Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)
Очікувана вартість
278 713,00 UAH
UA-2020-04-17-008819-b ● 853f44c639a843dab31f3cf706dbe68f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укртрансгаз" в особі філії "Будівельно монтажна фірма "Укргазпромбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 00156630 |
Вебсайт: | http://utg.ua |
Місцезнаходження: | 36002, Україна , Полтавська обл., Полтава, м. Полтава, вул. Кагамлика, 33-а |
Контактна особа: |
Януш Юлія Євгенівна +380532515591 yanush-ye@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2020 12:25 |
Очікувана вартість: | 278 713,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-04-14-002957-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2020 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2020 15:59 |
037_2_Перелік змін.docx | |
29 квітня 2020 15:59 |
037_Додаток 4_проект договору.docx | |
29 квітня 2020 15:59 |
037_Додаток 2_технічні вимоги.docx | |
29 квітня 2020 15:59 |
037_ТД_ЗМ-2_Діагностика кранів_07.05.20.docx | |
24 квітня 2020 13:10 |
037_1_Перелік змін.docx | |
17 квітня 2020 15:48 |
Додаток 1.3_Структура власності (для нерезидентів або розрахунків в валюті).xls | |
17 квітня 2020 15:48 |
Додаток 1.1-1.2_Опитувальники контрагента.xlsx | |
17 квітня 2020 15:48 |
Додаток 5 екологія.docx | |
17 квітня 2020 15:47 |
037_Додаток 3_цінова пропозиція.docx | |
17 квітня 2020 15:46 |
037_Додаток 1_кваліфікаційні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-17-008819-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці, Код ЄДРПОУ:20774790
Дата подання: 27 квітня 2020 14:36
Зауваження до Тендерної Документації
Шановний Замовник. Розглянувши ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ по предмету закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)» просимо внести в неї зміни, оскільки:
1. У кваліфікаційних критеріях (додаток Додаток 1 до тендерної документації) відсутні вимоги щодо:
1.1. Згідно п. 23 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004р. ««Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», на яку є посилання у тендерній документації) виконувати експертне обстеження (технічне діагностування) повинна експертна організація. Підтверджуючим документом є діючий дозвіл (вимога п. 2 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004р.) Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки - технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної, а саме вантажопідіймальні крани і машини, підйомники (у тендерній документації самохідні підйомники ВС 22-01, ВС 22-01 РГ та Р-184Н помилково вказані як крани);
1.2. Згідно п. 10 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004р., на яку є посилання у тендерній документації виконувати позачерговий технічний огляд повинна уповноважена організація. Підтвердженням визначення уповноваженою організацією є відповідний наказ про визначення уповноваженою організацією та наявність організації в реєстрі уповноважених організацій, доступний за посиланням (http://dsp.gov.ua/reiestr-upovnovazhenykh-orhanizatsii-pe/);
1.3. Не враховано вимоги розділу 4 НПАОП 0.00-7.10-07 «Вимоги до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687», а саме:
- наявність у складі експертної організації не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з правом проведення технічного огляду та/або експертного (в даному випадку вантажопідіймальних кранів і машини, підйомників), які працюють на постійних засадах;
- наявність не менше двох фахівців з не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю, визначеного нормативно-правовими актами з охорони праці та організаційно-методичними документами … , які працюють на постійних засадах;
- наявність власної акредитованої лабораторії (вимога пункту ІІ розділу ІІ Додатку до пункту 2.14 НПАОП 0.00-7.10-07).
Відсутність даних вимог у Тендерній документації може привести до участі у торгах некомпетентних організацій і, відповідно, отримання нелегітимних документів за результатами робіт, що будуть ними виконані.
2. У Технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) наявні дискримінаційні вимоги - неправомірно вимагається надати в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) стосовно технічних випробувань і досліджень (код ДКПП 71.20 за ДК 16:2010) та діючий сертифікат аудитора на відповідність вимогам, які встановлені в ПР-3/42-11 «Порядок сертифікації персоналу» та має компетентність для здійснення діяльності внутрішнього аудитора з сертифікації систем управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) - підтвердити наявність фахівця з якості, в штаті підприємства.
2.1. Твердження про неправомірність ґрунтується на вимогах таких нормативних документів:
2.1.1. Згідно підпункту 4) пункту 2 статті 4 розділу І Закону України «Про стандартизацію» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1315-18) державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні принципів, одним з яких є добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Отже обов’язковість наявності сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) стосовно технічних випробувань і досліджень (код ДКПП 71.20 за ДК 16:2010) не регламентується діючими в Україні нормативними документами;
2.1.2. Згідно пункту 2 статті 16 розділу ІІ Закону України «Про стандартизацію» стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі;
2.1.3. Згідно статті 23 розділу V:
пункт 2: Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
пункт 3: Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики (http://uas.org.ua/ua/services/standartizatsiya/109-2/).
2.2. Вимога щодо надання сертифіката аудитора на відповідність вимогам, які встановлені в ПР-3/42-11 «Порядок сертифікації персоналу» та має компетентність для здійснення діяльності внутрішнього аудитора з сертифікації систем управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) неприпустима, оскільки:
• вимога щодо сертифікації внутрішніх аудиторів відсутня у нормативних документах;
• ПР-3/42-11 «Порядок сертифікації персоналу» є внутрішнім документом (процедурою) одного з діючих органів сертифікації (ймовірно органом сертифікації персоналу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»). Право сертифікації персоналу мають органи оцінки відповідності, які акредитовані національним органом України з акредитації (НААУ) чи національними органами з акредитації інших держав. Вимога проведення сертифікації персоналу виключно одним з акредитованих органів є дискримінаційною.
Також просимо врахувати роз’яснення НААУ (https://naau.org.ua/nova-redaktsiya-standartu-iso-iec-17025-2017/) та підписане LAC та ISO спільне комюніке (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2018/05/Joint_ILAC-ISO_Communiqu--_-_ISO_IEC_17025_transition.pdf) про дію стандартів ISO/IEC 17025, зокрема щодо ідентичності вимог ДСТУ ISO/IEС 17025:2017 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (ISO/IEC 17025:2017, IDT)» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» до системи управління якістю. Тобто наявність атестату про акредитацію, яким НААУ засвідчує компетентність випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEС 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) є підтвердженням відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015).
Розгорнути
Згорнути
1. У кваліфікаційних критеріях (додаток Додаток 1 до тендерної документації) відсутні вимоги щодо:
1.1. Згідно п. 23 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004р. ««Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», на яку є посилання у тендерній документації) виконувати експертне обстеження (технічне діагностування) повинна експертна організація. Підтверджуючим документом є діючий дозвіл (вимога п. 2 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004р.) Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки - технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної, а саме вантажопідіймальні крани і машини, підйомники (у тендерній документації самохідні підйомники ВС 22-01, ВС 22-01 РГ та Р-184Н помилково вказані як крани);
1.2. Згідно п. 10 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004р., на яку є посилання у тендерній документації виконувати позачерговий технічний огляд повинна уповноважена організація. Підтвердженням визначення уповноваженою організацією є відповідний наказ про визначення уповноваженою організацією та наявність організації в реєстрі уповноважених організацій, доступний за посиланням (http://dsp.gov.ua/reiestr-upovnovazhenykh-orhanizatsii-pe/);
1.3. Не враховано вимоги розділу 4 НПАОП 0.00-7.10-07 «Вимоги до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687», а саме:
- наявність у складі експертної організації не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з правом проведення технічного огляду та/або експертного (в даному випадку вантажопідіймальних кранів і машини, підйомників), які працюють на постійних засадах;
- наявність не менше двох фахівців з не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю, визначеного нормативно-правовими актами з охорони праці та організаційно-методичними документами … , які працюють на постійних засадах;
- наявність власної акредитованої лабораторії (вимога пункту ІІ розділу ІІ Додатку до пункту 2.14 НПАОП 0.00-7.10-07).
Відсутність даних вимог у Тендерній документації може привести до участі у торгах некомпетентних організацій і, відповідно, отримання нелегітимних документів за результатами робіт, що будуть ними виконані.
2. У Технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) наявні дискримінаційні вимоги - неправомірно вимагається надати в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) стосовно технічних випробувань і досліджень (код ДКПП 71.20 за ДК 16:2010) та діючий сертифікат аудитора на відповідність вимогам, які встановлені в ПР-3/42-11 «Порядок сертифікації персоналу» та має компетентність для здійснення діяльності внутрішнього аудитора з сертифікації систем управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) - підтвердити наявність фахівця з якості, в штаті підприємства.
2.1. Твердження про неправомірність ґрунтується на вимогах таких нормативних документів:
2.1.1. Згідно підпункту 4) пункту 2 статті 4 розділу І Закону України «Про стандартизацію» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1315-18) державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні принципів, одним з яких є добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Отже обов’язковість наявності сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) стосовно технічних випробувань і досліджень (код ДКПП 71.20 за ДК 16:2010) не регламентується діючими в Україні нормативними документами;
2.1.2. Згідно пункту 2 статті 16 розділу ІІ Закону України «Про стандартизацію» стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі;
2.1.3. Згідно статті 23 розділу V:
пункт 2: Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
пункт 3: Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики (http://uas.org.ua/ua/services/standartizatsiya/109-2/).
2.2. Вимога щодо надання сертифіката аудитора на відповідність вимогам, які встановлені в ПР-3/42-11 «Порядок сертифікації персоналу» та має компетентність для здійснення діяльності внутрішнього аудитора з сертифікації систем управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) неприпустима, оскільки:
• вимога щодо сертифікації внутрішніх аудиторів відсутня у нормативних документах;
• ПР-3/42-11 «Порядок сертифікації персоналу» є внутрішнім документом (процедурою) одного з діючих органів сертифікації (ймовірно органом сертифікації персоналу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»). Право сертифікації персоналу мають органи оцінки відповідності, які акредитовані національним органом України з акредитації (НААУ) чи національними органами з акредитації інших держав. Вимога проведення сертифікації персоналу виключно одним з акредитованих органів є дискримінаційною.
Також просимо врахувати роз’яснення НААУ (https://naau.org.ua/nova-redaktsiya-standartu-iso-iec-17025-2017/) та підписане LAC та ISO спільне комюніке (https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2018/05/Joint_ILAC-ISO_Communiqu--_-_ISO_IEC_17025_transition.pdf) про дію стандартів ISO/IEC 17025, зокрема щодо ідентичності вимог ДСТУ ISO/IEС 17025:2017 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (ISO/IEC 17025:2017, IDT)» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» до системи управління якістю. Тобто наявність атестату про акредитацію, яким НААУ засвідчує компетентність випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEС 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) є підтвердженням відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015).
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 квітня 2020 16:10
Внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-008819-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛМІ", Код ЄДРПОУ:21040558
Дата подання: 15 червня 2020 14:16
Додати дозвіл на виконання робіт на висоті понад 1,3м
ВИМОГА
1.Підстава подання вимоги.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НК ТА ТД» (код 31445850), яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною (протокол №037/3 від 09.06.2020 р), не відповідає вимогам тендерної пропозиції (номер процедури закупівель UA-2020-04-17-008819-b) Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів), а саме:
- згідно п. 1 Додатку 2 тендерної пропозиції учасник повинен надати скан копії дозвільних документів, виданих згідно з вимогами «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року на відповідний вид робіт, а саме: - Чинного/их (на дату розкриття тендерних пропозицій) дозволу/ів (декларації/-й) на виконання робіт підвищеної небезпеки, що має включати в себе: Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, в тому числі: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. · Вантажопідіймальні крани та машини, підйомники та колиски для підіймання працівників.
В тендерній документації ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НК ТА ТД» відсутній дозвіл на виконання робіт на висоті, а також підйомників та колисок, що суттєво порушує вимоги тендерної пропозиції Додатку 2.
На підставі вищевикладеного, просимо продовжити процедуру розгляду тендерних пропозицій учасників закупівель з метою уникнення порушень проведення публічних закупівень згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України – АМКУ в строк до 20.06.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
1.Підстава подання вимоги.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НК ТА ТД» (код 31445850), яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною (протокол №037/3 від 09.06.2020 р), не відповідає вимогам тендерної пропозиції (номер процедури закупівель UA-2020-04-17-008819-b) Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів), а саме:
- згідно п. 1 Додатку 2 тендерної пропозиції учасник повинен надати скан копії дозвільних документів, виданих згідно з вимогами «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року на відповідний вид робіт, а саме: - Чинного/их (на дату розкриття тендерних пропозицій) дозволу/ів (декларації/-й) на виконання робіт підвищеної небезпеки, що має включати в себе: Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, в тому числі: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. · Вантажопідіймальні крани та машини, підйомники та колиски для підіймання працівників.
В тендерній документації ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НК ТА ТД» відсутній дозвіл на виконання робіт на висоті, а також підйомників та колисок, що суттєво порушує вимоги тендерної пропозиції Додатку 2.
На підставі вищевикладеного, просимо продовжити процедуру розгляду тендерних пропозицій учасників закупівель з метою уникнення порушень проведення публічних закупівень згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України – АМКУ в строк до 20.06.2020 р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 15:02
Питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2020 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ" |
94 143,92
UAH з ПДВ
|
94 143,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРОМТЕСТ |
135 600,00
UAH з ПДВ
|
119 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" |
153 720,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці |
189 604,56
UAH з ПДВ
|
153 719,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Східний експертно-технічний центр Держпраці |
170 112,00
UAH з ПДВ
|
165 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спільне українсько-німецьке підприємство "Товариство технічного нагляду ДІЕКС" |
195 564,00
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Експертний технічний центр "Сфера" |
195 800,00
UAH з ПДВ
|
195 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд" |
209 014,30
UAH з ПДВ
|
199 593,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Придніпровський експертно-технічний центр Держпраці" |
252 208,69
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Енергомаш" |
276 347,57
UAH з ПДВ
|
276 347,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛМІ" |
278 448,00
UAH з ПДВ
|
278 448,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ" #37057031 |
Відхилено |
94 143,92
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 12:42
|
ТОВ ПРОМТЕСТ #35589427 |
Відхилено |
119 990,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 12:26
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" #31445850 |
Переможець |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 17:03
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 червня 2020 17:03
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" #31445850 |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 червня 2020 15:03 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
19 червня 2020 15:03
|
037_Протокол відміни_Діагностування кранів.pdf |