Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

повірка засобів обліку холодної води для Споживачів КП «Кривбасводоканал»
Очікувана вартість
3 940 000,00 UAH
UA-2020-04-17-010158-b 99a6f55f2c3f4de9920176a560d35280
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 12:31
Початок аукціону: 04 травня 2020 12:31
Очікувана вартість: 3 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


повірка засобів обліку холодної води для Споживачів КП «Кривбасводоканал»

повірка засобів обліку холодної води для Споживачів КП «Кривбасводоканал»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9382 послуга
Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником на умовах після оплати на підставі оформленого Акту наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом 30 (тридцяти) календарних днів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником на умовах після оплати на підставі оформленого Акту наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:59
Тендерна документація.doc
17 квітня 2020 16:59
Додаток 4 (Проект_договора_пломбування).docx
17 квітня 2020 16:58
Додаток 1( Технічне завдання).docx
17 квітня 2020 16:58
Додаток 5 (гарантійний_лист).docx
17 квітня 2020 16:58
Додаток 2.doc
17 квітня 2020 16:58
Додаток 3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-06-000010 ● 96744a625489437dab82d3f4a9135fe9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2021 11:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.07.2021 № 343

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

21 UA-2020-04-17-010158-b 17.04.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-21 19:00:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з повірки засобів обліку холодної води для споживачів КП «Кривбасводоканал» за кодом ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-010158-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 10.1 договору про закупівлю послуг від 28.05.2020 № 281-3 БУТ, укладеного за результатами проведення зазначеної процедури закупівлі з ФОП Колбасов В.В., цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 31.12.2020, а в частині грошових розрахунків не менш, ніж до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором.
Відповідно до даних електронної системи закупівель повідомлення про внесення змін до договору відсутні. При цьому, на момент здійснення моніторингу в електронній системі закупівель звіт про виконання договору не опубліковано.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором,
чи укладалися додаткові угоди до зазначеного договору?
Пояснити причини не оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору у разі їх внесення. Також пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-26 16:59:11

Відповідь на запит

У відповідь на запит про здійснення моніторингу закупівлі послуг з повірки засобів обліку холодної води для споживачів КП «Кривбасводоканал» за кодом ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-010158-b)
повідомляємо наступне:
Дія договору про закупівлю послуг №281-ЗБУТ від 28.05.2020р., згідно п.5.1. цього Договору закінчена 31.12.2020р.
Згідно абзацу третього частини 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору та його дії. Згідно з даною нормою Закону 31.12.2020р.. сплив термін щодо здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі. Адже відповідно ст. 252 Цивільного кодексу України, що визначає поняття строку та терміну зазначено : «2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.». Відповідно, №281-ЗБУТ від 28.05.2020р, термін дії визначається конкретною кінцевою датою -31.12.2020р. Отже дія визначеного договору спливає 31.12.2020р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з відстутністю фінансування Замовником припинено зобов'язання за договором №281-ЗБУТ від 28.05.2020 року. Сума виконаних за договором зобов'язань складає 0,00 грн. Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель , шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства.

2021-08-04 16:16:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу 8 частини 2 статті 21 Закону. Моніторингом встановлено розбіжності при складанні тендерної документації в частині визначення строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.)
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Колбасов Вячеслав Володимирович 3 264 936,00
UAH з ПДВ
3 264 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коробіцин Вадим Анатолійович 3 274 318,00
UAH з ПДВ
3 274 318,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Колбасов Вячеслав Володимирович

ФОП Коробіцин Вадим Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Колбасов Вячеслав Володимирович
#3024613014
Переможець 3 264 936,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Колбасов Вячеслав Володимирович
#3024613014
3 264 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 13:35
281-ЗБУТ.PDF укладений
29 травня 2020 13:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю фінансування