Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дошка коркова в алюмінєвій рамці, дошка магнітні в алюмінєвій рамці , фліпчарт для маркера на тринозі, папір для фліпчарту 20 аркушів + набір кольорових маркерів, шкільна дошка в алюмінієвому профілі комби – магніт розмір 3000х1000, шкільна дошка в алюмінієвому профілі комби – магніт розмір 4000х1000
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-04-17-004067-b 975d91028b7c42fcaa7bba186c5b478c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бакум

+380325222542 p_tar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39013038
Вебсайт: https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4
Контактна особа: Ольга Бакум
+380325222542
p_tar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 14:19
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


закупівля проводиться для початкових класів «Нової української школи»


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штуки
Дошка коркова в алюмінєвій рамці, дошка магнітні в алюмінєвій рамці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Є.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
75 штуки
дошка магнітна в алюмінєвій рамці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Є.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
75 штуки
фліпчарт для маркера на тринозі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Є.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
75 штуки
папір для фліпчарту 20 аркушів + набір кольорових маркерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Є.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
25 штуки
шкільна дошка в алюмінієвому профілі комби – магніт розмір 3000х1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Є.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
30 штуки
шкільна дошка в алюмінієвому профілі комби – магніт розмір 4000х1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Є.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару субвенційні кошти, районний бюджет Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 12:12
Специфікація дошки.doc
17 квітня 2020 12:12
Проект договору шкільні дошки НУШ.doc
17 квітня 2020 12:12
Документація відкриті торги шкільні дошки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 30 квітня 2020 12:11
Дата відповіді: 30 квітня 2020 12:24
Доброго дня! Чи буде розглядатись договір на поставку канцелярських товарів, в тому числі і дошок коркових, магнітно-маркерних та фліпчартів, як аналогічний договір?
Відповідь: Доброго дня! Так буде.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000025 ● 3cb9755b0e74423d8f2f05092ffac3d5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 14:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 104

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 104.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2020-04-17-004067-b 17.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-25 14:57:51

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-04-17-004067-b, яка проводилася Відділом освіти Жовківської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно додатку 4 до тендерної документації «специфікація» розмір предметів закупівлі «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці» становить 150x100 мм.
Проте учасником-переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ ТСО» в тендерній пропозиції по предметах закупівлі «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці» вказано розмір 150x100 см (1500x1000 мм).
Також, в специфікації до договору про закупівлю № 23 від 03.06.2020 розмір предметів закупівлі «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці» становить 150x100 см.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи вірно визначені розміри (150x100 мм*) в додатку 4 до тендерної документації «специфікація» по предметах закупівлі «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці».
2. У разі правильного визначення розміру предметів закупівлі вказати причини не відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТСО» відповідно до частини 1 статті 30 Закону.
3. У разі неправильного визначення розміру предметів закупівлі пояснити причини не внесення змін до тендерної документації.






Пояснення та необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.


Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-26 14:28:40

Пояснення

Замовник на виконання п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення на закупівлю відкриті торги предмета: дошка коркова в алюмінєвій рамці, дошка магнітна в алюмінєвій рамці, фліпчарт для маркера на тринозі, папір для фліпчарту 20 аркушів + набір кольорових маркерів, шкільна дошка в алюмінієвому профілі комби – магніт розмір 3000х1000, шкільна дошка в алюмінієвому профілі комби – магніт розмір 4000х1000.
1. При складанні специфікації додатку 4 Замовником та формуванні опису «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці» була допущена технічна описка, а саме замість 150x100 см. вказано 150x100 мм*, але окрім розмірів в специфікації були зазначені інші характеристики, такі, як поличка, монтажний комплект, монтажна інструкція, інструкція з експлуатації, які надали можливість потенційним Учасникам дійти висновку, що дошка буде кріпитися на стіну, а тому не може бути малих розмірів (150х100 мм*). Замовник обирав розповсюджені у продажі стандартні шкільні дошки і запитань від Учасників щодо роз’яснень чи внесення змін у специфікацію не поступало, а тому і відповідно не вносилось зміни у Тендерну документацію. Попри це Учасник-Переможець подаючи цінову пропозицію правильно зазначив розміри 150x100 см (1500x1000 мм), і відповідно при укладені договору Замовником нівельовано технічну описку розмірів мм*. та правильно подано см, які відповідають реальним розмірам «Дошки коркової в алюмінієвій рамці» та «Дошки магнітної в алюмінієвій рамці». Враховуючи вищевикладене Замовник за результатами процедури та укладення договору отримає товар, який повністю відповідає потребам Замовника та діючим державним стандартам.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Додатковою угодою №1 від 03.07.2020р. розірвано договір №23 від 03.06.2020р.

2020-07-06 10:57:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" 226 170,00
UAH з ПДВ
198 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" 342 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2020 17:53
Електронний підпис
11 травня 2020 17:47
30 цінова.pdf
11 травня 2020 17:47
29 технічка.pdf
11 травня 2020 17:47
28 товар.pdf
11 травня 2020 17:47
27 завантаження.pdf
11 травня 2020 17:47
26 захист довкілля.pdf
11 травня 2020 17:47
25 санкції.pdf
11 травня 2020 17:47
24 персональні дані.pdf
11 травня 2020 17:47
22 ціна.pdf
11 травня 2020 17:47
20 КОМПАНІЯ ТСО СУЯ.pdf
11 травня 2020 17:47
19 КОМПАНІЯ ТСО СЕК.pdf
11 травня 2020 17:47
17 звіт.pdf
11 травня 2020 17:47
16 Висновок дошки 2019.pdf
11 травня 2020 17:47
15 загальні відомості.pdf
11 травня 2020 17:47
14 Витяг от 13.12.2019.pdf
11 травня 2020 17:47
12 Статут.pdf
11 травня 2020 17:47
11 протокол.pdf
11 травня 2020 17:47
10 ПАСПОРТ А.М..pdf
11 травня 2020 17:47
8 право підпису.pdf
11 травня 2020 17:47
7 відсутність підстав.pdf
11 травня 2020 17:47
3 працівники.pdf
11 травня 2020 17:47
2 працівники.pdf
11 травня 2020 17:47
1 МТБ.pdf

Публічні документи

11 травня 2020 20:04
Електронний підпис
11 травня 2020 20:03
Статут.pdf
11 травня 2020 20:03
Серт ISO-14001 доски.PDF
11 травня 2020 20:03
Серт ISO-9001 доски.PDF
11 травня 2020 20:03
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
11 травня 2020 20:03
Проект оговору дод.3.pdf
11 травня 2020 20:03
Наказ.pdf
11 травня 2020 20:03
КОПІЯ ПАСПОРТ.pdf
11 травня 2020 20:03
Довідка ст.17.pdf
11 травня 2020 20:03
ДОВІДКА ПРО ІПН.pdf
11 травня 2020 20:03
Витяг ПДВ.pdf
11 травня 2020 20:03
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"

ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
Переможець 198 894,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
198 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 10:54
додаткова угода розірвання шкільні дошки.pdf укладений
06 липня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 15:47
Шкільні дошки НУШ.pdf укладений
03 червня 2020 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: лист Замовника від 02.07.2020р. №583 на виконання висновку моніторингу держаудитслужби