Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дитячий педальний тренажер Веселий дует М'який тренажер "Тунель" безкаркасний Тактильний ребристий килимок Дошка «Євмінова» Шведська стінка Подвійна
Очікувана вартість
144 582,90 UAH
UA-2020-04-17-003105-b 72099d46a4ea481785e20560e2c3d13c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37420000-8: Гімнастичний інвентар


Дитячий педальний тренажер Веселий дует М'який тренажер "Тунель" безкаркасний Тактильний ребристий килимок Дошка «Євмінова» Шведська стінка Подвійна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Дитячий педальний тренажер Веселий дует М'який тренажер "Тунель" безкаркасний Тактильний ребристий килимок Дошка «Євмінова» Шведська стінка Подвійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 37420000-8 — Гімнастичний інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»
#38295925
Переможець 144 582,90
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 11:36

Документи

17 квітня 2020 11:36
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:36
SCAN0046.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:28
SCAN0163.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 10:10
SCAN0172.PDF зміни до договору
27 липня 2020 10:08
SCAN0172.PDF зміни до договору
27 липня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 11:36
SCAN0046.PDF укладений
17 квітня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до порозуміння зниження загальної вартості Договору. Загальна сума договору зменшується на 23 182,98 грн. (двадцять три тисячі сто вісімдесят дві гривні 98 копійок) з ПДВ - 3 863,83 грн. В зв’язку з чим погодилися внести до Договору наступні зміни: 1. Викласти п. 3.1 розділу 3 Ціна договору в новій редакції 2. Викласти «Специфікацію» додаток № 1 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7-ІНК/С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», сторони прийшли до порозуміння викласти п. 1.1. розділ 1 Договору в наступній редакції, а саме: 1. «1.1. Постачальник зобов’язується поставити замовникам товари зазначені в Специфікації до Договору (Додаток №1): Шайба-м’яч «Повітряний футбол»; стілець-балансир з м’ячем на коліщатах (розмір L); тренажер «Кільцехід»; М'який тренажер "Тунель" безкаркасний; Тактильний ребристий килимок; Дошка «Євмінова»; Шведська стінка Подвійна за ДК 021:2015 37420000-8 Гімнастичний інвентар, а Платник оплатити такі товари.» Також, сторони домовились зменшити загальну суму договору на 0,12 грн. (нуль гривень 12 копійок) з ПДВ 0,02 грн. (нуль гривень 02 копійки). В зв’язку з чим викласти п. 3.1. розділ 3 Договору в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2210 – 38 099,82 грн. (тридцять вісім тисяч дев’яносто дев’ять гривень 82 копійки) з ПДВ – 6 349,97 грн. (шість тисяч триста сорок дев’ять гривень 97 копійок), за КЕКВ 3110 – 83 299,98 грн. (вісімсот три тисячі двісті дев’яносто дев’ять гривень 98 копійок) з ПДВ – 13 883,33 грн. (тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят три гривні 33 копійки), при цьому загальна сума договору становить - 121 399,80 грн. (сто двадцять одна тисяча триста дев’яносто дев’ять гривень 80 копійок) з ПДВ – 20 233,30 грн. (двадцять тисяч двісті тридцять три гривні 30 копійок).» 2. Викласти Специфікацію додаток № 1 до Договору в новій редакції 3. Викласти Дислокацію додаток № 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7-ІНК/С
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML