Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктно-кошторисної документації «Стадія «Ескізний проєкт» та «Проєкт» по об'єкту «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 498 500,00 UAH
UA-2020-04-17-009926-b fd752fa438ac48369a401d7f4630e5f1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Андрущенко

+380502316530 grandstar999@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"
Код ЄДРПОУ: 41835448
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ , вул. ШОЛУДЕНКА, буд. 26-28/4
Контактна особа: Світлана Андрущенко
+380502316530
grandstar999@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з розробки проєктно-кошторисної докумениації виконуються згідно технічного завдання на проєктування та відповідно до стандартів, державних будівельних норм, інших нормативів у галузі будівництв.
Проєктом необхідно передбачити реставрацію комплексу стадіону “СТАРТ” із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель в чотири черги одним пусковим комплексом:
1. В складі 1-шої черги будівництва (реставрація) передбачити:
1.1. Реставрацію футбольного поля (пам’ятка архітектури)
1.2. Реставрацію меморіалу (пам’ятка архітектури) з облаштуванням алеї слави
1.3. Реставрацію вхідної брами (пам’ятка архітектури)
1.4. Інженерну підготовку території (винесення, перенесення інженерних мереж з-під плями забудови)

2. В складі 2-гої черги будівництва (реконструкція) передбачити:
2.1. Реконструкцію існуючих трибун з улаштуванням навісу

3. В складі 3-ої черги будівництва (реконструкція) передбачити:
3.1. Дворівневий підземний паркінг на 450 м.м. (місткість уточнюється під час проектування)
3.2. Льодову арену з трибунами на 900 чол. (місткість уточнюється під час проектування)
3.3. Універсальні спортивні зали з трибунами загальною площею 2700м.кв. з можливістю проведення тренувань та змагань по наступних видах спорту:
- Спортивна та художня гімнастика
- Міні футбол
- Боротьба
- Бокс
- Теніс
- Баскетбол
- Волейбол
- Бадмінтон
- Настільний теніс
- Фехтування
- інше
3.4. Фітнес-клуб загальною площею 2000 м.кв.
3.5. Заклади громадського харчування площею 500 м.кв.
3.6. Приміщення громадського призначення 1200 м.кв.
3.7. Торгівельні приміщення 350 м.кв.
3.8. Відкритий універсальний спортивний ігровий майданчик

4. В складі 4-ої черги будівництва передбачити благоустрій та озеленення території:
4.1. Улаштування дитячого ігрового майданчику
4.2. Улаштування бігової та велодоріжки
4.3. Аквазона з басейном і фонтанами
4.4. Екстрім-парк – місце, облаштоване для занять екстремальними видами спорту: катання на роликах, скейт-бордах, велосипедах BMX тощо.
4.5. Майданчик з вуличними спорт-тренажерами
4.6. Ландшафтний парк з тематичними майданчиками
4.7. Майданчики для відпочинку дорослого населення
ІІ. Враховуючи наявність технологічних процесів, що вимагають забезпечення різних температурно-вологісних режимів та різну інтенсивність інженерного забезпечення передбачити проектні рішення, що забезпечать раціональне використання інженерного забезпечення (електропостачання, електроосвітлення, холодопостачання, теплопостачання, водопостачання, водовідведення) та забезпечать експлуатаційну енергоефективність будівлі
ІІІ. Під час проектування передбачити рішення по інженерному забезпеченню з використанням альтернативних джерел інженерного забезпечення: сонячні батареї (колектора), геліосистеми, тощо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 роботи
Розробка проєктно-кошторисної документації «Стадія «Ескізний проєкт» та «Проєкт» по об'єкту «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рибалка, 7/18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник проводить розрахунки за виконані Роботи з розробки Ескізного проекту (Пояснювальна записка, Графічна частина, Демонстраційні матеріали (планшети) формату А0 для подальшого їх представлення і затверждення), згідно Календарного графіку виконання та фінансування робіт, на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартості (Актів здачі-приймання виконаних Робіт (форма із Додатку Н ДСТУ Б Д.І.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва» (далі - Акт здачі-приймання виконаних Робіт). Після підписання Актів здачі-приймання виконаних Робіт, Замовник зобов’язаний оплатити виконані Роботи у кількості, передбаченій Актом здачі-приймання виконаних Робіт, протягом 20 (двадцяти) банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 20
Iнша подія Замовник проводить розрахунки за виконані Роботи з Архітектурно-планувальних рішень (планувальні рішення;фасади, розрізи) та Рішень генерального плану (ситуаційний план;план розпланування;принципові рішення з вертикального планування, напрямок трас, благоустрою та озеленення;схема транспортно-пішохідних зав’язків), згідно Календарного графіку виконання та фінансування робіт, на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартості (Актів здачі-приймання виконаних Робіт (форма із Додатку Н ДСТУ Б Д.І.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва» (далі - Акт здачі-приймання виконаних Робіт). Після підписання Актів здачі-приймання виконаних Робіт, Замовник зобов’язаний оплатити виконані Роботи у кількості, передбаченій Актом здачі-приймання виконаних Робіт, протягом 20 (двадцяти) банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 30
Iнша подія Замовник проводить розрахунки за виконані Роботи з Конструктивних рішень (посадка споруд на інж.-геологічний розріз; основні рішення прийнятої конструктивної схеми), Рішень з інженерного обладнання (принципові схеми внутрішнього інженерного обладнання (ОВ, ВК, ЕТР, та ін.); інженерні рішення щодо протипожежних заходів (ПС)) та Організації будівництва (оцінка впливу на навколишнє середовище; кошторисна документація), згідно Календарного графіку виконання та фінансування робіт, на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартості (Актів здачі-приймання виконаних Робіт (форма із Додатку Н ДСТУ Б Д.І.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва» (далі - Акт здачі-приймання виконаних Робіт). Після підписання Актів здачі-приймання виконаних Робіт, Замовник зобов’язаний оплатити виконані Роботи у кількості, передбаченій Актом здачі-приймання виконаних Робіт, протягом 20 (двадцяти) банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 30
Iнша подія Замовник проводить розрахунки за виконані Роботи після погодження проекту у будівельній Експертизі та виправлення проекту відповідно до зауважень експертизи. Передача проектної документації у 5-х екземплярах та електронному носії (у форматі dwg) Замовнику, згідно Календарного графіку виконання та фінансування робіт, на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартості (Актів здачі-приймання виконаних Робіт (форма із Додатку Н ДСТУ Б Д.І.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва» (далі - Акт здачі-приймання виконаних Робіт). Після підписання Актів здачі-приймання виконаних Робіт, Замовник зобов’язаний оплатити виконані Роботи у кількості, передбаченій Актом здачі-приймання виконаних Робіт, протягом 20 (двадцяти) банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 20

Тендерна документація

17 квітня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА ІНСТИТУТІВ ПО ПРОЕКТУВАННЮ "ГІПРОПРОМ БУД"
#38839386
Переможець 1 498 371,60
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 15:44
ДУ № 5 до Дог № 8 від 17.04.2020.pdf зміни до договору
04 березня 2021 15:39
дод. угода №4 до догов. на викон. проєкт. робіт№8 від07.04.20.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 12:58
Доп. 2-1 від 15.01.2021.pdf зміни до договору
15 січня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 20:07
Доп угда №2 от 13.10.2020.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 20:05
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 12:25
Доп. №1_Договор №8.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 16:54
Договір_ТОВ «Група інститутів по проектуванню «ГІПРОПРОМ БУД».pdf укладений
17 квітня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та прокащення якості предмета.
Номер договору про закупівлю: №8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору та строку виконання зобов'язань у зв'язку з необхідністю отримання нових ьістобудівних умов та обмежень.
Номер договору про закупівлю: №8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження етапів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: №8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору в зв’язку зі зменшенням обсягу робіт. Загальна вартість договору становить 749185,80 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML