Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Технічне обслуговування та ремонт ліфтів)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-04-17-012494-b c33783263ce04416bc0d8bba397b69a8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Петрівна Бодюх

+380502103808 bodyukh-lp@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі чернігівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25572588
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, пр-т Миру, 28
Контактна особа: Лариса Петрівна Бодюх
+380502103808
bodyukh-lp@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оскільки закупівлю за предметом: Технічне обслуговування та ремонт ліфтів, ДК 021:2015 ДК 021:2015- 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів було двічі відмінено в зв’язку з поданням до участі менше двох пропозицій (ідентифікатор закупівлі 1: UA-2020-01-11-000229-a, ідентифікатор закупівлі 2: UA-2020-02-21-002051-a) керуючись п. 4, ч. 2 ст. 35, Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право застосувати переговорну процедуру.
Зважаючи на вищевикладене обґрунтування, встановлена наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 20:22
Оскарження наміру укласти договір: 28 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
Технічне обслуговування та ремонт ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надані послуги здійснюється щомісячно відповідно до актів наданих послуг (виконаних робіт) згідно з виставленим рахунком не пізніше десятого числа наступного місяця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 20:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 20:17
Рішення УО про початок ПП.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-ЛІФТСЕРВІС"
#32016252
Переможець 53 850,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 20:22

Документи

17 квітня 2020 20:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 20:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-ЛІФТСЕРВІС"
#32016252
53 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 20:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 16:25
Zvit pro vykonannia TO liftiv.pdf укладений
05 лютого 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 20:35
Du do doh TO ta remont liftif.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 20:33
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 11:05
Doh.Polissia-liftservis TO liftiv.pdf укладений
29 квітня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст.36 Закону- дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі , укладеному в попередньому році, а саме- збільшено ціну договору на 6119,24 грн., сума договору склала 59969,24грн, в тому числі ПДВ 9994,87грн строк дії договору подовжено до 31.01.2021.
Номер договору про закупівлю: 21/1-394
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 59 969,24
UAH (в тому числі ПДВ 9 994,87 UAH)