Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний одяг (cпортивні брюки чоловічі зимові, спортивні брюки чоловічі літні)
Очікувана вартість
69 000,00 UAH
UA-2020-04-17-002158-b 395eabbdb6ee4a2f888ea93cb5d81e3b
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івахненко Олена Юріївна

+380505043676 ppinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189647
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., місто Лозова селище міського типу Панютине, вулиця Івана Середи, 10
Контактна особа: Івахненко Олена Юріївна
+380505043676
ppinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 69 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18410000-6: Спеціальний одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
cпортивні брюки чоловічі зимові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м Лозова смт Панютине, вул Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
150 шт
спортивні брюки чоловічі літні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м Лозова смт Панютине, вул Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 10:55
Допороги спортивні брюки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 квітня 2020 12:38
Дата відповіді: 22 квітня 2020 14:05
Навіщо мати виробничі потужності (приміщення), якщо учасник не є виробником товару а у виробника наявні власні склади?
Відповідь: Добрий день. Відповідно до п. 1.4. та п. 1.5. ч.1 Додатку 2 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель учасник повинен підтвердити наявність складських приміщень (потужностей), що будуть використовуватись під час виробництва або обігу (зберіганні) товару. У разі якщо учасник є виробником запропонованого товару, у складі пропозиції надається документ, що підтверджує наявність виробничих потужностей (приміщень). Якщо учасник не є виробником запропонованого товару, то у складі пропозиції надається документ, що підтверджує наявність складських приміщень для зберігання та/або реалізації товару.
Незалежно від того, чи є учасник виробником запропонованого товару, чи є дилером, продавцем постачальником, учасник повинен підтвердити наявність складських приміщень для виробництва або зберігання товару.
У разі якщо учасник має власні складські приміщення, тобто він володіє ними, то тоді у складі пропозиції надається правовстановлюючий документ на складські приміщення (потужності)
У разі якщо учасник не має у власності приміщення, він надає документ (договір), що підтверджує наявність зазначених приміщень, де буде здійснюватися обіг предмету закупівлі (зберігання товару)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мурашко Олена Анатоліївна 69 000,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 17:24
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мурашко Олена Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мурашко Олена Анатоліївна
#3252105869
Очікує рішення 69 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 18:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 квітня 2020 12:28
Коментар щодо відміни: Згідно з пунктом 5 Прикінцевих та перехідних положень нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», що вводиться в дію 19.04.2020 IX (далі - новий Закон), процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Допорогова закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону про публічні закупівлі. Вважаємо, що у разі продовження вказаної допорогової закупівлі буде недотримано норм ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції, що набрала законної сили 19.04.2020 року.
Документи:
29 квітня 2020 12:28
Протокол