Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (принтер для двостороннього друку на пластикових картках ретрансферний Matica XID8600 та витратні матеріали до нього)
Очікувана вартість
191 032,00 UAH
UA-2020-04-17-012471-b 8b2b6b9cd88c437fa71bec270a0b4d47
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Кириченко

+380442946445 v.kyrychenko@dbr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, буд. 12/2
Контактна особа: Вадим Кириченко
+380442946445
v.kyrychenko@dbr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Згідно технічної специфікації до Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Принтер для двостороннього друку на пластикових картках ретрансферний Matica XID8600 та витратні матеріали до нього)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, Симона Петлюри,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 квітня 2020  —  24 квітня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2020 році. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 20:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ-ТЕХ"
#41532525
Переможець 191 032,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 20:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:18
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 20:18
Договір 62.PDF укладений
17 квітня 2020 20:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 191 032,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 838,67 UAH)