 2020 17:06
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:32
Відповідно положень Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Всупереч цього, вами було оголошено декілька подібних торгів окремими процедурами закупівель, чим порушено Закон. Тому, вимагаємо придержуватись вимог законодавства та не дробити (не ділити) предмет закупівлі на декілька подібних торгів, з метою уникнення проведення торгів за положенням частини третьої статті 10 цього Закону, а проводити придбання даного предмету закупівлі однією процедурою торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що оголошення оприлюднено у відповідності до вимог Статті 10 Закону. Замовник не ділить предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону. Дана тендерна процедура є процедурою відкритих торгів, тому Замовник її не уникає та не порушує Закон.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-18-000608-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 06 листопада 2020 15:55
ЗАМОВНИК ПОРУШИВ ЗАКОН УКРАЇНИ
ЗАМОВНИК ПОРУШИВ ЗАКОН УКРАЇНИ
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 листопада 2020 10:37
Відповідно до ч.3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020р.) ви мали право звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності своєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям
Номер вимоги: UA-2020-04-18-000608-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 10 листопада 2020 11:24
Замовник порушив Закон України
Замовник порушив Закон України
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2020 22:29
Ви скористалися своїм правом оскаржити рішення Замовника. Замовник виконає рішення АМКУ встановленим порядком
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-18-000608-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 21 серпня 2020 18:16
Дата подання: 21 серпня 2020 18:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 21:37
рішення від 27.08.2020 № 16155 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2020 № 16904.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 19:46
рішення від 08.09.2020 № 16904.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 22:35
Номер скарги: UA-2020-04-18-000608-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 14 листопада 2020 19:26
Дата подання: 14 листопада 2020 19:26
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 21:15
Рішення від 18.11.2020 № 21417 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 21:14
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.11.2020 № 18811.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 21:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2020 № 22421.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 15:12
Рішення від 03.12.2020 № 22421.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 22:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 10 грудня 2020 22:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
586 872,00
UAH з ПДВ
|
586 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАКСИМА" |
689 700,00
UAH з ПДВ
|
644 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД |
714 780,00
UAH з ПДВ
|
644 556,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД" |
740 278,00
UAH з ПДВ
|
645 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС |
768 702,00
UAH з ПДВ
|
668 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВІКІР ГРУП |
794 855,46
UAH з ПДВ
|
684 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» |
739 860,00
UAH з ПДВ
|
722 304,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
761 178,00
UAH з ПДВ
|
723 558,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТВК БАЙРІС" |
781 242,00
UAH з ПДВ
|
724 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Валенс груп" |
735 680,00
UAH з ПДВ
|
735 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Рішення скасоване |
586 872,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 22:34
|
|
ТОВ "МАКСИМА" #31973253 |
Рішення скасоване |
644 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 22:34
|
|
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД #41569560 |
Рішення скасоване |
644 556,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 22:34
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Рішення скасоване |
586 872,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 22:54
|
|
ТОВ "МАКСИМА" #31973253 |
Рішення скасоване |
644 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 22:54
|
|
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД #41569560 |
Рішення скасоване |
644 556,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 22:54
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Відхилено |
586 872,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 22:57
|
|
ТОВ "МАКСИМА" #31973253 |
Відхилено |
644 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 22:59
|
|
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД #41569560 |
Відхилено |
644 556,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 22:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД" #32673903 |
Відхилено |
645 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 23:00
|
|
ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС #40973966 |
Відхилено |
668 800,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 23:01
|
|
ТОВ ВІКІР ГРУП #43184672 |
Відхилено |
684 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 23:02
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» #41468654 |
Відхилено |
722 304,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 23:03
|
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Відхилено |
723 558,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 23:05
|
|
ТОВ "ТВК БАЙРІС" #38627627 |
Відхилено |
724 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 23:06
|
|
Приватне підприємство "Валенс груп" #35327079 |
Відхилено |
735 680,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 23:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 грудня 2020 23:07
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі