Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 12:31 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 12:31 |
Очікувана вартість: | 3 940 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
повірка засобів обліку холодної води для Споживачів КП «Кривбасводоканал»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником на умовах після оплати на підставі оформленого Акту наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом 30 (тридцяти) календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 16:59 |
Тендерна документація.doc | |
17 квітня 2020 16:59 |
Додаток 4 (Проект_договора_пломбування).docx | |
17 квітня 2020 16:58 |
Додаток 1( Технічне завдання).docx | |
17 квітня 2020 16:58 |
Додаток 5 (гарантійний_лист).docx | |
17 квітня 2020 16:58 |
Додаток 2.doc | |
17 квітня 2020 16:58 |
Додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-06-000010 ● 96744a625489437dab82d3f4a9135fe9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 11:00 |
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2020-04-17-010158-b 17.04.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-21 19:00:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з повірки засобів обліку холодної води для споживачів КП «Кривбасводоканал» за кодом ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-010158-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 10.1 договору про закупівлю послуг від 28.05.2020 № 281-3 БУТ, укладеного за результатами проведення зазначеної процедури закупівлі з ФОП Колбасов В.В., цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 31.12.2020, а в частині грошових розрахунків не менш, ніж до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором.
Відповідно до даних електронної системи закупівель повідомлення про внесення змін до договору відсутні. При цьому, на момент здійснення моніторингу в електронній системі закупівель звіт про виконання договору не опубліковано.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором,
чи укладалися додаткові угоди до зазначеного договору?
Пояснити причини не оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору у разі їх внесення. Також пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-26 16:59:11
Відповідь на запит
У відповідь на запит про здійснення моніторингу закупівлі послуг з повірки засобів обліку холодної води для споживачів КП «Кривбасводоканал» за кодом ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-010158-b)
повідомляємо наступне:
Дія договору про закупівлю послуг №281-ЗБУТ від 28.05.2020р., згідно п.5.1. цього Договору закінчена 31.12.2020р.
Згідно абзацу третього частини 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору та його дії. Згідно з даною нормою Закону 31.12.2020р.. сплив термін щодо здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі. Адже відповідно ст. 252 Цивільного кодексу України, що визначає поняття строку та терміну зазначено : «2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.». Відповідно, №281-ЗБУТ від 28.05.2020р, термін дії визначається конкретною кінцевою датою -31.12.2020р. Отже дія визначеного договору спливає 31.12.2020р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з відстутністю фінансування Замовником припинено зобов'язання за договором №281-ЗБУТ від 28.05.2020 року. Сума виконаних за договором зобов'язань складає 0,00 грн. Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель , шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства.
2021-08-04 16:16:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу 8 частини 2 статті 21 Закону. Моніторингом встановлено розбіжності при складанні тендерної документації в частині визначення строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2020 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Колбасов Вячеслав Володимирович |
3 264 936,00
UAH з ПДВ
|
3 264 936,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Коробіцин Вадим Анатолійович |
3 274 318,00
UAH з ПДВ
|
3 274 318,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Колбасов Вячеслав Володимирович #3024613014 |
Переможець |
3 264 936,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 13:35
|
281-ЗБУТ.PDF | укладений |
29 травня 2020 13:34
|