Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для модернізації кранів мостових кругової дії для ВП ХАЕС
Equipment for retrofitting of polar cranes of KHNPP
Очікувана вартість
421 693 801,92 UAH
UA-2020-04-17-002968-c 27615905a10246ce9829ec2802a5ab84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ліберна І.В.
(03842) 6-35-31
liberna.iryna@khnpp.atom.gov.ua
Юдін Костянтин Миколайович
(044) 523-40-04
k.yudin@ak.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company ‘Energoatom’ ” (Detached subdivision SU NPP)
National ID: 24584661
Contact point: Khudenko Irina
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Ліберна І.В.
(03842) 6-35-31
liberna.iryna@khnpp.atom.gov.ua
Юдін Костянтин Миколайович
(044) 523-40-04
k.yudin@ak.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:15
Очікувана вартість: 421 693 801,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 421 693,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3908822.4 UAH
Publication date: 17 квітня 2020 16:01
Enquiries until: 14 червня 2020 11:00
Complaints submission until: до 20 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 421 693 802 UAH including VAT
Minimal lowering step: 421 694 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Обладнання для модернізації кранів мостових кругової дії для ВП ХАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, Нетішин, Хмельницьке відділення ВП «Складське господарство»
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Equipment for retrofitting of polar cranes of KHNPP
CPV: 42410000-3
Період постачання: з 01 серпня 2021 по 28 лютого 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник в своїй пропозиції може передбачити застосування попередньої оплати. Інформація щодо попередньої оплати та оплати за договором викладена в Умовах розрахунків п.2 «Інша інформація» розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» та в розділі IV «Порядок здійснення оплати», розділі VII «Відповідальність сторін» Додатку 3 до ТД «Проект договору» Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:07
Додаток 3 - проект договору-5.doc
16 червня 2020 15:07
6554-ТД -5.doc
16 червня 2020 15:07
6554 - перелік ЗТД-5.doc
10 червня 2020 14:37
6554 - перелік ЗТД-4.doc
02 червня 2020 16:19
6554 - перелік ЗТД-3.doc
26 травня 2020 12:34
6554_додаткове роз'яснення на запитання від 06.05.2020.PDF
26 травня 2020 12:34
6554 - перелік ЗТД-2.doc
19 травня 2020 14:53
6554 - перелік ЗТД-1.doc
17 квітня 2020 15:59
Додаток 4 - ТВтаУП.pdf
17 квітня 2020 15:59
Додаток 7 - митні платежі.docx
17 квітня 2020 15:59
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
17 квітня 2020 15:59
Додаток 5 - досвід виконання.docx
17 квітня 2020 15:59
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
17 квітня 2020 15:59
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
17 квітня 2020 15:59
6554- procurement notice.docx
16 червня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:07
Додаток 3 - проект договору-5.doc
17 квітня 2020 15:59
Додаток 3 - проект договора.pdf
16 червня 2020 15:07
6554-ТД -5.doc
10 червня 2020 14:37
6554-ТД -4.doc
02 червня 2020 16:19
6554-ТД -3.doc
26 травня 2020 12:34
6554-ТД -2.doc
19 травня 2020 14:30
6554-ТД -1.doc
17 квітня 2020 15:59
6554-ТД.doc
16 червня 2020 15:07
6554 - перелік ЗТД-5.doc
10 червня 2020 14:37
6554 - перелік ЗТД-4.doc
02 червня 2020 16:19
6554 - перелік ЗТД-3.doc
26 травня 2020 12:34
6554_додаткове роз'яснення на запитання від 06.05.2020.PDF
26 травня 2020 12:34
6554 - перелік ЗТД-2.doc
19 травня 2020 14:53
6554 - перелік ЗТД-1.doc
19 травня 2020 14:30
6554 - перелік ЗТД-1.doc
17 квітня 2020 15:59
Додаток 4 - ТВтаУП.pdf
17 квітня 2020 15:59
Додаток 7 - митні платежі.docx
17 квітня 2020 15:59
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
17 квітня 2020 15:59
Додаток 5 - досвід виконання.docx
17 квітня 2020 15:59
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
17 квітня 2020 15:59
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
17 квітня 2020 15:59
6554- procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо можливості надання авансу
Дата подання: 29 квітня 2020 15:51
Дата відповіді: 30 квітня 2020 13:22
Шановні замовники! Наша компаніє є виробником спеціалізованого високотехнологічного обладнання для реконструкції кранів кругової дії для АЕС та інспекційного обладнання для атомної промисловості з досвідом в Європі та СНД. Детально ознайомившись з умовами ТД на закупівлю товарів за темою: Обладнання для модернізації кранів мостових кругової дії для ВП ХАЕС (Equipment for retrofitting of polar cranes of KHNPP) ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання для ДП «НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги та додатками до неї маємо зазначити, що наша компанія може виготовити та поставити обладнання відповідно до Додатку 4 та Додатку 2 до ТД. При цьому обладнання, що необхідно виготовити та поставити є спеціалізованим (не серійним), у зв’язку з чим, для виробництва необхідно провести комплекс заходів з виконання супровідних робіт з проектування, тестування, розробки та утвердження технологічних карт, попереднього виробництва, налагодження, введення в попередню тестову експлуатацію і т.п.. Розробка системи є індивідуальним проектом та потребує значних фінансових ресурсів. Враховуючи вищезазначене, керуючись досвідом, беручи до уваги те, що частина обладнання виробляється на замовлення в спеціалізованих виробничих підприємствах, а також з огляду на імпортне походження продукції, з метою мінімізації вартості продукції для замовника за рахунок зменшення залучених кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас внести зміни до умов Тендерної документації, та передбачити авансування за наступними умовами: - 40 % -- попередня оплата; - 60 % -- оплата після позитивного проходження приймальних випробувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
"ДК 021:2015 42410000-3 Подъемно-транспортировочное оборудование (Оборудование для модернизации мостовых кранов кругового действия для ОП ХАЭС)»
Дата подання: 29 квітня 2020 16:14
Дата відповіді: 30 квітня 2020 13:23
В соответствии с условиями ТД по открытым торгам по теме: «ДК 021:2015 42410000-3 Подъемно-транспортировочное оборудование (Оборудование для модернизации мостовых кранов кругового действия для ОП ХАЭС)» для ГП «НАЭК «Энергоатом» (ID: 27615905a10246ce9829ec2802a5ab84; Идентификатор закупки: RU-2020-04-17-002968-c) оплата за поставленный Товар осуществляется Заказчиком путем перечисления денежных средств в течение 120-ти рабочих дней с момента поставки, при условии надлежащим образом оформленной таможенной декларации и положительных результатов проведение входных контролей первого и второго этапов (ВК1, ВК2), что подтверждается соответствующими актами на годную продукцию. В то же время сроки поставки Товара составляют: -для э/б №2 ВП ХАЭС до 28.09.2021 года -для э/б №1 ВП ХАЭС до 28.02.2022 года Сроки оплаты за поставленный Товар ориентировочно составят: -за Товар для э/б № 2 – до 25.03.2022 года -за Товар для э/б №1 – до 25.08.2022 года. Таким образом, учитывая, что контракт планируется с победителем заключить в июле 2020 года разработка документации, закупка дорогостоящих комплектующих, изготовление, доставка, оказание сопутствующих услуг должны осуществляться за счет собственных средств компании, а отложенный платеж по проекту, как минимум, составит полтора года, что при привлечении заемных средств негативно скажется на стоимости Товара. В связи с чем просим изменить условия оплаты на следующие: - аванс 40% от цены контракта после заключения контракта; - окончательный расчет 60% от цены контракта посредством аккредитива после поставки Товара.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
"ДК 021:2015 42410000-3 Подъемно-транспортировочное оборудование (Оборудование для модернизации мостовых кранов кругового действия для ОП ХАЭС)"
Дата подання: 29 квітня 2020 18:53
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:02
Существуют противоречия в требованиях ТТ и УП, влияющие на формирования стоимости. В поставку системы управления ККД (пункт 1 таблицы 3.1) не входит пост системы (сервер) диагностики и архивирования параметров ККД СУККД, указанный в пунктах 6.6.1 и 6.10.3.2. Просим привести в соответствие.
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": Зазначений в пунктах 6.6.1 і 6.10.3.2. ТТ та УП, пост системи (сервер) діагностики і архівації параметрів ККД СУККД, повинен входити в поставку системи управління ККД (пункт 1 таблиці 3.1 ТТ та УП) в складі шаф управління (автоматизації) (пункт 1.2 таблиці 3.1 ТТ та УП), кількість яких визначається на етапі проектування.
"ДК 021:2015 42410000-3 Подъемно-транспортировочное оборудование (Оборудование для модернизации мостовых кранов кругового действия для ОП ХАЭС)"
Дата подання: 29 квітня 2020 18:56
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:03
Существуют противоречия в требованиях ТТи УП, влияющие на формирования стоимости. Для механизмов: - главной тележки (пункт 2.2.1 таблицы 3.1), - перемещения моста (пункт 2.3.1 таблицы 3.1), в поставку не включены редукторы, муфты, валы и электродвигатели. Однако в пункте 6.1.16 последнее перечисление предусмотрена их замена Просим прокомментировать и откорректировать ТТиУП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": Зазначене в пункті 6.1.16 обладнання підлягає заміні і повинно входити в поставку механізму головного візка (пункт 2.2.1 табл. 3.1, кількість 1 шт/комплект) та механізму переміщення моста (пункт 2.3.1 табл. 3.1, кількість 1 шт/комплект).
Звертаємо увагу на п.3.1.1 та п.3.1.2 ТВтаУП, які містять відповідь на Ваше питання:
3.1.1 Загальний комплект обладнання повинен містити устаткування, СПЗ, ЗІП, інструмент, приладдя та іншу продукцію (далі - ТМЦ) згідно з таблицею 3.1, при цьому:
- за узгодженням із Замовником допускається замість окремих елементів та складових частин «вузлів», що зазначені в таблиці 3.1, постачати самі «вузли» в зборі;
- за узгодженням із Замовником допускається замість елементів, що втратили свою «актуальність» (зняти з виробництва та/або нездатні виконувати свої функції в необхідному обсязі), постачати інші аналогічні елементи, що здатні забезпечити виконання необхідних функцій;
- за узгодженням із Замовником допускається доповнювати або скорочувати перелік та кількість окремих видів елементів, що підлягають постачанню.
3.1.2. Конкретний склад комплекту устаткування, що підлягає постачанню.
Конкретний склад ТМЦ, що підлягають постачанню формується Постачальником та узгоджується із Замовником на етапі комплектації або проектування…
"ДК 021:2015 42410000-3 Подъемно-транспортировочное оборудование (Оборудование для модернизации мостовых кранов кругового действия для ОП ХАЭС)"
Дата подання: 29 квітня 2020 18:58
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:04
Пункт 3.1.2 таблица 3.1 Грузовые подвески механизмов подъемов г/п 160 тс, г/п 2х70 тс и г/п 320 тс. Просим предоставить информацию, какие металлоконструкции остаются существующие или необходимо произвести полную замену подвесок (поставка новых подвесок)
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": В таблиці 3.1 відсутній пункт 3.1.2
Згідно пунктів 2.1.4, 2.1.5, 2.2.3 передбачена повна заміна підвісок в/п 160 тс, 2х70 тс, 320 тс.
"ДК 021:2015 42410000-3 Подъемно-транспортировочное оборудование (Оборудование для модернизации мостовых кранов кругового действия для ОП ХАЭС)"
Дата подання: 29 квітня 2020 19:01
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:05
Противоречивые требования ТТиУП, влияющие на формирования стоимости. Указаны отличные длины кабельных соединений в п. 6.6.1 и п. 6.10.5.8 (ТТиУП). Просим предоставить действительные длины и откорректировать требования ТТиУП.
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": В п.6.6.1 ТТ та УП вказана довжина кабельних зв'язків між СУ ККД, розташованої в приміщенні електрощитової і першим проміжним клемником, розташованим на ККД в гермооболонці, дана довжина може досягати 350м.
