Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Профіля, підвіконня та частини до них
Очікувана вартість
3 099 241,80 UAH
UA-2020-04-18-000357-c cf4bc9982ded4544a7bab8e57fcb1674
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ротар Яна

+380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Ротар Яна
+380444652195
ROTAR@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020 20:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 15:32
Очікувана вартість: 3 099 241,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 496,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 од.
профіля, підвіконня та частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений Товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:02
ТД 398-М_профiлi_ПВХ_Харкiв Зміни №2.doc
25 травня 2020 16:02
398-М протокол Зміни № 2 профіля.docx
18 травня 2020 13:19
348-М протокол Зміни № 1 профіля.docx
25 травня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2020 19:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:02
ТД 398-М_профiлi_ПВХ_Харкiв Зміни №2.doc
18 травня 2020 13:19
ТД 348-М_профiлi_ПВХ_Харкiв Зміни №1.doc
18 квітня 2020 19:57
ТД 204-М_профiлi_ПВХ_Харкiв.doc
25 травня 2020 16:02
398-М протокол Зміни № 2 профіля.docx
18 травня 2020 13:19
348-М протокол Зміни № 1 профіля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміри та конструкція прописані під ТОВ «МІРОПЛАСТ» (торгова марка WDS)
Дата подання: 22 квітня 2020 18:08
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:26
В технічній специфікації, що наведена у таблиці Додатку 3 ТД, вами зазначені технічні характеристики предмету закупівлі у вигляді конкретних конструкцій та розмірів, що автоматично обмежує коло учасників продукцією виробництва ТОВ «МІРОПЛАСТ» (торгова марка WDS), тому що саме їх каталожні малюнки ви використали в вимогах тендерної документації. І хоча, законодавством про публічні закупівлі передбачається, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги в тендерній документації, вами ця норма Закону була порушена. Жодні діючі нормативні документи в Україні не регламентують точні розміри висоти, монтажної глибини тощо, а зазначений вами стандарт ДСТУ.Б. В.2.7-130:2007 встановлює, що форма поперечного перерізу і геометричні розміри профілів повинні бути наведені в конструкторській документації підприємства-виробника. Отже, єдиного стандарту розмірів цієї продукції не існує, а кожен виробник окремо визначає розміри в залежності від кількості камер продукції, що в свою чергу, ніяким чином не впливає на технічні та якісні характеристики готової продукції. Таким чином, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію та видалити конструкції та конкретні розміри, вказавши замість цього кількість камер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені у Додатку 3 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі зумовлені потребами виробничих підрозділів Замовника.
Згідно п. 2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У Додатку №3 тендерної документації містить вираз «або еквівалент» відповідно Закону.
Протоколи випробувань продукції з визначення пожежних властивостей
Дата подання: 22 квітня 2020 18:11
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:26
Додатком 3 встановлена вимога щодо надання копії протоколів випробувань на підвіконня ПВХ, виданих не раніше 2020 року органом стандартизації, який акредитований Національним агенством з акредитації України щодо: - визначення горючості згідно ДСТУ 8829:2019; - визначення групи займистості згідно ДСТУ Б В.1.1.-2-97; - розповсюдження полум`я по поверхні згідно ДСТУ Б В.2.7-70-98 в підтвердження показнику РП (не поширюють полум`я); - визначення коефіцієнта димоутворення згідно ДСТУ 8829:2019, ГОСТ 12.1.044-89 підтвердження показнику Д2 (помірною димоутворювальною здатністю). Ви встановлюєте вимогу щодо надання цих протоколів, які не вимагаються жодним нормативним документом, та цей документ не є імперативною нормою. До того ж, не існує розпоряджень Мінекономрозвитку, або інших Міністерств щодо необхідності даних випробувань цієї продукції. Продукція, що виконана з ПВХ не може бути горючим матеріалом, так як цей матеріал апріорі є негорючим. Тому просимо прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 5.4 ДСТУ Б В.2.7-146-2008 «Вироби полівінілхлоридні погонажні. Загальні технічні умови», вироби відносяться до групи горючих матеріалів і повинні бути випробувані за показниками згідно з ДБН В.1.1-7, з підтвердженням протоколами випробувань:
- група горючості;
- група займистості;
- димоутворювальна здатність;
- токсичність продуктів горіння.
Розміри
Дата подання: 22 квітня 2020 18:12
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:27
Ви зазначаєте у Додатку 3 тендерної документації, що «Продукція повинна відповідати вимогам та розмірам, визначеним у даному Додатку та інших розділах тендерної документації». При цьому наводите технічні характеристики (конструкційні особливості та розміри), які притаманні лише одному виробнику - ТМ «WDS» виробника ТОВ «Міропласт». Що є дискримінацією по відношенню до інших виробників цієї продукції. Тому, просимо прибрати з вашої вимоги вираз «та розмірам».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені у Додатку 3 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі зумовлені потребами виробничих підрозділів Замовника.
Згідно п. 2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У Додатку №3 тендерної документації містить вираз «або еквівалент» відповідно Закону.
Протоколи випробувань з визначення рівнів міграції формальдегіду із зразків профілів ПВХ
Дата подання: 22 квітня 2020 18:24
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:27
Додатком 3 встановлена вимога щодо надання копії протоколу випробувань з визначення рівнів міграції формальдегіду із зразків профілів ПВХ, виданого не раніше 2019 року випробувальним органом, який акредитований Національним агенством з акредитації України в підтвердження, що концентрація формальдегіду в повітрі не перевищує середньодобову ГДК для атмосферного повітря (0,003 мг/м3). Ви встановлюєте вимогу щодо надання цього протоколу, який не вимагається жодним нормативним документом, та цей документ не є імперативною нормою. До того ж, не існує розпоряджень Мінекономрозвитку, або інших Міністерств щодо необхідності даних випробувань цієї продукції. Тому просимо прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 6.1 ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови» визначено: Профілі повинні відповідати гігієнічним вимогам. Профілі за умов експлуатації У1 згідно з ГОСТ 15150 не виділяють у навколишнє середовище токсичних речовин і не завдають при безпосередньому контакті, шкідливого впливу на організм людини.
Для підтвердження відповідності зазначеній у нормативному документі інформації, Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників надання копії протоколу випробувань з визначення рівнів міграції формальдегіду із зразків профілів ПВХ. Дана вимога обумовлена необхідністю закупівлі державним підприємством стратегічного значення, яким є АТ «Укрзалізниця», якісної та безпечної продукції.
Протоколи випробувань питомої активності природних радіонуклідів на профілі ПВХ
Дата подання: 22 квітня 2020 18:24
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:27
Додатком 3 встановлена вимога щодо надання копії протоколу випробувань питомої активності природних радіонуклідів на профілі ПВХ для виготовлення м/п віконних та дверних виробів, виданого не раніше 2019 року органом стандартизації Мінекономрозвитку України в підтвердження відповідності 1-му класу застосування (ефективна питома активність - не більше 50 Бк/кг). Ви встановлюєте вимогу щодо надання цього протоколу, який не вимагається жодним нормативним документом, та цей документ не є імперативною нормою. До того ж, не існує розпоряджень Мінекономрозвитку, або інших Міністерств щодо необхідності даних випробувань цієї продукції. Тому просимо прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога обумовлена необхідністю закупівлі державним підприємством стратегічного значення, яким є АТ «Укрзалізниця», якісної та безпечної продукції у відповідності до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
На підставі яких НТД або нормативно-правових актів ви встановили вимогу щодо обов’язковості отримувати та надавати копію протоколу випробувань питомої активності природних радіонуклідів на профілі ПВХ для виготовлення м/п віконних та дверних виробів?
Дата подання: 22 квітня 2020 18:25
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:28
Просимо навести посилання на нормативно-технічні документи та/або нормативно-правові акти, якими б встановлювалась вимога щодо обов’язковості отримувати та надавати такий документ: Копію протоколу випробувань питомої активності природних радіонуклідів на профілі ПВХ для виготовлення м/п віконних та дверних виробів, виданого не раніше 2019 року органом стандартизації Мінекономрозвитку України в підтвердження відповідності 1-му класу застосування (ефективна питома активність - не більше 50 Бк/кг).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога обумовлена необхідністю закупівлі державним підприємством стратегічного значення, яким є АТ «Укрзалізниця», якісної та безпечної продукції у відповідності до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
На підставі яких НТД або нормативно-правових актів ви встановили вимогу щодо обов’язковості отримувати та надавати копію протоколу випробувань з визначення рівнів міграції формальдегіду із зразків профілів ПВХ?
Дата подання: 22 квітня 2020 18:25
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:28
Просимо навести посилання на нормативно-технічні документи та/або нормативно-правові акти, якими б встановлювалась вимога щодо обов’язковості отримувати та надавати такий документ: Копію протоколу випробувань з визначення рівнів міграції формальдегіду із зразків профілів ПВХ, виданого не раніше 2019 року випробувальним органом, який акредитований Національним агенством з акредитації України в підтвердження, що концентрація формальдегіду в повітрі не перевищує середньодобову ГДК для атмосферного повітря (0,003 мг/м3).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 6.1 ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови» визначено: Профілі повинні відповідати гігієнічним вимогам. Профілі за умов експлуатації У1 згідно з ГОСТ 15150 не виділяють у навколишнє середовище токсичних речовин і не завдають при безпосередньому контакті, шкідливого впливу на організм людини.
Для підтвердження відповідності зазначеній у нормативному документі інформації, Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників надання копії протоколу випробувань з визначення рівнів міграції формальдегіду із зразків профілів ПВХ. Дана вимога обумовлена необхідністю закупівлі державним підприємством стратегічного значення, яким є АТ «Укрзалізниця», якісної та безпечної продукції.
На підставі яких НТД або нормативно-правових актів ви встановили вимогу щодо обов’язковості отримувати та надавати копії протоколів випробувань на підвіконня ПВХ?
Дата подання: 22 квітня 2020 18:26
Дата відповіді: 27 квітня 2020 17:29
Просимо навести посилання на нормативно-технічні документи та/або нормативно-правові акти, якими б встановлювалась вимога щодо обов’язковості отримувати та надавати такий документ: копії протоколів випробувань на підвіконня ПВХ, виданих не раніше 2020 року органом стандартизації, який акредитований Національним агенством з акредитації України щодо: - визначення горючості згідно ДСТУ 8829:2019; - визначення групи займистості згідно ДСТУ Б В.1.1.-2-97; - розповсюдження полум`я по поверхні згідно ДСТУ Б В.2.7-70-98 в підтвердження показнику РП (не поширюють полум`я); - визначення коефіцієнта димоутворення згідно ДСТУ 8829:2019, ГОСТ 12.1.044-89 підтвердження показнику Д2 (помірною димоутворювальною здатністю).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 5.4 ДСТУ Б В.2.7-146-2008 «Вироби полівінілхлоридні погонажні. Загальні технічні умови», вироби відносяться до групи горючих матеріалів і повинні бути випробувані за показниками згідно з ДБН В.1.1-7, з підтвердженням протоколами випробувань:
- група горючості;
- група займистості;
- димоутворювальна здатність;
- токсичність продуктів горіння.
Перенесення кінцевої дати подання пропозиції
Дата подання: 23 квітня 2020 16:05
Дата відповіді: 27 квітня 2020 13:49
Ми є виробником продукції, що є предметом даної закупівлі. У зв’язку із встановленням на території України карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до Постанови КМУ, терміном до 12.05.2020 р., не маємо можливостей належним чином підготувати свою пропозицію до встановленого вами кінцевого строку подання, так як знаходимось на вимушеному карантині. Тому, звертаємось до вас з проханням перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 14 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що не маємо можливості та не зобов’язані продовжувати термін подання тендерних пропозицій, у зв’язку з терміновою виробничою потребою у даній продукції підприємств Замовника.
Порушення вимог проведення процедури закупівлі
Дата подання: 23 квітня 2020 17:11
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:34
Відповідно положень Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Всупереч цього, вами було оголошено декілька подібних торгів окремими процедурами закупівель (UA-2020-04-18-000358-c, UA-2020-04-18-000357-c), чим порушено Закон. Тому, вимагаємо придержуватись вимог законодавства та не дробити (не ділити) предмет закупівлі на декілька подібних торгів, з метою уникнення проведення торгів за положенням частини третьої статті 10 цього Закону, а проводити придбання даного предмету закупівлі однією процедурою торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що оголошення оприлюднено у відповідності до вимог Статті 10 Закону. Замовник не ділить предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону. Дана тендерна процедура є процедурою відкритих торгів, тому Замовник її не уникає та не порушує Закон.
щодо документального підтвердження стосунків з виробником
Дата подання: 23 квітня 2020 17:29
Дата відповіді: 27 квітня 2020 13:50
Просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати вимогу щодо документального підтвердження стосунків з виробником, тому що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас та інших потенційних учасників, які займаються продажом даної продукції, але не мають безпосередніх стосунків із виробниками цієї продукції, так як закуповують продукцію не на пряму. Враховуючи встановлену вами вимогу щодо надання документу, який підтверджує стосунки із виробником, взяти участь в торгах можуть тільки ті учасники, які мають такі стосунки, а усі інші – позбавлені такої можливості. Звертаємо увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може створювати дискримінаційні умови в тендерній документації та під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною. Замовник має бути впевнений в джерелах походження і якості продукції, яку він отримує.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-18-000357-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42811480
Дата подання: 28 квітня 2020 22:17
Дискримінаційні вимоги в ТД
Дискримінаційні вимоги в ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2020 22:00
Рішення від 04.05.2020 № 8491 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 22:00
Рішення від 18.05.2020 № 9643.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 23:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 26 травня 2020 07:52

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 22:17
Скарга
28 квітня 2020 22:17
Скарга
28 квітня 2020 22:17
Витяги з каталогів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» 3 099 207,24
UAH з ПДВ
3 099 207,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" 3 099 223,08
UAH з ПДВ
3 099 223,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 15:49
Електронний підпис
10 червня 2020 15:38
Довідка МВС.pdf
01 червня 2020 17:09
Електронний підпис
01 червня 2020 17:06
74. ДСТУ 130.pdf
01 червня 2020 17:06
75. ДСТУ 146.pdf
01 червня 2020 17:06
80. РТТ Про еквівалент.pdf
01 червня 2020 17:06
76. Технічний регламент.pdf
01 червня 2020 17:06
73. Протокол Г1.pdf
01 червня 2020 17:06
68. Протокол горючість.pdf
01 червня 2020 17:06
70. Протокол полумья.pdf
01 червня 2020 17:05
66. Висновок ДСЕЕ.pdf
01 червня 2020 17:05
67. Висновок ДСЕЕ.pdf
01 червня 2020 17:05
62. Декларація ТР.pdf
01 червня 2020 17:05
Реєстр UA-2020-04-18-000357-c.pdf
01 червня 2020 17:05
Лицензия Банковская.zip
01 червня 2020 17:05
2220_15__0_53_2901_06_2020_.zip
01 червня 2020 17:05
Гайдун14(гарантії).zip
01 червня 2020 17:05
44. РТТ Витяг з ЄДР.pdf
01 червня 2020 17:04
38. РТТ Квитанція 1-ДФ.pdf
01 червня 2020 17:04
26. Аналогічний договір.pdf
01 червня 2020 17:04
27. Відгук.pdf
01 червня 2020 17:03
15. РТТ Проект договору.pdf
01 червня 2020 17:03
7. РТТ Статут.pdf
01 червня 2020 17:03
9. РТТ Про код доступу.pdf
01 червня 2020 17:03
5. РТТ Витяг ПДВ.pdf
01 червня 2020 17:03
4. РТТ Про платника ПДВ.pdf
01 червня 2020 17:03
1. РТТ Про статус.pdf

Публічні документи

30 травня 2020 23:20
Електронний підпис
30 травня 2020 23:15
Форма 1ДФ та квіт..PDF
30 травня 2020 23:14
Тех.регламент_.PDF
30 травня 2020 23:14
Статут.pdf
30 травня 2020 23:14
СЕС сито_.PDF
30 травня 2020 23:14
СЕС подокон_.PDF
30 травня 2020 23:14
СЕС пвх_.PDF
30 травня 2020 23:14
Опис новий ТТГ.pdf
30 травня 2020 23:14
Наказ 01.02.20.pdf
30 травня 2020 23:14
Лист відгук РКГРУП.jpg
30 травня 2020 23:14
Копія Витягу з ЄДР.PDF
30 травня 2020 23:14
Копія аналог.договору.PDF
30 травня 2020 23:14
ДСТУ Б В.2.7-146_.PDF
30 травня 2020 23:14
ДСТУ Б В.2.7-130-2007_.PDF
30 травня 2020 23:14
Довідки РАДАБАНК.pdf
30 травня 2020 23:14
Дов. ЄДР корупц. фіз.PDF
30 травня 2020 23:14
Дилерство.PDF
30 травня 2020 23:14
Баланс та квіт..PDF
30 травня 2020 23:13
Vutyag z nakazu Savchenko (4).zip
30 травня 2020 23:13
Dovirenist_Savchenko (4).zip
30 травня 2020 23:13
Dovidka pro nazvu (8).zip
30 травня 2020 23:13
Bankivska Licenzia (4).zip
30 травня 2020 23:13
203592_81_6_31_000.zip
30 травня 2020 23:13
45 Г.л Санкції.PDF
30 травня 2020 23:13
44 ГЛ. Пять днів.PDF
30 травня 2020 23:13
41 проект договора_.PDF
30 травня 2020 23:13
37 Дов.еквіалент_.PDF
30 травня 2020 23:12
23 Дов. щодо санкцій_.PDF
30 травня 2020 23:12
22 Дов.захист довкілля_.PDF
30 травня 2020 23:12
21 Дов.щодо КВЕДа_.PDF
30 травня 2020 23:12
15 Дов. код доступу.PDF
30 травня 2020 23:12
6Г.Л щодо повторної ТП.PDF
30 травня 2020 23:12
5 Г.Л щодо експлуатації.PDF
30 травня 2020 23:12
4 Довідка ст17.PDF
30 травня 2020 23:12
1 Тендерна пропозиція_.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД»

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД»
#42903843
Переможець 3 099 207,24
UAH з ПДВ
09 червня 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД»
#42903843
3 099 207,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:10
ДУ20196.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 12:59
УЗ ЦБМЕС 20196.pdf укладений
26 червня 2020 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-20196/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 2 101 625,70
UAH (в тому числі ПДВ 350 270,95 UAH)