Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оливи технічні та мастила для ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС
Очікувана вартість
2 346 118,15 UAH
UA-2020-04-17-004406-a ● 8f693b6945a54a87986231256c20edc0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Курдельчук Сніжана Володимирівна +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 2 346 118,15 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
лот 1 – оливи технічні для ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС – 29 330,00 кг, лот 2 – мастила для ВП ХАЕС – 2 756,74 кг.
Тендерна документація
27 серпня 2020 09:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 09:56 |
6553-ТД - 12.doc | |
27 серпня 2020 09:56 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками -12.DOCX | |
27 серпня 2020 09:56 |
6553 - перелік ЗТД - 12.doc | |
18 серпня 2020 17:15 |
6553 - перелік ЗТД - 11.doc | |
11 серпня 2020 15:44 |
6553 - перелік ЗТД - 10.doc | |
04 серпня 2020 11:50 |
6553 - перелік ЗТД - 9.doc | |
29 липня 2020 09:40 |
6553 - перелік ЗТД - 8.doc | |
02 липня 2020 17:05 |
6553 - перелік ЗТД - 7.doc | |
23 червня 2020 14:12 |
6553 - перелік ЗТД - 6.doc | |
16 червня 2020 14:52 |
6553 - перелік ЗТД - 5.doc | |
10 червня 2020 15:41 |
6553 - перелік ЗТД - 4.doc | |
04 червня 2020 16:24 |
6553 - перелік ЗТД - 3.doc | |
02 червня 2020 16:16 |
6553 - перелік ЗТД - 2.doc | |
26 травня 2020 16:59 |
6553 - перелік ЗТД - 1.doc | |
17 квітня 2020 14:49 |
Додаток 3 - проект договору.pdf | |
17 квітня 2020 14:49 |
Додаток 4 - митні платежі.docx | |
17 квітня 2020 14:49 |
Додаток 2 - досвід виконання.docx |
27 серпня 2020 09:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 серпня 2020 09:56 |
6553-ТД - 12.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 серпня 2020 09:56 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками -12.DOCX
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 серпня 2020 09:56 |
6553 - перелік ЗТД - 12.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 серпня 2020 17:15 |
6553 - перелік ЗТД - 11.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 серпня 2020 15:44 |
6553 - перелік ЗТД - 10.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 серпня 2020 11:50 |
6553 - перелік ЗТД - 9.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 липня 2020 09:40 |
6553 - перелік ЗТД - 8.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 липня 2020 17:05 |
6553 - перелік ЗТД - 7.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 червня 2020 14:12 |
6553 - перелік ЗТД - 6.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 червня 2020 14:52 |
6553 - перелік ЗТД - 5.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 червня 2020 15:41 |
6553 - перелік ЗТД - 4.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 червня 2020 16:24 |
6553 - перелік ЗТД - 3.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 червня 2020 16:16 |
6553 - перелік ЗТД - 2.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 травня 2020 16:59 |
6553 - перелік ЗТД - 1.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 квітня 2020 14:49 |
Додаток 3 - проект договору.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 квітня 2020 14:49 |
Додаток 4 - митні платежі.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 квітня 2020 14:49 |
Додаток 2 - досвід виконання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-17-004406-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39879905
Дата подання: 24 квітня 2020 15:28
Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 09:01
Ваше звернення не містить вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-004406-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39879905
Дата подання: 24 квітня 2020 15:34
Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Враховуючи специфіку умов, що Викладені Вами в тендерній документації, у нас, як у компанії, яка є потенційним учасником даної закупівлі, виникли деякі питання із-за неясності/нечіткості висвітлення деяких моментів.
Відповідно до п.1 розділу І тендерна документація розроблена Вами на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі – Закон № 922). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом № 922.
Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 зазначеного вище Закону 2. тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Враховуючи те, що тендерна документація не містить технічної специфікації, припустимо, Додаток №1 тендерної документації - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками і є технічною специфікацією.
Уважно вивчивши умови тендерної, в тому числі Додатку №1, технічна специфікація не містить вираз "або еквівалент", або як такої технічної специфікація Вами зовсім не додано.
Лише у п.6 розділу ІІІ тендерної документації, існує фраза «з далеку» «турбінна олива за лотом 3, яка пропонується як еквівалент, має мати допуск до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії…», але самі умови тендерної документації не передбачають можливість пропонування учасниками до постачання еквівалентної продукції, а саме технічною специфікацією. Вираз «пропонується як еквівалент» містить неоднозначне значення та залишає за Замовником право на власний розсуд приймати пропозицію учасника з еквівалентною продукцією або ні.
Крім того, технічні умови ТУ У 23.2-30802990-015-2003 та СОУ НАЕК 006:2018 не є національними та загально доступними документами для потенційних учасників, тим паче для порівняння технічних характеристик/показників еквівалентної продукції, щоб з’ясувати відповідність запропонованої еквівалентної продукції Вашим вимогам. При викладенні технічних характеристик у тендерній документації Замовник має керуватися виключно Законом, згідно якого складена дана тендерна документація, але факт складення цієї тендерної документації свідчить про повну невідповідність Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922.
Також, умови п.6 розділу ІІІ тендерної документації містять, на наш погляд, умови, що дискримінують учасників з еквівалентною продукцією - «Турбінна олива за лотом 3, яка пропонується як еквівалент, має мати допуск до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях с турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС, для якого вона закуповується». Як ми здогадуємся, посилання на нормативний документ, який є внутрішнім для ДП НАЕК «Енергоатом» - СОУ НАЕК 006:2018 й містить всі умови та порядок для отримання допуску ДП «НАЕК «Енергоатом» певних олив до застосування на обладнанні АЕС, а також містить перелік компетентних випробувальних лабораторій.
Враховуючи те, що тендерна документація містить інформацію, що не відповідає вимогам Закону, документи, на які посилається Замовник не доступні в загальному доступі для потенційних учасників, а також не зрозуміло на підставі яких нормативних актів, законів, правил тощо умовами тендерної документації встановлено, що до моменту прийняття участі у відкритих торгах потенційними учасниками з еквівалентною продукцією вони повинні отримати доступ до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях с турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС
ВИМАГАЄМО:
1. Викласти для загального доступу нормативні документи - ТУ У 23.2-30802990-015-2003 та СОУ НАЕК 006:2018 для ознайомлення із технічними характеристиками.
У разі відмови по пункту 1 – видалити із умов тендерної документації посилання на зазначені нормативні документи, а керувалися лише загально доступними існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
2. Надати роз’яснення із посиланням на певні пункти, розділи нормативних документів, законодавчих актів тощо, із наданням їх копій до загального доступу, що регламентують отримання допуску до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях з турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС, саме до початку прийняття участі у відкритих торгах учасниками із еквівалентною продукцією.
Чи має потенційний учасник торгів, в якого до прийняття участі в зазначених торгах не було договірних відносин із Замовником, можливість отримати швидко та безперешкодно допуск до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях з турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС?
Якщо так, то яку процедуру має пройти цей учасник?
3. В умовах тендерної документації обов’язково передбачити вираз «або еквівалент», як це передбачено п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1 розділу І тендерна документація розроблена Вами на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі – Закон № 922). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом № 922.
Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 зазначеного вище Закону 2. тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Враховуючи те, що тендерна документація не містить технічної специфікації, припустимо, Додаток №1 тендерної документації - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками і є технічною специфікацією.
Уважно вивчивши умови тендерної, в тому числі Додатку №1, технічна специфікація не містить вираз "або еквівалент", або як такої технічної специфікація Вами зовсім не додано.
Лише у п.6 розділу ІІІ тендерної документації, існує фраза «з далеку» «турбінна олива за лотом 3, яка пропонується як еквівалент, має мати допуск до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії…», але самі умови тендерної документації не передбачають можливість пропонування учасниками до постачання еквівалентної продукції, а саме технічною специфікацією. Вираз «пропонується як еквівалент» містить неоднозначне значення та залишає за Замовником право на власний розсуд приймати пропозицію учасника з еквівалентною продукцією або ні.
Крім того, технічні умови ТУ У 23.2-30802990-015-2003 та СОУ НАЕК 006:2018 не є національними та загально доступними документами для потенційних учасників, тим паче для порівняння технічних характеристик/показників еквівалентної продукції, щоб з’ясувати відповідність запропонованої еквівалентної продукції Вашим вимогам. При викладенні технічних характеристик у тендерній документації Замовник має керуватися виключно Законом, згідно якого складена дана тендерна документація, але факт складення цієї тендерної документації свідчить про повну невідповідність Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922.
Також, умови п.6 розділу ІІІ тендерної документації містять, на наш погляд, умови, що дискримінують учасників з еквівалентною продукцією - «Турбінна олива за лотом 3, яка пропонується як еквівалент, має мати допуск до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях с турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС, для якого вона закуповується». Як ми здогадуємся, посилання на нормативний документ, який є внутрішнім для ДП НАЕК «Енергоатом» - СОУ НАЕК 006:2018 й містить всі умови та порядок для отримання допуску ДП «НАЕК «Енергоатом» певних олив до застосування на обладнанні АЕС, а також містить перелік компетентних випробувальних лабораторій.
Враховуючи те, що тендерна документація містить інформацію, що не відповідає вимогам Закону, документи, на які посилається Замовник не доступні в загальному доступі для потенційних учасників, а також не зрозуміло на підставі яких нормативних актів, законів, правил тощо умовами тендерної документації встановлено, що до моменту прийняття участі у відкритих торгах потенційними учасниками з еквівалентною продукцією вони повинні отримати доступ до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях с турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС
ВИМАГАЄМО:
1. Викласти для загального доступу нормативні документи - ТУ У 23.2-30802990-015-2003 та СОУ НАЕК 006:2018 для ознайомлення із технічними характеристиками.
У разі відмови по пункту 1 – видалити із умов тендерної документації посилання на зазначені нормативні документи, а керувалися лише загально доступними існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
2. Надати роз’яснення із посиланням на певні пункти, розділи нормативних документів, законодавчих актів тощо, із наданням їх копій до загального доступу, що регламентують отримання допуску до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях з турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС, саме до початку прийняття участі у відкритих торгах учасниками із еквівалентною продукцією.
Чи має потенційний учасник торгів, в якого до прийняття участі в зазначених торгах не було договірних відносин із Замовником, можливість отримати швидко та безперешкодно допуск до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях з турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС?
Якщо так, то яку процедуру має пройти цей учасник?
3. В умовах тендерної документації обов’язково передбачити вираз «або еквівалент», як це передбачено п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 18:06
Відповідь на вимогу підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом» та міститься у доданому файлі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-17-004406-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРНЕТ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39798690
Дата подання: 29 квітня 2020 20:04
Дата подання: 29 квітня 2020 20:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 14:22
рішення від 04.05.2020 № 8462.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 14:22
Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 6728.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 22:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 22..05.2020 № 10100.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 17:16
рішення від 22.05.2020 № 10100.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 01:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2020 № 9998-р/пк-пз та від 22.05.2020 № 10100 р/пк-пз внести зміни до тендерної документації та подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 06.07.2020, а також затвердити перелік змін, що вносяться.
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2020 13:28
Номер скарги: UA-2020-04-17-004406-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗВ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:42472284
Дата подання: 29 квітня 2020 23:36
Дата подання: 29 квітня 2020 23:36
СКАРГА на недотримання законодавства при складанні умов тендерної документації
СКАРГА на недотримання законодавства при складанні умов тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 23:30
рішення від 05.05.2020№8659+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 23:30
Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-04-17-004406-a.a4.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 00:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2020 №9998.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 16:25
рішення від 21.05.2020 №9998.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 20:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2020 № 9998-р/пк-пз та від 22.05.2020 № 10100 р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та подовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 06.07.2020.
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2020 13:35
Номер скарги: UA-2020-04-17-004406-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРНЕТ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39798690
Дата подання: 01 липня 2020 15:20
Дата подання: 01 липня 2020 15:20
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2020 17:42
рішення від 03.07.2020 № 12994 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 03 липня 2020 17:42
інформація про перенесення розгляду скарги № 10566.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 21:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2020 № 14037.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 18:11
рішення від 21.07.2020 № 14037.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 20:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відмінено торги за лотом 3 відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (неможливість задовольнити вимоги скаржника щодо внесення змін до тендерної документації та необхідність доопрацювати технічні вимоги до предмета закупівлі).
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2020 16:38
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 233 049,86 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 12 330,50 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12330.49 UAH |
Аукціон
Позиції
29330 кг
Оливи технічні та мастила для ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
01 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІПОМ" |
1 226 298,83
UAH з ПДВ
|
1 226 298,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" |
1 010 678,04
UAH з ПДВ
|
1 010 678,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" |
1 213 617,60
UAH з ПДВ
|
1 213 617,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" #32365441 |
Переможець |
1 010 678,04
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 15:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 13:23
|
Договір 53-129-01-20-02178.pdf | укладений |
02 жовтня 2020 13:20
|