У п.6.10.5.8 ТТ та УП вказана довжина кабельних зв'язків між СУ ККД, розташованої в приміщенні електрощитової і безпосередньо виконавчими механізмами і датчиками, розташованими на ККД в гермооболонці, яка може досягати 400-600м., з урахуванням довжини зазначеної в п.6.6.1
Условия оплаты
Дата подання: 30 квітня 2020 18:09
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:00
С целью обеспечения безопасности и качества модернизации ККД, исключения несоответствий и вопросов при реализации проекта, предлагаем выполнять оплату работ в долларах США по схеме: 25% после заключения контракта 20% после разработки чертежей 20% перед началом изготовления 25% перед доставкой на площадку АЭС 10% после доставки оборудования Устраивает ли НАЭК наше предложение?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Обследование кранов
Дата подання: 30 квітня 2020 18:09
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:05
НАЭК предлагает заключить контракт на модернизацию ККД вслепую, без обследования кранов. Обращаем Ваше пристальное внимание, что предварительное обследование ККД крайне необходимo. Когда НАЭК разрешит обследование ККД?
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": Згідно п.1 табл.4.1 в обов’язки постачальника входить:
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
Подписание контракта после обследования
Дата подання: 30 квітня 2020 18:10
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:06
Без предварительного обследования ККД невозможно рассчитать точную цену модернизации и подготовить «Отчет...» о разрешенной сверхпроектной эксплуатации кранов. НАЭК согласен на подписание контракта после обследования?
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": Відповідь аналогічна, як на попереднє питання.
Згідно п.1 табл.4.1 в обов’язки постачальника входить:
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
Срок исполнения контракта
Дата подання: 30 квітня 2020 18:11
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:07
Для конструирования, изготовления и доставки оборудования на площадку АЭС, нам необходимо около 18 месяцев после проведения обследования ККД. Согласен ли НАЭК начать вести отсчет времени исполнения контракта после обследования?
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": Відповідь аналогічна, як на попереднє питання.
Згідно п.1 табл.4.1 в обов’язки постачальника входить:
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
Оплата вероятных дополнительных работ
Дата подання: 30 квітня 2020 18:12
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:07
По результатам обследования, возможно появление не учтенных в ТУ работ. НАЭК будет оплачивать дополнительные работы?
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": Відповідь аналогічна, як на попереднє питання.
Згідно п.1 табл.4.1 в обов’язки постачальника входить:
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
Об исполнении проекта
Дата подання: 30 квітня 2020 18:12
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:08
В ТУ есть невыполнимое требование по срокам реализации проекта в течении 30 суток. НАЭК может исключить этот пункт из ТУ?
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": У пункті 8.4 ТВтаУП вказано:
- обладнання і порядок виконання робіт має бути спроектований таким чином, щоб монтажні і пусконалагоджувальні роботи не перевищували строк виконання у 30 діб. Строк може бути змінений по узгодженню з Замовником.
У внесенні змін до ТВтаУП немає потреби
О необходимости предварительного обследования
Дата подання: 06 травня 2020 17:26
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:30
В одном из своих ответов НАЭК сообщает что: «...за узгодженням із Замовником ... Конкретний склад комплекту устаткування, .... ..., що підлягають постачанню формується Постачальником та узгоджується із Замовником на етапі комплектації або проектування…». Такой ответ подтверждает, что точного перечня оборудования подлежащего модернизации нет и точный перечень поставляемого оборудования будет составляться и согласовываться на этапе проектирования. То есть уже после подписания цены контракта. Что войдет в точный перечень оборудования и каким образом точный перечень оборудования будет «...узгоджуватися із Замовником...» не известно. Заказчик предлагает сначала подписать контракт на не конкретный перечень оборудования при невозможности точно рассчитывать стоимость этого оборудования, а потом приступать к работе. Считает ли НАЭК логичным и разумным, что вначале необходимо провести обследование кранов, в процессе обследования, совместно с инженерами Хм АЭС, составить и утвердить точный перечень оборудования подлежащего замене, утвердить состав работ, определить трассировку и длину кабелей, наличие гермопроходок и тд. и тп., и после этого приступить к реализации проекта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": звернення опрацьовується відповідними підрозділами. Зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
О сроках поставки оборудования
Дата подання: 06 травня 2020 17:46
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:03
Для выполнения проекта нам необходимо около 18 месяцев после проведения обследования ККД. Возможно ли обсуждение увеличения сроков поставки оборудования указанных в Приложении №2?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Відповідь стосовно обстеження ККД вже надавалася раніше.
Згідно п.1 табл.4.1 в обов’язки постачальника входить:
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
Зміна строків постачання можлива відповідно до вимог законодавства України, з врахуванням графіку вводу блоків в планово-попереджувальний ремонт.
О сроках проведения ППР
Дата подання: 06 травня 2020 17:46
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:31
Сообщите когда на 1-м и 2-м блоках Хм АЭС планируется проведение ППРов?
Відповідь: На даний час точні строки ППР не визначені.
Орієнтовні строки ППР (можуть бути змінені):
Бл.№1
квітень 2021÷серпень 2021
січень 2022÷червень 2022
Бл.№2
серпень2020 ÷ березень 2021
січень 2022÷червень 2022
ТТиУП
Дата подання: 07 травня 2020 17:02
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:32
В п.1.10 таблицы 3.1 указано "МФУ с комплектом запасных картриджей (к каждому МФУ)" при этом в графе количество указано "3 шт./2комплекта". Сколько МФУ должно входить в поставку и сколько комплектов картриджей?
Відповідь: В п.1.10 табл 3.1 ТВтаУП вказано, що мають бути поставлені БФП в кількості 3 шт. та по два комплекти запасних картриджів до кожного БФП
ТТиУП
Дата подання: 07 травня 2020 17:03
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:33
На рисунках 1 и 2, 3 и 4 ТТиУП одинаковые надписи, при этом разные графики. Просим откорректировать наименования рисунков
Відповідь: На малюнках 1, 2, 3, 4 вказані узагальнені спектри відгуку при різних видах коливань реакторного відділення і на різних відмітках.
Підписи під рисунками різні.
Рисунок 1 – Узагальнений спектр відгуку при горизонтальних коливаннях реакторного відділення на відмітках +36,9…+41,0 м (МРЗ – 7 балів)
Рисунок 2 – Узагальнений спектр відгуку при вертикальних коливаннях реакторного відділення на відмітках +36,9…+41,0 м (МРЗ – 7 балів)
Рисунок 3 – Узагальнений спектр відгуку при горизонтальних коливаннях реакторного відділення на відмітках +46,8…+51,0 м (МРЗ – 7 балів)
Рисунок 4 – Узагальнений спектр відгуку при вертикальних коливаннях реакторного відділення на відмітках +46,8…+51,0 м (МРЗ – 7 балів)
таблица 6.2 и 6.3. ТТиУП
Дата подання: 07 травня 2020 17:03
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:33
В таблице 6.2 ТТиУП поглощенная доза за 10 лет недостижима при установленной мощности поглощенной дозы за 1 час. Просим откорректировать мощность поглощенной дозы за 10 лет.
Відповідь: Обладнання, що розміщується безпосередньо на ККД, повинно бути стійким до впливу іонізуючого
γ-випромінювання, поглинена доза за 10 роківдо 10 Гр
ТТ и УП Таблица 3.1 п. 2.1.3, п. 6.1.16
Дата подання: 08 травня 2020 14:56
Дата відповіді: 12 травня 2020 16:56
В п. 6.1.4 предусмотрена замена рабочих и аварийных тормозов подъема 320 тс, в то время как в п. 2.2.2 таблицы 3.1 поставка данного оборудования не предусмотрена. В п. 6.1.16 предусмотрена замена редукторов, валов и муфт привода перемещения вспомогательной тележки, в то время как в п. 2.1.3 таблицы 3.1 поставка данного оборудования не предусмотрена. Прошу уточнить объем поставки и откорректировать ТТиУП
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначене в пункті 6.1.4 обладнання підлягає заміні і повинно входити в поставку механізму підйому 320 т.с. (пункт 2.2.2 табл. 3.1, кількість 1 шт/комплект).
Зазначене в пункті 6.1.16 обладнання підлягає заміні і повинно входити в поставку механізму допоміжного візка (пункт 2.1.3 табл. 3.1, кількість 1 шт/комплект).

Звертаємо увагу на п.3.1.1 та п.3.1.2 ТВтаУП:
3.1.1 Загальний комплект обладнання повинен містити устаткування, СПЗ, ЗІП, інструмент, приладдя та іншу продукцію (далі - ТМЦ) згідно з таблицею 3.1, при цьому:
- за узгодженням із Замовником допускається замість окремих елементів та складових частин «вузлів», що зазначені в таблиці 3.1, постачати самі «вузли» в зборі;
- за узгодженням із Замовником допускається замість елементів, що втратили свою «актуальність» (зняти з виробництва та/або нездатні виконувати свої функції в необхідному обсязі), постачати інші аналогічні елементи, що здатні забезпечити виконання необхідних функцій;
- за узгодженням із Замовником допускається доповнювати або скорочувати перелік та кількість окремих видів елементів, що підлягають постачанню.
3.1.2. Конкретний склад комплекту устаткування, що підлягає постачанню.
Конкретний склад ТМЦ, що підлягають постачанню формується Постачальником та узгоджується із Замовником на етапі комплектації або проектування…
ТТиУП Пункт 6.14.2 таблица 6.7
Дата подання: 08 травня 2020 14:57
Дата відповіді: 12 травня 2020 16:56
таблице присутствуют неточности, в части: - ссылок для приемо-сдаточных испытаний в столбце «Участники», - места проведения предварительных (комплексных) испытаний. Просим указать, что приемо-сдаточные испытания проводятся только для серийного оборудования, поставляемого по ТУ.
Відповідь: Порядок випробування та приймання продукції вказано в розділі 6.14 ТВтаУП.
Попередні (автономні та комплексні у складі ЯУ) випробування проводяться у відповідності до п. 6.14.2.3 ТВтаУП на майданчику Замовника по Програмі, розробленій Замовником. Перелік учасників випробувань та їх обов’язки будуть вказані в Програмі.
Приймально - здавальні випробування виконуються у відповідності до п.6.14.2.2 ТВтаУП і згідно абзацу 5 даного пункту можуть бути суміщені з приймальними випробуваннями (для першої партії продукції).
Обов’язки Постачальника під час виготовлення та випробовування обладнання вказані в табл.4.1
О доступе к кранам
Дата подання: 08 травня 2020 16:43
Дата відповіді: 12 травня 2020 16:55
Замене подлежит значительное количество оборудования: редукторы, тормоза, эл-двигатели, подвески и тд . Предварительное обследование или доступ к кранам нам необходим для определения фактических присоединительных замеров подлежащего замене оборудования, определения трассировки эл-кабелей и тд. Данные замеры необходимо и обязательно выполнить для исключения несоответствий при проектировании, изготовлении и последующем монтаже оборудования. Может ли НАЭК указать № блока и дату когда будет разрешен\возможен доступ к ККД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Попереднє обстеження може бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
На даний час точні строки ППР не визначені.
Орієнтовні строки ППР (можуть бути змінені):
Бл.№1
квітень 2021÷серпень 2021
січень 2022÷червень 2022
Бл.№2
серпень2020 ÷ березень 2021
січень 2022÷червень 2022
О заключении контракта после обследования\доступа к кранам
Дата подання: 08 травня 2020 17:07
Дата відповіді: 12 травня 2020 16:54
В 2018 году НАЭК заключил контракт на реконструкцию полярного крана. Обследование крана перед заключения контракта не выполнялось. Из-за этого контракт еще не выполнен, об этом даже есть заметка на сайте НАЭКа. Учитывая собственный негативный опыт, согласен ли НАЭК обеспечить доступ к кранам Хмельницкой АЭС до подписания контракта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Попереднє обстеження ККД може бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
о условии оплаты
Дата подання: 22 травня 2020 16:48
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:20
На торговой площадке по открытым торгам по теме: «ДК 021:2015 42410000-3 Подъемно-транспортировочное оборудование (Оборудование для модернизации мостовых кранов кругового действия для ОП ХАЭС)» для ГП «НАЭК «Энергоатом» (ID:27615905a10246ce9829ec2802a5ab84; Идентификатор закупки: UA-2020-04-17-002968-c) был опубликован вопрос относительно изменения условий осуществления платежей: с 100% оплаты после поставки Товара на порядок, предусматривающий авансирование (40%) и окончательный платеж (60%) по положительным результатам прохождения испытаний. На указанный вопрос был предоставлен ответ, что в случае производственной целесообразности и с учетом финансовых возможностей, изменения к тендерной документации будут внесены в установленном порядке или обнародовано дополнительное разъяснение тендерной документации. Однако, предоставленный ответ не дает конкретного ответа на поставленный вопрос и не вносит ясности по принятому Заказчиком решению. Просим принять во внимание, что оборудование для модернизации кранов кругового действия является специализированным, дорогостоящим и реализация проекта требует проведения комплекса мероприятий, включая проектирование, тестирование, разработку, производство, наладку, ввод в опытную эксплуатацию и т.п. Для реализации всех указанных мероприятий по проекту необходимы значительные финансовые ресурсы. В связи с чем, просим рассмотреть возможность изменить условия оплаты в ТД на следующие: - 40 % -- предварительная оплата; - 60 % -- оплата после положительного прохождения приемных испытаний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: На даний час звернення учасників торгів опрацьовується відповідними підрозділами у відповідності до внутрішніх процедур ДП НАЕК «Енергоатом». У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
ТТиУП
Дата подання: 27 травня 2020 16:04
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:28
В соответствии с п. 6.7.1 ТТиУП при аварийных ситуациях, связанных с нарушением теплоотвода из ГО, возникновением «малой» или «большой» течи, ККД не работает. В п. 6.8.2 ТТиУП указаны обобщенные и предельные значения воздействия внешних факторов окружающей среды и по температурному режиму составляют диапазон от +15 оС до +50 оС. В тоже время в п. 6.7.1. указано, что после пребывания в условиях режима «большой течи» проводится ревизия оборудования, а в п. 6.8.3 пп. г) температурный режим для послеаварийного режима составляет диапазон +20 оС до +60 оС. В этой связи просим подтвердить, что: - верхний предел температуры для ЭО, размещенного в ГО, не должен превышать значения в +60 оС в течение 720 часов; - функционирование оборудования ККД при нарушениях теплоотвода из ГО, возникновения «малой» и «большой» течи не требуется.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": Відповідно до пункту 6.8.3 ТВтаУП гранична температура, після впливу якої обладнання, розміщене в ГО, повинно зберегти працездатність, має відповідати значенням:
+150 оС на протязі 10 годин;
+90 оС на протязі 5 годин;
+75 оС на протязі 15 годин;
+60 оС на протязі 720 годин.
Під час протікання «малої течі» та «великої течі» обладнання ККД не функціонує.
ТТиУП
Дата подання: 27 травня 2020 16:06
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:29
В строках 2.1.4 и 2.2.3 Таблицы 3.1. «Оборудование, подлежащее поставке» пункта 3.1.2 ТТиУП указано, что грузовые подвески механизмов подъема 160 тс и 320 тс поставляются с: - механизмами поворота вилки с дублирующим боком энкодеров, конечными выключателями, ручным приводом с датчиком включения привода и рабочими тормозами с возможностью ручного расторможения, - механизмами выдвижения пальца с дублирующим блоком энкодеров, конечными выключателями, ручным приводом с датчиком включения привода. В то же время в п. 6.1.11 и 6.1.12 указано, что подвески 160 тс и 320 тс должны быть, соответственно, оборудованы указанными комплектующими. В этой связи просим уточнить: - подлежит ли поставке только указанное оборудование (ЭД, датчики, тормозы и т.д. для механизмов поворота вилки и механизма выдвижения пальца) или требуется также замена металлоконструкций подвесок 160 тс и 320 тс целиком.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом": Згідно пунктів 2.1.4, 2.1.5, 2.2.3 ТВтаУП передбачена повна заміна підвісок в/п 160 тс, 2х70 тс, 320 тс.
Розгорнути всі запитання: 25 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000042 ● 85cd657383fc49dab2be7226a2cc20ad
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-04-17-002968-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 липня 2020
UA-2020-04-17-002968-c27615905a10246ce9829ec2802a5ab84
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення
GmbH ISV Steuerungssysteme Документи
Допущено до аукціону
DIAKONT S.R.L. Документи
Допущено до аукціону

Публічні документи

23 червня 2020 17:28
30_Санкції.pdf
23 червня 2020 17:28
28_Опис послуг.pdf
23 червня 2020 17:28
27_Графік виконання.pdf
23 червня 2020 17:28
16-1_Сертифікат ISO.pdf
23 червня 2020 17:28
14б проект ТС частина 2.pdf
23 червня 2020 17:28
14a проект ТС частина 1.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 16:08
Про коррупцию.pdf
29 липня 2020 16:08
По судимостям.pdf
29 липня 2020 16:08
Сертификат DURC.pdf
23 червня 2020 18:09
ТОВ Діаконт.zip
23 червня 2020 18:09
АТ Діаконт.zip
23 червня 2020 18:09
№_32_ Про_санкцii ХАЕС.pdf
23 червня 2020 18:08
№_11_Договор о ПКО.pdf
23 червня 2020 18:08
Счёт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

GmbH ISV Steuerungssysteme

DIAKONT S.R.L.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DIAKONT S.R.L. 415 968 340,50
UAH з ПДВ
415 458 013,76
UAH з ПДВ
Документи
GmbH ISV Steuerungssysteme 421 625 880,00
UAH з ПДВ
415 880 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 16:08
Про коррупцию.pdf
29 липня 2020 16:08
По судимостям.pdf
29 липня 2020 16:08
Сертификат DURC.pdf
23 червня 2020 18:09
ТОВ Діаконт.zip
23 червня 2020 18:09
АТ Діаконт.zip
23 червня 2020 18:09
№_32_ Про_санкцii ХАЕС.pdf
23 червня 2020 18:08
№_11_Договор о ПКО.pdf
23 червня 2020 18:08
Счёт.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 17:28
30_Санкції.pdf
23 червня 2020 17:28
28_Опис послуг.pdf
23 червня 2020 17:28
27_Графік виконання.pdf
23 червня 2020 17:28
16-1_Сертифікат ISO.pdf
23 червня 2020 17:28
14б проект ТС частина 2.pdf
23 червня 2020 17:28
14a проект ТС частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DIAKONT S.R.L.

GmbH ISV Steuerungssysteme

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DIAKONT S.R.L.
#06437990481
Переможець 415 458 013,76
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DIAKONT S.R.L.
#06437990481
415 458 013,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 15:45
Додаткова угода № 3 до договору 53-129-01-20-02155.pdf зміни до договору
14 січня 2022 15:45
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 09:22
Додаткова угода № 2 до договору 53-129-01-20-02155 (1).pdf зміни до договору
12 липня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:33
Додаткова угода № 1 до договору 53-129-01-20-02155 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 15:35
договір 53-129-01-20-02155.pdf укладений
14 серпня 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Специфікації № 1 та № 2 до Контракту (термін постачання за Специфікацією № 1 – з 01.03.2022 по 15.04.2022, за Специфікацією № 2 – з 01.12.2021 по 10.01.2022) та у п. 4.2 розділу IV Контракту «Порядок здійснення оплати». Сума Контракту після внесення змін до договору становить 415 458 013,76 грн у т. ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 2 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02155
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у розділ IV Контракту «Порядок здійснення оплати» та у Специфікацію № 2 до Контракту (термін постачання за Специфікацією № 2 – з 01.02.2023 по 01.04.2023). Сума Контракту після внесення змін до договору становить 415 458 013,76 грн у т. ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 2 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02155
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Специфікацію № 1 до Контракту (термін постачання за Специфікацією № 1 – до 01.08.2022)
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02155
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML