Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (48061 – Контейнер для системи хімічної дезінфекції медичних інструментів)
Очікувана вартість
3 930,00 UAH
UA-2020-04-17-010064-b 451ee544f21948abb30dd6d34d2f94bd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гарбузова

+380576320090 dergcrl_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Дергачівська ЦРЛ" Дергачівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02003095
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. 1 Травня, 4
Контактна особа: Юлія Гарбузова
+380576320090
dergcrl_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Контейнер полімерний для дезінфекції ЕДПОЗ-01 1л - 6 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
48061 – Контейнер для системи хімічної дезінфекції медичних інструментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, Дергачівський район, місто Дергачі, вулиця 1 Травня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 48061 — Контейнер для системи хімічної дезінфекції медичних інструментів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару відбуватиметься в залежності від реального фінансування видатків. Оплата товару здійснюється Замовником на підставі накладної на умовах відстрочки платежу до 20 календарних днів з моментк поставки Товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яременко Юлія Михайлівна
#2756300762
Переможець 3 930,00
UAH
17 квітня 2020 16:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 16:56
договір 3930,00.pdf укладений
17 квітня 2020 16:55