Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Kод за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та буділельні роботи. (Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ на ділянці км 46+500 - км 49+420, Волинська область).
Очікувана вартість
539 724,00 UAH
UA-2020-04-17-002396-a f9f43c34ad984cbc9a45516442153c91
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Kод за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та буділельні роботи. (Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ на ділянці км 46+500 - км 49+420, Волинська область).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, РІвненська, 52б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

17 квітня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-27-000012 ● 8c0eea9d4269477a961fa9e5e204a752
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2020 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.04.2020 № 18-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.04.2020 № 18-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-17-002396-a від 17.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-27 17:06:38

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ на ділянці км 46+500 - км 49+420, Волинська область)» Kод за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та буділельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-17-002396-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав вищезазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених частиною першою статті 12 Закону, зважаючи, що станом на 17.04.2020 загальна сума договорів укладених на закупівлю робіт з розроблення проектної документації на капітальний ремонт об’єкту, а саме автомобільної дороги загального користування державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів – Дольськ (Kод за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та буділельні роботи) відповідно до оприлюднених звітів про укладені договори ID: UA-2020-04-02-001077-c (1114600,00 грн), UA-2020-04-03-000638-a (1200000,00 грн), UA-2020-04-07-000541-c (600000,00 грн), UA-2020-04-16-006198-b (599495,00 грн), UA-2020-04-17-000655-a (919759,00 грн), UA-2020-04-17-002396-a (539724,00 грн) становить 4 973 578,00 грн, що перевищує межі, які визначені в частині першій статті 2 Закону (1,5 мільйона гривень).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-30 16:15:43

Щодо надання пояснення.

Згідно до статті 1 пункту 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
У відповідності до Наказу № 454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт ”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 3.9 державних будівельних норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури – наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Згідно з пунктом 3.12 ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво об'єкт будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Статею 1 ЗУ «Про автомобільні дороги» передбачено,що автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Статею 10 даного закону передбачено, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства є Укравтодор. Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання дорожнього господарства» від 29 січня 2020 р. № 36 затверджено Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення ”. Даною постановою Службі автомобільних доріг у Волинській області передбачено фінансування в розмірі 800000(вісім мільйонів) грн. на проектно-вишукувальні роботи майбутніх років. 19.02.2020 року Головою Державного агентства автомобільних доріг України було затверджено План проектно-вишукувальних робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення по Службі автомобільних доріг у Волинській області на 2020 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання дорожнього господарства» від 29 січня 2020 р. № 36. Для реалізації вище зазначених документів 24.03.2020 року Головою Державного агентства автомобільних доріг України було затверджено Завдання на розроблення проектної документації конкретних ділянок капітального ремонту зазначеної автомобільної дороги.
Враховуючи вище викладене та зміст норм ЗУ «Про автомобільні дороги» Укравтодором, як центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства в межах здійснення своїх повноважень було чітко затверджено конкретний перелік об’єктів, які, в розумінні закону, є окремим предметом закупівлі, та оскільки очікувана вартість предмета закупівлі робіт не перевищувала вартісні межі встановленні статтю 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником було вибрано відповідну процедуру закупівлі - звіт про укладений договір.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-6_2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Науково-виробнича фірма "Мостопроект"
#30604691
Переможець 539 724,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:28

Документи

17 квітня 2020 12:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 12:50
Додаткова угода №52-20 (1).pdf зміни до договору
24 червня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 12:30
Договір №02.2-7-20.pdf укладений
17 квітня 2020 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "Протокол узгодження договірної ціни", зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 02.2/7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML