Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 63710000-9 "Послуги з обслуговування наземних видів транспорту" (Організація впровадження АСООП в міському комунальному пасажирському транспорті м. Кривий Ріг (трамваї) із справляння плати за транспортні послуги з використанням обладнання АСООП)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-04-17-003779-a 3742788ea276407582378d9ae3b81bef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круценко Дмитро Олександрович

+380564094129 metro.tramvay@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Круценко Дмитро Олександрович
+380564094129
metro.tramvay@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Код за ДК 021:2015 63710000-9 "Послуги з обслуговування наземних видів транспорту" (Організація впровадження АСООП в міському комунальному пасажирському транспорті м. Кривий Ріг (трамваї) із справляння плати за транспортні послуги з використанням обладнання АСООП). Планова кількість перевезень 8720000 чол.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет підприємства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8720000 люд
Код за ДК 021:2015 63710000-9 "Послуги з обслуговування наземних видів транспорту" (Організація впровадження АСООП в міському комунальному пасажирському транспорті м. Кривий Ріг (трамваї) із справляння плати за транспортні послуги з використанням обладнання АСООП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за надані виконавцем послуги проводиться Перевізником шляхом перерахування грошових коштів на його розрахунковий рахунок на підставі Акту наданих послуг та рахунку-фактури протягом 5-ти банківських днів з моменту отримання Перевізником рахунку-фактури Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
#43022656
Переможець 850 000,00
UAH
17 квітня 2020 14:12

Документи

17 квітня 2020 14:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 11:19
ДУ№2 Д№6161 (1).pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 10:49
ДУ№1 Д№6161 (1).pdf зміни до договору
24 квітня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 14:21
Договір № 6161.pdf укладений
17 квітня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за Договором дійшли згоди внести зміни до Договору, виклавши п.5.1. в новій редакції: "...Орієнтовна вартість послуг за цим Договором складає: 800 000 грн. (вісімсот тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ..."
Номер договору про закупівлю: 6161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за Договором, враховуючи зміни, пов'язані із набуттям Виконавцем статусу платника податку на додану вартість, керуючись п.11.1 Договору, дійшли згоди щодо внесення змін до Договору, виклавши п.5.1 в новій редакції, а також Калькуляцію вартості послуг в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6161
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML