Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39013038 |
Вебсайт: | https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/ |
Місцезнаходження: | 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4 |
Контактна особа: |
Ольга Бакум +380325222542 p_tar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2020 14:19 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | субвенційні кошти, районний бюджет | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 12:12 |
Специфікація дошки.doc | |
17 квітня 2020 12:12 |
Проект договору шкільні дошки НУШ.doc | |
17 квітня 2020 12:12 |
Документація відкриті торги шкільні дошки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000025 ● 3cb9755b0e74423d8f2f05092ffac3d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 104
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 104.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2020-04-17-004067-b 17.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-25 14:57:51
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-04-17-004067-b, яка проводилася Відділом освіти Жовківської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно додатку 4 до тендерної документації «специфікація» розмір предметів закупівлі «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці» становить 150x100 мм.
Проте учасником-переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ ТСО» в тендерній пропозиції по предметах закупівлі «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці» вказано розмір 150x100 см (1500x1000 мм).
Також, в специфікації до договору про закупівлю № 23 від 03.06.2020 розмір предметів закупівлі «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці» становить 150x100 см.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи вірно визначені розміри (150x100 мм*) в додатку 4 до тендерної документації «специфікація» по предметах закупівлі «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці».
2. У разі правильного визначення розміру предметів закупівлі вказати причини не відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТСО» відповідно до частини 1 статті 30 Закону.
3. У разі неправильного визначення розміру предметів закупівлі пояснити причини не внесення змін до тендерної документації.
Пояснення та необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Начальник Роман КРОЛЯК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-26 14:28:40
Пояснення
Замовник на виконання п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення на закупівлю відкриті торги предмета: дошка коркова в алюмінєвій рамці, дошка магнітна в алюмінєвій рамці, фліпчарт для маркера на тринозі, папір для фліпчарту 20 аркушів + набір кольорових маркерів, шкільна дошка в алюмінієвому профілі комби – магніт розмір 3000х1000, шкільна дошка в алюмінієвому профілі комби – магніт розмір 4000х1000.
1. При складанні специфікації додатку 4 Замовником та формуванні опису «Дошка коркова в алюмінієвій рамці» та «Дошка магнітна в алюмінієвій рамці» була допущена технічна описка, а саме замість 150x100 см. вказано 150x100 мм*, але окрім розмірів в специфікації були зазначені інші характеристики, такі, як поличка, монтажний комплект, монтажна інструкція, інструкція з експлуатації, які надали можливість потенційним Учасникам дійти висновку, що дошка буде кріпитися на стіну, а тому не може бути малих розмірів (150х100 мм*). Замовник обирав розповсюджені у продажі стандартні шкільні дошки і запитань від Учасників щодо роз’яснень чи внесення змін у специфікацію не поступало, а тому і відповідно не вносилось зміни у Тендерну документацію. Попри це Учасник-Переможець подаючи цінову пропозицію правильно зазначив розміри 150x100 см (1500x1000 мм), і відповідно при укладені договору Замовником нівельовано технічну описку розмірів мм*. та правильно подано см, які відповідають реальним розмірам «Дошки коркової в алюмінієвій рамці» та «Дошки магнітної в алюмінієвій рамці». Враховуючи вищевикладене Замовник за результатами процедури та укладення договору отримає товар, який повністю відповідає потребам Замовника та діючим державним стандартам.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додатковою угодою №1 від 03.07.2020р. розірвано договір №23 від 03.06.2020р.
2020-07-06 10:57:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" #32316677 |
Переможець |
198 894,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 10:54
|
додаткова угода розірвання шкільні дошки.pdf | укладений |
06 липня 2020 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 15:47
|
Шкільні дошки НУШ.pdf | укладений |
03 червня 2020 15:46
|