Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241008 Федюківка − Вотилівка − Бужанка, км 4+500 − км 11+490 (окремими ділянками), Лисянський район, Черкаська область
Очікувана вартість
3 223 821,00 UAH
UA-2020-04-17-002346-c d3fbbd8deb7e411a86e701f9b0bca37d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 15:20
Очікувана вартість: 3 223 821,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 790,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241008 Федюківка − Вотилівка − Бужанка, км 4+500 − км 11+490 (окремими ділянками), Лисянський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, О 241008 Федюківка − Вотилівка − Бужанка, км 4+500 − км 11+490 (окремими ділянками), Лисянський район, Черкаська область, О 241008 Федюківка − Вотилівка − Бужанка, км 4+500 − км 11+490 (окремими ділянками), Лисянський район, Черкаська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 23:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 23:16
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 23:16
ТД Дороги ПСР 241802 2 Зі змінами.docx
24 квітня 2020 23:16
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 23:16
1. протокол ЗТД 241008.doc
24 квітня 2020 23:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 23:16
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 23:16
ТД Дороги ПСР 241802 2 Зі змінами.docx
17 квітня 2020 14:34
ТД Дороги ПСР 241008 2020 укр.docx
24 квітня 2020 23:16
Додаток 2 зі змінами.xls
17 квітня 2020 14:34
Додаток 2.xls
24 квітня 2020 23:16
1. протокол ЗТД 241008.doc
17 квітня 2020 14:34
Додаток 3 (2).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000068 ● 936f84d3d49444568de2a77f81815339
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-04-17-002346-c 17.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:44:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення
О 241008 Федюківка − Вотилівка − Бужанка, км 4+500 − км 11+490 (окремими ділянками), Лисянський район, Черкаська область (код ДК 021:2015:
45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 3 223 821,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-002346-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 23:36:43

пояснення

Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на констатуючу частину висновку про результати моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26.06.2020 року, що оприлюднено у системі електронних закупівель «Прозорро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-002346-c по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241008 Федюківка − Вотилівка − Бужанка, км 4+500 − км 11+490 (окремими ділянками), Лисянський район, Черкаська область», вважаємо за необхідне надати інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України в частині що стосується розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та інших порушень, виявлених у процесі здійснення моніторингу закупівлі. Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) (далі – Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Згідно зі статтею 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Учасником-переможцем надано довідку про відсутність судимості, чим підтверджено, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості не має. Станом на 06.07.2020 замовником торгів укладено договір про закупівлю. Пунктом 13.3 Договору зазначено вичерпний перелік обставин, за яких Замовник може розірвати договір в односторонньому порядку. Такі обставини стосуються лише виконання умов договору підрядником, але відсутня умова щодо розірвання договору з причини ненадання довідки про відсутність судимості датованою пізніше 17.04.2020. Тому, враховуючи вищевикладене, Замовник не має можливості усунути порушення в цій частині. Листування з ТОВ «Євробуд-Індустрія» додаються. Щодо порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону, абзацу другого частини другої статті 23 взято до відома вищезазначену інформацію. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посиленні контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель та не допущенні в подальшому зазначених порушень.

2020-07-06 21:15:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 02.04.2020). За результатами аналізу питання щодо надання інформації, документів у випадках, передбачених законодавством, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону через несвоєчасне надання Замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 3 127 106,00
UAH з ПДВ
3 127 106,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 3 218 220,00
UAH з ПДВ
3 218 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 17:32
Електронний підпис
08 травня 2020 16:50
Супровідний лист О 241008.PDF
08 травня 2020 16:49
public_doc.p7s
08 травня 2020 16:49
Довідка Податкова 40974 .pdf
02 травня 2020 19:53
Електронний підпис
02 травня 2020 19:53
Статут.pdf
02 травня 2020 19:53
ліцензія нова.PDF
02 травня 2020 19:53
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 травня 2020 19:52
витяг з статуту.pdf
02 травня 2020 19:52
Виписка.pdf
02 травня 2020 19:52
додаток до ліцензії.PDF
02 травня 2020 19:52
Fwd_ гарантия на 48 000.zip
02 травня 2020 19:52
Паспорт Геращенко.PDF
02 травня 2020 19:52
протокол оригінал.PDF
02 травня 2020 19:52
рішення.pdf
02 травня 2020 19:52
письмова згода.PDF
02 травня 2020 19:52
Сертіфікат ISO.pdf
02 травня 2020 19:52
лист про санкції.pdf
02 травня 2020 19:52
Довідка облік черкаси.pdf
02 травня 2020 19:52
Захист довкілля.pdf
02 травня 2020 19:52
ітр укрдіпродор.pdf
02 травня 2020 19:52
згода укрдіпродор.PDF
02 травня 2020 19:52
ст 17.pdf
02 травня 2020 19:52
Трактор Т-170.pdf
02 травня 2020 19:52
Коток дорожний HAMM DV 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:52
КРАЗ і КАМАЗ.pdf
02 травня 2020 19:52
трактор Беларус.pdf
02 травня 2020 19:52
Автогрейдер.pdf
02 травня 2020 19:52
МАЗ 5516.pdf
02 травня 2020 19:52
Коток HAMM HD+ 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:52
котки BOMAG.pdf
02 травня 2020 19:52
Причеп ПТС - 9.pdf
02 травня 2020 19:52
машина маркувальна.pdf
02 травня 2020 19:52
Причеп ПСЕ-20-01.pdf
02 травня 2020 19:52
ГАЗ 33104.pdf
02 травня 2020 19:52
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
02 травня 2020 19:52
BomagBW 120 AD-4.PDF
02 травня 2020 19:52
Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.pdf
02 травня 2020 19:52
Прийняття 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:52
Накази 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:52
Повірка АБЗ-1.pdf
02 травня 2020 19:52
Сертифікат.pdf
02 травня 2020 19:52
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:52
Повірка облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:52
Договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 19:52
договір АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:52
Атестат виробництва.pdf
02 травня 2020 19:52
Про наявність АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:52
Картка АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:52
Аналогічний договір.PDF
02 травня 2020 19:52
Акт прийняття робіт.PDF

Публічні документи

03 травня 2020 18:40
Електронний підпис
03 травня 2020 18:39
Досвід.rar
03 травня 2020 18:39
Працівники.rar
03 травня 2020 18:39
Техніка 1.rar
03 травня 2020 18:39
АБЗ.zip
03 травня 2020 18:39
Документи 2.zip
03 травня 2020 18:39
Техніка 2 свідоцтва.rar
03 травня 2020 18:39
Довідки.rar
03 травня 2020 18:39
Документи 1.rar
03 травня 2020 18:39
Субпідряд проектант.rar
03 травня 2020 18:38
G7465.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
#40675093
Переможець 3 127 106,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 21:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 21:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
#40675093
3 127 106,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:44
ду 3 договір 5.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 17:40
ду 2 до дог.5.pdf зміни до договору
23 липня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 10:35
Д.у. №1 до дог.5.pdf зміни до договору
27 травня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 12:50
Договір зміни до договору
19 травня 2020 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункти 1.1, 1.2 розділу І та викласти їх у новій редакції: «1.1 Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241008 Федюківка − Вотилівка − Бужанка, км 4+500 − км 11+490 (окремими ділянками), Лисянський район, Черкаська область (надалі – послуги) відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу, в межах фактичного обсягу видатків відповідно до ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 „Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт“. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів передбачених на ці цілі на його рахунок. Об'єкт будівництва: автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 241008 Федюківка − Вотилівка − Бужанка, км 4+500 − км 11+490 (окремими ділянками), Лисянський район, Черкаська область (надалі - об'єкт). «1.2 Найменування послуг: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241008 Федюківка − Вотилівка − Бужанка, км 4+500 − км 11+490 (окремими ділянками), Лисянський район, Черкаська область (з розробкою проектно-кошторисної документації). Послуги з виконання будівельно монтажних робіт вказуються по тексту цього Договору як “роботи”.» 1.2. Внести зміни у пункти 2.2, 2.5. розділу ІІ та викласти їх у новій редакції: «2.2. Виготовлена проектно-кошторисна документація підлягає попередньому погодженню Замовником до передачі її експертній організації для проходження експертизи. 2.5. У разі виявлення порушень умов цього Договору, кошторисної документації, будівельних норм і правил, державних та галузевих стандартів інших нормативних документів Замовник зобов’язаний видати Підряднику письмовий припис про усунення і не приймати виконані роботи до усунення допущених недоліків, а за необхідності - про призупинення виконання робіт. Матеріали (устаткування), що не відповідають нормативним вимогам, мають негайно усуватися з ділянки виконання робіт і замінюватись за рахунок Підрядника. Неякісно виконані роботи, у тому числі, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. Підрядник у визначені Замовником терміни зобов’язаний привести їх у відповідність до встановлених вимог.» 1.3. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 3 127 106,00 грн. (три мільйони сто двадцять сім тисяч сто шість гривень 00 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до Договору» 1.4. Внести зміни у пункти 4.1, 4.3, 4.6 розділу ІV та викласти їх у новій редакції: «4.1. Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів: Акту (актів) приймання – передачі наданих послуг, Акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3. Фінансування за цим Договором здійснюється відповідно до Плану фінансування послуг (Додаток 3 до Договору). 4.3. Фінансові зобов’язання за цим Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисом. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані послуги, на підставі документів, вказаних в п. 4. 1 цього Договору.» 4.6. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують надання послуг за цим Договором, або повернути такі документи з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня одержання. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі документів, визначених у п. 4.1. цього Договору. Після отримання попередньої оплати Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. » 1.5. Внести зміни у підпункт 6.1.1 пункту 6.1 та підпункт 6.4.3 пункту 6.4, розділу VІ та викласти їх у новій редакції: «6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані послуги відповідно до розділу IV Договору. 6.4.3. Сторони домовились, що Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством.» 1.6. Внести зміни у пункт 12.2 розділу ХІІ та викласти його у новій редакції: «12.2. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов'язань та наступних умов: 12.2.1. під час виконання договору Підрядник виступить ініціатором розірвання договору; 12.2.2.підрядник своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим.» 2. Сторони дійшли згоди виключити Додатки до договору, а саме Додаток 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», Додаток 3 «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації», Додаток 4 «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації», Додаток 6 «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та внести зміни у Розділ ХІV до Договору та викласти Додатки (додаються) у новій редакції: « ХІV. Додатки до договору 14.1. Додаток 1 – Календарний графік надання послуг; 14.2. Додаток 2 – Договірна ціна на будівництво; 14.3. Додаток 3 – План фінансування послуг.»
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 5.1., а саме: «Підрядник приступає до виконання робіт за цим Договором у строк передбачений цим Договором». 1.2. Внести зміни у абзац другий п. 7.1.1 та викласти його в новій редакції: «Підрядник погоджується, що Замовник має право стягнути штраф у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент ії прийняття». 1.3. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунку по договору до останнього розрахунку». 1.4. Внести зміни до Додатку 1 до Договору «Календарний графік надання послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. ЗАМОВНИК: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації Код за ЄДРПОУ 40422357 Юридична адреса:18000,м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223 тел./факс (0472) 37-29-10 E-mail: 40422357@mail.gov.ua р/р UA 728201720344271035107094996 Заступник директора ____________І.В. Снісар ПІДРЯДНИК: ТОВ «ЄВРОБУД –ІНДУСТРІЯ» Код за ЄДРПОУ: 40675093 Юридична адреса: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, бул. Шевченка, 145, офіс 222 Тел.: 067-472-23-93 e-mail: euro-industry@ukr.net IBAN: UA583543470000026001051529596, ПАТКБ «ПРИВАТБАНК» Код банку 354347 Директор __________Ю.М. Геращенко 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1 Внести зміни в розділ XV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML