Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-6202 до МК-6203А по вул. Костичева в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
18 029 190,00 UAH
UA-2020-04-17-003999-c 0624c2be310544178d57d3eef842b2ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДКГ ХМР
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 20:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 08 травня 2020 15:16
Очікувана вартість: 18 029 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-6202 до МК-6203А по вул. Костичева в м. Харкові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-6202 до МК-6203А по вул. Костичева в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, Харків, Слобідський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 20:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 20:40
Додаток № 1.doc
17 квітня 2020 20:40
Додаток № 4.docx
17 квітня 2020 20:40
Додаток № 3.docx
17 квітня 2020 20:40
Тендерна документація.docx
17 квітня 2020 20:40
Додаток № 5.doc
17 квітня 2020 20:40
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" 17 680 734,00
UAH з ПДВ
17 488 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" 17 947 100,00
UAH з ПДВ
17 490 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 10:42
Електронний підпис
06 травня 2020 15:49
Електронний підпис
06 травня 2020 15:48
(22)_Копія Витягу ПДВ.PDF

Публічні документи

06 травня 2020 10:20
Електронний підпис
06 травня 2020 10:19
16. Довідка про санкції.pdf
06 травня 2020 10:19
4. Довідка по статті 17.pdf
06 травня 2020 10:19
3.6. Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ"

ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ"
#42697606
Переможець 17 488 820,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ"
#42697606
17 488 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 14:46
Додаткова угода № 7 (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 20:17
Додаткова угода № 6 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 20:17
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 18:20
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2020 18:20
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 14:22
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 09:56
Додаткова угода № 3 (1) (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 19:34
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
25 червня 2020 19:34
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 20:08
додаткова угода № 1 (1) (1).pdf зміни до договору
04 червня 2020 20:08
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 20:00
договір.pdf укладений
04 червня 2020 20:00
договірна ціна 2020.pdf укладений
04 червня 2020 20:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору складає – 17 488 373 грн. 59 коп. (сімнадцять мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч триста сімдесят три грн. 59 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 914 728 грн. 93 коп.». 2. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5).».
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).».
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 7).».
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 17 488 373 грн. 59 коп. (сімнадцять мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч триста сімдесят три грн. 59 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 914 728 грн. 93 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 8).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2020р. Період виконання робіт: червень 2020р. – грудень 2020р.». 5. Пункт 11.1 розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 15 997 287 грн. 92 коп. (п’ятнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч двісті вісімдесят сім грн. 92 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 666 214 грн. 65 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 15 997 287 грн. 92 коп. (п’ятнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч двісті вісімдесят сім грн. 92 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 666 214 грн. 65 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 10).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 11).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 27.11.2020р. Період виконання робіт: червень 2020р. – листопад 2020р.». 5. Пункт 11.1 розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 27.11.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 532
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 27 листопада 2020
Сума оплати за договором: 15 997 287,92
UAH (в тому числі ПДВ 2 666 214,65 UAH)