Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Медичні матеріали" за кодом ДК 021-2015: 33140000-3 (Товари необхідні для виконання заходів, спрямованих для запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) (Рукавички медичні))
Очікувана вартість
53 670,20 UAH
UA-2020-04-17-005622-b 8c7d7fb390cb43b49cc40e104edb58e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216 упаков
Товари необхідні для виконання заходів, спрямованих для запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) (Рукавички медичні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування з поточного рахунку Покупця на поточний рахунок Постачальника у повному розмірі ціни конкретної партії товару яка визначена у рахунку до його передання Продавцем. Оплата здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 13:26
2768-В-ОДФ-20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕПІЦЕНТР К"
#32490244
Переможець 53 670,20
UAH
17 квітня 2020 13:28

Документи

17 квітня 2020 13:28
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:28
2768-В-ОДФ-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 16:36
2768-В-ОДФ-20-2 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 16:35
2768-В-ОДФ-20-2.pdf укладений
20 серпня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 14:39
2768-В-ОДФ-20_1 додаткова угода-1-2 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:30
2768-В-ОДФ-20.pdf укладений
17 квітня 2020 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до розділу 3 Договору, а саме п.3.1. та внесення змін до додатку 1 специфікація
Номер договору про закупівлю: 2768-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність зміни кількості товару. Внесення змін до розділу 3 Договору та Специфікації до договору
Номер договору про закупівлю: 2768-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2768-В-ОДФ-20/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 977,72
UAH