Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015, код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передачі тривожних сповіщень)
Очікувана вартість
1 178 291,00 UAH
UA-2020-04-17-012661-b cbba8405c0694b978b0eef12b57898f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Вікторович Єрошкін

+380685224595 osvita.buchgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142342
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 39
Контактна особа: Сергій Вікторович Єрошкін
+380685224595
osvita.buchgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 20:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 14:59
Очікувана вартість: 1 178 291,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 892,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передачі тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 20:40
Додаток 2.docx
17 квітня 2020 20:40
Додаток 3 Технічне завдання.docx
17 квітня 2020 20:40
Додаток 4 Проект договору.docx
17 квітня 2020 20:40
Додаток 1.docx
17 квітня 2020 20:40
Додаток 5.docx
17 квітня 2020 20:40
Додаток 6 лист-згода.docx
17 квітня 2020 20:40
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

автомобіль
Дата подання: 21 квітня 2020 21:36
Дата відповіді: 23 квітня 2020 14:59
Згідно тендерної документації Замовник вимагає "Наявність вантажного автомобіля з підтвердженням", що є дискримінацією, та значно обмежує коло учасників для прийняття участі в закупівлі, оскільки учаснику не обов'язково мати Вантажний автомобіль, якщо в його власності є декілька авто, за допомогою яких Учасник може доправити замовнику все необхідне обладнання та матеріали! тому просимо внести зміни в даний пунк, задля недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, тому що може бути виконана будь ким з Учасників. Звертаємо Вашу увагу на те, що не обов'язково мати Учаснику у власності вантажний автомобіль, та згідно ТД, на підтвердження наявності вантажного автомобіля Учасник надає:"або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування або інші документи", що у жодному разі не обмежує коло учасників для прийняття участі в закупівлі. Дякуємо за звернення.
розташування представника в регіоні Замовника
Дата подання: 21 квітня 2020 21:37
Дата відповіді: 23 квітня 2020 16:26
Доброго дня, Замовником згідно тендерної документації вимагається - Розташування представника в регіоні Замовника, Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежног опризначення не має обмежень ні по Території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши дану вимогу , Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають Розташування представника в регіоні Замовника, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який відповідає даній вимозі. Вимагаємо внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник,не потрібно ваші припущення щодо свідомого та навмисного обмежування кола Учасників Замовником викладати .як встановлений факт ,так як вони не мають під собою ніякого підґрунтя. На виконання вище зазначеної вимоги Ви можете надати підтвердження яке гарантує виконання умов гарантійного технічного обслуговування встановленої системи впродовж 1 року, та у разі виходу обладнання з ладу впродовж гарантійного терміну замінити його за власний рахунок.А також підтвердити наявність технічного персоналу, який може прибути на об'єкт замовника не пізні ніж за 4 години після повідомлення про несправність системи,так як пожежні системи встановлені в навчальних закладах,з масовим перебуванням людей.
проходження психофізіологічного обстеження працівників
Дата подання: 21 квітня 2020 21:37
Дата відповіді: 23 квітня 2020 16:38
Наявність проходження психофізіологічного обстеження працівників за напрямками робіт підвищеної небезпеки, які будуть проводитися на об’єктах (копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору) - що це за обстеження???? якими нормативно правовими Актами керувався Замовник при встановленні данної вимоги???? якщо згідно Ліцензійних вимог, документ який підтверджує працездатність працівників - це особисті медичні книжки працівників!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник , повідомляємо, що проходження психофізіологічного обстеження працівниками ,які виконують роботи підвищеної небезпеки регулюються нормативними актами та вимогами з питань охорони праці : ст. 5 Закону України "Про охорону праці", наказом МОЗ України від 21.05.2007 року №246 "Про затвердження Порядку медичних оглядів працівників певних категорій ", спільний наказ МОЗ України та Державного Комітету по нагляду за охороною правці від 23.09.1994 року № 263/121 "Про затвердження переліку робіт, де є потреби у професійному доборі" зі змінами (наказ №102/85 від 06.06.1995 року ).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 1 175 200,00
UAH з ПДВ
1 175 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 177 900,00
UAH з ПДВ
1 177 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 15:54
Електронний підпис
08 травня 2020 15:52
Довідки.rar
08 травня 2020 15:52
Довідка МВС 17.04.2020р.rar
08 травня 2020 15:52
Довідка ДПС.rar
02 травня 2020 13:08
Електронний підпис
02 травня 2020 13:07
Сертифікати ISO.rar
02 травня 2020 13:07
Протокол НР(3).7Z
02 травня 2020 13:07
Наказ Фролова Ю.М(3).7Z
02 травня 2020 13:07
Лист для клієнтів(3).7z
02 травня 2020 13:07
Довідка покриття 3356-20.rar
02 травня 2020 13:07
Гарантія 3356-20.7z
02 травня 2020 13:07
Витяг із Статуту(3).7z
02 травня 2020 13:07
Банківська ліцензія(3).7z

Публічні документи

01 травня 2020 12:43
Електронний підпис
01 травня 2020 12:41
ст.17.pdf
01 травня 2020 12:41
Сертифікат 45001 2018.pdf
01 травня 2020 12:41
про учасника.pdf
01 травня 2020 12:41
про матбазу.pdf
01 травня 2020 12:41
про ліцензію.pdf
01 травня 2020 12:41
На висоті всі.pdf
01 травня 2020 12:41
Ліцензія.pdf
01 травня 2020 12:41
Лабораторія.pdf
01 травня 2020 12:41
Копія-страховий поліс.pdf
01 травня 2020 12:41
Копія-Ліцензії ПС.pdf
01 травня 2020 12:41
Копія Сертифікату 45001.pdf
01 травня 2020 12:41
відгук 409 Голосієво.pdf
01 травня 2020 12:41
Витяг ПДВ.pdf
01 травня 2020 12:41
Витяг ЄДР.pdf
01 травня 2020 12:41
акти до 439.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПП "ОХОРОНА-004"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
1 175 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:13
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 10:26
Допугода №1 до Дог.№69.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 17:39
ЗЗСО №16(1корп).PDF укладений
25 травня 2020 17:37
Договір №69.PDF укладений
25 травня 2020 17:37
ЗЗСО №16(2корп).PDF укладений
25 травня 2020 17:37
ЗЗСО №4.PDF укладений
25 травня 2020 17:37
НВК №17.PDF укладений
25 травня 2020 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виділення активного та пасивного устаткування і монтажу із загальної вартості
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 175 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 195 866,67 UAH)