Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241701 /Н-16/ – Хацьки − Степанки − Хутори, км 0+000 – км 1+500, Черкаський район, Черкаська область
Очікувана вартість
14 791 288,20 UAH
UA-2020-04-17-012148-b 9961f529aae2440b8c3454475cb589f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 12:31
Очікувана вартість: 14 791 288,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 330,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241701 /Н-16/ – Хацьки − Степанки − Хутори, км 0+000 – км 1+500, Черкаський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, О 241701 /Н-16/ – Хацьки − Степанки − Хутори, км 0+000 – км 1+500, Черкаський район, Черкаська область, О 241701 /Н-16/ – Хацьки − Степанки − Хутори, км 0+000 – км 1+500, Черкаський район, Черкаська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 18:40
Додаток 2 зі змінами 3.xls
19 травня 2020 18:40
Додаток 3 зі змінами.docx
19 травня 2020 18:40
ТД кап Дороги 241701 зі змінами 2.docx
19 травня 2020 18:40
1. протокол ЗТД 2.doc
19 травня 2020 18:40
ТД кап Дороги 241701 Нова редакція 2.docx
19 травня 2020 18:40
Додаток 2 нова редакція 3.xls.rtf
19 травня 2020 18:40
Додаток 3 нова редакція.docx
19 травня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 21:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 18:40
Додаток 2 зі змінами 3.xls
19 травня 2020 18:40
Додаток 3 зі змінами.docx
19 травня 2020 18:40
ТД кап Дороги 241701 зі змінами 2.docx
07 травня 2020 17:50
ТД кап Дороги 241701 зі змінами.docx
19 травня 2020 18:40
1. протокол ЗТД 2.doc
07 травня 2020 17:50
1. протокол ЗТД.doc
19 травня 2020 18:40
ТД кап Дороги 241701 Нова редакція 2.docx
07 травня 2020 17:50
ТД кап Дороги 241701 Нова редакція.docx
17 квітня 2020 19:32
ТД кап Дороги 241701.docx
19 травня 2020 18:40
Додаток 2 нова редакція 3.xls.rtf
17 квітня 2020 19:32
Додаток 2.xls
19 травня 2020 18:40
Додаток 3 нова редакція.docx
17 квітня 2020 19:32
Додаток 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 13 016 333,00
UAH з ПДВ
13 016 333,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 14 740 000,00
UAH з ПДВ
14 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 14 769 101,27
UAH з ПДВ
14 769 101,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 20:26
Електронний підпис
27 травня 2020 20:25
Fwd_.zip
27 травня 2020 20:25
Fwd_ юр.док. банка.zip
27 травня 2020 20:25
40. Підтвердження МТБ.pdf
27 травня 2020 20:25
37. дов_дка покриття 486.pdf
27 травня 2020 20:25
36. Досвід.pdf
27 травня 2020 20:25
39. Довіреність.pdf
27 травня 2020 20:25
34. Відомість ресурсів.pdf
27 травня 2020 20:25
24. ТК Мікаєлян - дор.роб.PDF
27 травня 2020 20:25
26. ТК Колногуз - дор.роб.PDF
27 травня 2020 20:25
22. ТК Кашкавал - дор.роб.PDF
27 травня 2020 20:25
21. ТК Машук - дор.роб.PDF
27 травня 2020 20:24
20. ТК Ананьев - дор.роб.PDF
27 травня 2020 20:24
17. ТК Потійко - майстер.PDF
27 травня 2020 20:24
16. Таблиця 6.pdf
27 травня 2020 20:24
15. Дипломи.pdf
27 травня 2020 20:24
7. Строк дії ТП.pdf
27 травня 2020 20:24
5. Проект договору.pdf
27 травня 2020 20:24
11. Страхування.pdf
27 травня 2020 20:24
4. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 09:52
Електронний підпис
27 травня 2020 20:59
Електронний підпис
27 травня 2020 20:58
4 АБЗ частина 1 О 241701.zip
27 травня 2020 20:58
9 ПРАЦIВНИКИ О 241701.ZIP
27 травня 2020 20:58
8 ТЕХНIКА О 241701.ZIP
27 травня 2020 20:58
5 АБЗ частина 2 О 241701.zip
27 травня 2020 20:58
2 СЕРТИФIКАТ ISO О 241701.ZIP
27 травня 2020 20:58
12 БГ О 241701.ZIP
27 травня 2020 20:58
1 ПОВНОВАЖЕННЯ О 241701.ZIP
27 травня 2020 20:58
10 СТРАХУВАННЯ О 241701.ZIP

Публічні документи

27 травня 2020 16:52
Електронний підпис
27 травня 2020 16:52
Електронний підпис
27 травня 2020 16:48
90 Договір Асфальт плюс.pdf
27 травня 2020 16:48
118 Видаткова накладна.pdf
27 травня 2020 16:48
110 Договір БЦ ШЕУ катки.pdf
27 травня 2020 16:48
111 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
27 травня 2020 16:47
80 Договір Волинська.pdf
27 травня 2020 16:47
101 Лист згода Еверест.pdf
27 травня 2020 16:47
102 Бульдозер 5.pdf
27 травня 2020 16:47
53. Договір Аналогічний.pdf
27 травня 2020 16:47
34.4 Труд книги.pdf
27 травня 2020 16:47
45. диплом Вакулін ІТР.pdf
27 травня 2020 16:47
44. Глушко Диплом2.pdf
27 травня 2020 16:47
43. Глушко Диплом1.pdf
27 травня 2020 16:47
42. Диплом_Заворотнюк.pdf
27 травня 2020 16:47
36. Диплом Воробей 2.pdf
27 травня 2020 16:47
35. Диплом Воробей 1.pdf
27 травня 2020 16:47
2.1 Статут БС.pdf
27 травня 2020 16:47
7. Довідки згідно ст. 17.pdf
27 травня 2020 16:47
59-1_СД_ИВР Хацьки.pdf
27 травня 2020 16:47
54.1 Лист про декларацію.pdf
27 травня 2020 16:47
56. Повідомлення ДПС.pdf
27 травня 2020 16:47
57. Квитанція №2.pdf
27 травня 2020 16:47
10. Інші документи.pdf
27 травня 2020 16:47
18. ФОРМА ОЗ_6 АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 13 016 333,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 18:09
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 14 740 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 18:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
14 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 10:47
КБ-3 укладений
02 лютого 2022 14:34
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:32
ду5 договір 42.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:11
ду5 договір 42.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:54
ду4 дог42.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:52
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 12:08
Д.у. 3 договір 42.pdf зміни до договору
17 липня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:19
ду_2 до дог.42.PDF зміни до договору
06 липня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 16:47
Д.у. 1 до дог 42 зміни до договору
26 червня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 19:30
Договір укладений
19 червня 2020 19:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку 1 "Календарний графік виконання робіт по об'єкту"
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.Внести зміни у пункт 3.1. розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 14 740 000,00 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот сорок тисяч гривень 00 коп..) (з ПДВ): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 8 660 000,00 грн., підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 6 080 000,00 грн.»2. Внести зміни до додатку 3 «План фінансування робіт» до Договору та викласти його в новій редакції. 3. Виключити пункт 5.1. розділу V, а саме: “Підрядник приступає до виконання робіт за цим договором з дня підписання Договору». 4. Внести зміни у абзац другий п.7.1.1 розділу VІІ та викласти його в новій редакції: «Підрядник у розмірі 5% ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 5. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку 1 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» до Договору та викласти його в новій редакції. Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а також ст. 651 ’’Підстави для зміни або розірвання договору” Цивільного кодексу України Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) та відповідно пункт 3.1 розділу III викласти у новій редакції: “3.1. Загальна вартість робіт за цим договором складає 12 325720,55 гри (дванадцять мільйонів триста двадцять п'ять тисяч сімсот двадцять гривень 55 копійок) (з ПДВ): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 8 660 000,00 грн підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 3 665 720,55 грн”. Сторони дійшли згода: Внести зміни до додатку 2 «Договірна ціна на будівництво» до Договору та викласти його в новій редакції. Внести зміни до додаткуЗ «План фінансування робіт» до Договору та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти Розділ ХV “Місцезнаходження та банківські реквізити сторін” у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною фінансування Договору згідно Розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 10.12.2020 року №774, зміною графіку виконання робіт, відповідно до Протоколу 2 від 08.08.2020 року, керуючись чинним законодавством України, пунктом 14.1 розділу ХІV «Інші умови» Договору» Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 9 736 520,12 грн (дев’ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч п’ятсот двадцять гривень 12 копійок) (з ПДВ): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 9 736 520,12 грн (дев’ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч п’ятсот двадцять гривень 12 копійок)». 1.2. Внести зміни до пункту 10.1 розділу Х «Строк дії договору» Договору та викласти його в новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку виконання робіт, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку». 1.3. Внести зміни до Додатку 1 «Календарний графік виконання робіт» до Договору, та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку 2 «Договірна ціна на будівництво» до Договору, та викласти його в новій редакції. 1.5. Внести зміни до Додатку 3 «План фінансування робіт» до Договору та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною фінансування Договору згідно Розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 10.12.2020 року №774, зміною графіку виконання робіт, відповідно до Протоколу № 2 від 08.08.2020 року, керуючись чинним законодавством України, пунктом 14.1 розділу ХІV «Інші умови» Договору» Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 9 736 520,12 грн (дев’ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч п’ятсот двадцять гривень 12 копійок) (з ПДВ): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 9 736 520,12 грн (дев’ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч п’ятсот двадцять гривень 12 копійок)». 1.2. Внести зміни до пункту 10.1 розділу Х «Строк дії договору» Договору та викласти його в новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку виконання робіт, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку». 1.3. Внести зміни до Додатку 1 «Календарний графік виконання робіт» до Договору, та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку 2 «Договірна ціна на будівництво» до Договору, та викласти його в новій редакції. 1.5. Внести зміни до Додатку 3 «План фінансування робіт» до Договору та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 736 520,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 622 753,35 UAH)