Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язанні з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2020-04-17-005501-b 83f3b03c24384f0cbf94f943820782c4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Пчелина

+380676882300 matotdel1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь"
Код ЄДРПОУ: 03098229
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, буд. 46
Контактна особа: Екатерина Пчелина
+380676882300
matotdel1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
згідно з п.5 статті 35 Закону –потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговування, та з причини необхідності забезпечення сумісності з наявним ПЗ лікарні, для забезпечення безперебійної та коректної роботи цього ПЗ, яке використовується фахівцями закладу для надання медичних послуг населенню.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 13:53
Оскарження наміру укласти договір: 17 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 послуга
Послуги, пов’язанні з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Мариуполь, ул.Троицкая,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 13:21
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
Переможець 288 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 13:53

Документи

06 травня 2020 13:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 13:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2020 13:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 12:45
Ду№1від15.07.20р(ТОВ Ілайф)реквізити зміна.pdf зміни до договору
15 липня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 15:15
ТОВ Ілайф(28800,00грн).pdf укладений
18 травня 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 0420/10
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 288 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 000,00 UAH)